Chiturile mele Primul meu kit rezolvat
#50
Postat 03 June 2007 - 07:07 PM
Atentie la "fumul" tevilor de esapament!
- la P51 numai ultimele doua tevi de esapament scot fum?
- atentie la latimea petei de fum din zona mitralierelor, nu poate fi mai lata decit teava care-l scoate!
- atit la P51 cit si la Spitfire, ai o pata "alba" imediat dupa ultima teava de esapament.
- fumul nu se depune "drept" pe fuselaj, el urmaeaza curba curentilor de aer.
- imi pare mie sau fumul e ...verde? :-?
Revin asupra accentuarii liniilor de panou...
Vopsesti cu pensula???
- la P51 numai ultimele doua tevi de esapament scot fum?

- atentie la latimea petei de fum din zona mitralierelor, nu poate fi mai lata decit teava care-l scoate!

- atit la P51 cit si la Spitfire, ai o pata "alba" imediat dupa ultima teava de esapament.
- fumul nu se depune "drept" pe fuselaj, el urmaeaza curba curentilor de aer.
- imi pare mie sau fumul e ...verde? :-?
Revin asupra accentuarii liniilor de panou...
Vopsesti cu pensula???
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 03 June 2007 - 07:08 PM
#51
Postat 03 June 2007 - 07:40 PM
E bine ca e asa de important fumul, Z... 
Faine, insa mare atentie la Spitfire-urile tarzii, cum e si al tau...
Vezi in poza... Tunul Hispano era DOAR pe exterior (nu cred sa fi vazut vreunul altfel), capacul tunului era cel tarziu (cu o singura ridicatura deasupra tunului, cel care l-ai pus tu e cel timpuriu), si aproape sigur erau inmatriculate cu rondele britanice tarzii tip C, introduse in 1945
Detaliile cu tipurile de inmatriculari britanice, gasesti aici:
http://www.homepages.mcb.net/bones/01UKAV/...AF_ROUNDELS.htm
De data asta au iesit frumos decal-urile.

Faine, insa mare atentie la Spitfire-urile tarzii, cum e si al tau...
Vezi in poza... Tunul Hispano era DOAR pe exterior (nu cred sa fi vazut vreunul altfel), capacul tunului era cel tarziu (cu o singura ridicatura deasupra tunului, cel care l-ai pus tu e cel timpuriu), si aproape sigur erau inmatriculate cu rondele britanice tarzii tip C, introduse in 1945
Detaliile cu tipurile de inmatriculari britanice, gasesti aici:
http://www.homepages.mcb.net/bones/01UKAV/...AF_ROUNDELS.htm
De data asta au iesit frumos decal-urile.
#52
Postat 23 December 2009 - 09:43 PM
Salut dragi prieteni.Iaca si eu dupa doi ani jumate incercind sa mai misc ceva pentru sufletelu meu.De ce nu atita timp?,o revin intr-un articol,tot despre machete este vorba.Deci iata despre ce e vorba:stand prea mult in preajma carcotasului meu personal,Alexie.,Mi-am dat seama ca unui avion ,tanc,vehicul,rapit,terorist etc.,oricaruia ii sade mai bine intr-o diorama.Diorama va avea si un nume,o tematica inca nu m-am hotarat.Va cuprinde in jur de opt avioane la 48
.Iar ca sa o termin intr-un timp rezonabil tre' sa lucrez macar la cate doua zburatoare in paralel.Iata stadiul primelor doua:

#54
Postat 28 December 2009 - 01:57 PM
Ieri am trecut la mascarea intradoaselor
.Am izolat cu tamya masking,foarte buna hartiuta japonezilor,subtire usor elastica.Am experimentat prima oara patafixu,sunt curios cum va arata dupa vosire.Am ales sa vopsesc dupa ce am trecut prin aproape toate vopselele,cu gunze acrilic,dar care mie mi se pare ca este un hibrid intre email si acrilic.Orcum foarte multumit ,se usuca repede,se aseaza bine si la aerograf cu un pic de atentie la diluare.
Pana acum am dat un primer cu rlm 76 pentru evidentierea eventualelor defecte la imbinari,panouri astupate de adeziv.Am facut citeva regravari pe ici pe colo,am dat apoi cu hirtie abraziva de 800 pentru aderenta.Dupa aceia am incercat cu panarama
mea de aerograf sa fac preshadow cu black green.Am vopsit apoi rlm 76 pe intradoase.Astazi sper sa dau rlm 82 pe ambele extradoase,si cu 83 inainte de sfarsitu' anului.
La multi anii si tot ce va doriti in anul care vine.Si sa nu mai auzim cuvantul criza decat la timpul trecut.

Pana acum am dat un primer cu rlm 76 pentru evidentierea eventualelor defecte la imbinari,panouri astupate de adeziv.Am facut citeva regravari pe ici pe colo,am dat apoi cu hirtie abraziva de 800 pentru aderenta.Dupa aceia am incercat cu panarama

La multi anii si tot ce va doriti in anul care vine.Si sa nu mai auzim cuvantul criza decat la timpul trecut.