Pagina 1 din 1
erori
#2
Postat 08 March 2005 - 05:02 PM
E-urile ARR erau vopsite intr-o singura nuanta de verde, RLM 71.
E-ul care are inscriptionat pe capota “Hai fetito” avea botul galben si cifra 9 (galbena) pe fuzelaj. Acest avion a fost folosit de I. Dicezare in campania de eliberare a Basarabiei si in campania de la Stalingrad si a fost lasat la Karpovka fiind foarte avariat.
Inainte de intrarea Romaniei in razboi caserola elicei a vost vopsita 1/4 alb si 3/4 negru. Nu am vazut poze cu nr 63, dar nu cred ca a avut caserola elicei alba.
Toate E-urile ARR aveau emblema “Donald DucK” pe fuzelaj si doar la avioanele din escadrila 58 aveau scris “Mack” inaintea emblemei.
Partea mobila a derivei nu era in totalitate vopsita in culorile nationale, coltul ascutit, din partea de sus a partii mobile (nu stiu daca i-am zis bine acestei parti) nu era vopsit in albastru.
MGC
E-ul care are inscriptionat pe capota “Hai fetito” avea botul galben si cifra 9 (galbena) pe fuzelaj. Acest avion a fost folosit de I. Dicezare in campania de eliberare a Basarabiei si in campania de la Stalingrad si a fost lasat la Karpovka fiind foarte avariat.
Inainte de intrarea Romaniei in razboi caserola elicei a vost vopsita 1/4 alb si 3/4 negru. Nu am vazut poze cu nr 63, dar nu cred ca a avut caserola elicei alba.
Toate E-urile ARR aveau emblema “Donald DucK” pe fuzelaj si doar la avioanele din escadrila 58 aveau scris “Mack” inaintea emblemei.
Partea mobila a derivei nu era in totalitate vopsita in culorile nationale, coltul ascutit, din partea de sus a partii mobile (nu stiu daca i-am zis bine acestei parti) nu era vopsit in albastru.
MGC
#5
Postat 10 March 2005 - 11:50 AM
Mgc151184, ai perfecta dreptate.
Partea proasta e ca aceste greseli se perpetueaza, ba mai mult, vine unul si te contrazice ca "asa a vazut el pe net si aia sint mai destepti ca noi"
Blue-Max, din pacate, nu stiu exact de unde provine, am dat peste plansa intimplator, "colindint" pe google dupa niste informatii referitoare la Bf109H.
Cei nominalizati in prima postare sa nu se supere, stiam care va fi raspunsul lor!
Alexandru
P.S. Intrebarea ramine
Partea proasta e ca aceste greseli se perpetueaza, ba mai mult, vine unul si te contrazice ca "asa a vazut el pe net si aia sint mai destepti ca noi"
Blue-Max, din pacate, nu stiu exact de unde provine, am dat peste plansa intimplator, "colindint" pe google dupa niste informatii referitoare la Bf109H.
Cei nominalizati in prima postare sa nu se supere, stiam care va fi raspunsul lor!
Alexandru
P.S. Intrebarea ramine
#9
Postat 10 March 2005 - 01:35 PM
E, aici e un pic mai ciudata un pic situatia...
Pentru ca mai mult ca sigur ce-au scris respectivii reprezinta ce-au putut si ei sa faca mai bine pe baza informatiilor pe care le detin...
Cred ca singura solutie e populariazarea informatiei, pentru ca realitatea este ca e cam ascunsa si diluata... Si n-o sa stea nimeni sa sape saptamani intregi doar ca sa faca un profil de 109 romanesc...
Pentru ca mai mult ca sigur ce-au scris respectivii reprezinta ce-au putut si ei sa faca mai bine pe baza informatiilor pe care le detin...
Cred ca singura solutie e populariazarea informatiei, pentru ca realitatea este ca e cam ascunsa si diluata... Si n-o sa stea nimeni sa sape saptamani intregi doar ca sa faca un profil de 109 romanesc...
#11
Postat 10 March 2005 - 03:04 PM
E, am gasit intamplator ceva foarte interesant privitor la 'de ce unele lucruri le tot gresesc strainii despre noi', si faptul ca le e greu sa ajunga la informatie utila... Se leaga de limba, si unele argumente din discutia de pe site-ul de mai jos cred ca sunt mai mult decat corecte... Evident, si pe acolo a dat-o in boscheti discutia la un moment dat
"Language to be used..."
E vorba de forum-ul de la http://www.worldwar2.ro
"Language to be used..."
E vorba de forum-ul de la http://www.worldwar2.ro
#12
Postat 10 March 2005 - 04:17 PM
Citeaza
Mgc151184, ai perfecta dreptate.
Partea proasta e ca aceste greseli se perpetueaza, ba mai mult, vine unul si te contrazice ca "asa a vazut el pe net si aia sint mai destepti ca noi"
Partea proasta e ca aceste greseli se perpetueaza, ba mai mult, vine unul si te contrazice ca "asa a vazut el pe net si aia sint mai destepti ca noi"
Chiar am vazut, pe net, o magheta cu un 109 E Romanesc ( Hai fetito! ), foarte bine realizata dar foarte gresita, exact cum este profilul de mai sus. Nu mai stiu pe ce site era dar am poza:
#13
Postat 11 March 2005 - 11:49 AM
Pagina provine din seria Aircam Aviation series , scoasa prin anii 70 de Osprey.
Ce sa spun...profilele nu sint cu mult mai gresite fata de ce aparea 30 de ani mai tirziu prin aeromagazin sau modelism. Avind in vedere ca de-abia acum s-a aflat adevaratul numar a lui Hai fetito, bine macar ca nu i-au pus un numar aiurea, lasind astfel modelsitului o sansa sa-l adauge ulterior ...
63 este un E4/7 si chiar parea a avea coafa de tip E7 alba. Este avionul care apare in spatele lui 65 in celebra poza color..
Ce sa spun...profilele nu sint cu mult mai gresite fata de ce aparea 30 de ani mai tirziu prin aeromagazin sau modelism. Avind in vedere ca de-abia acum s-a aflat adevaratul numar a lui Hai fetito, bine macar ca nu i-au pus un numar aiurea, lasind astfel modelsitului o sansa sa-l adauge ulterior ...
63 este un E4/7 si chiar parea a avea coafa de tip E7 alba. Este avionul care apare in spatele lui 65 in celebra poza color..
Arata acest topic
Pagina 1 din 1