
Incerc sa fac un compresor pt aerograf (care e pe drum) pornind de la un compresor de frigider .Cartula mi-a dat linku` cu acest post in care e descrisa o problema asemanatoare cu a mea.Motorul porneste si functioneaza cc 5-8 secunde dupa care se opreste.Daca il scot din priza si il las in pace si dupa ceva minute bune il bag iarasi in priza functioneaza tot cateva secunde.Pare-se ca impricinatul este releul asta de mai jos.Daca ii blochez contactul ala de la lamela bimetalica compresorul functioneaza vitejeste dar incepe sa inroseasca rezistenta aia spiralata.Ce sa fac?Releul si motorul sint al naibii de vechi si e putin probabil sa gasesc ceva potrivit la un atelier (pe capacul releului scrie mare si frumos CCCP).Intai de toate as vrea sa stiu care e problema, e motorul sau releul.Daca e motorul, atunci problema e inchisa.Sper insa ca se poate rezolva.Ochiometric, bobina releului e in stare bune, la fel si motorul , care nu prezinta scurgeri de ulei.Am ohmetru acasa, daca trebuie masurat ceva, spuneti.Thank you.
