B-24
#121
Postat 09 March 2007 - 09:04 AM
#122
Postat 09 March 2007 - 11:10 AM
#124
Postat 12 March 2007 - 07:53 AM
O sa caut si ceva imagini sa postez.
#125
Postat 12 March 2007 - 09:52 AM
- pe dreapta (cum te uiti la cabina pilotilor), pe peretele ce desparte cabina pilotilor de aceasta zona, se afla un bidon pentru apa, o masa, probalil rabatabila, chiar sub gemulet, un scaun rotund cu spatar, pus pe un pivot rabatabil, aparatura radio
- in stinga, tot pe acel perete, un "scaun", probail rabatabil, dar fara ...picioare, un cilindru ce pare un gen de ...pompa (? :-?) un regulator de oxigen cu furtun
Poza este facuta privind inspre cabina pilotilor. Pe mine ma intereseaza ce se afla pe peretele opus, adica cum ar veni, in spatele celui ce a fotografiat. Intr-o axonometrie, pe dreapta (stind tot cu fata catre cabina pilotilor) este o masa cu aparatura radio (?) si un scaun, iar pe stinga un dulap inalt, tot cu aparatura.
Din cele de mai sus se vede ca nu prea seamana cu ce da Eduard! :-?
#126
Postat 18 March 2007 - 06:40 PM
O prezentare excelenta a tipurilor de turele americane, se gaseste aici:
http://forum.axishis...pic.php?t=69780
Ex. "Brewery Wagon"
Boiler Maker II
Daisy Mae, 41-11815
Sursa: excelentul thread de pe WorldWar2:
http://www.worldwar2...?showtopic=1613
Dupa ce am sapat prin toate pozele de Tidal Wave, n-am gasit nici una care sa arate clar turela Emerson pe un avion. Sunt cateva 'probabile', dar nu e clar, poate sa fie oricare dintre tipuri. Personal as merge pe varianta turelei Consolidated.
#131
Postat 20 March 2007 - 12:04 AM
Citeaza
Pai de ce? Nu vad foarte clar din poza, ca-s piese transparente, dar diferenta principala intre turela A6A (de pe D-urile despre care vorbim) si A6B (cea de pe J-uri de ex.) consta in faptul ca A6A, dupa cum se vede in poza, nu aveau aparatoare la mitraliere, era goala zona aia.
Pe A6B era un carenaj.
Uite si o poza, ca sa intelegem despre ce e vorba.
#132
Postat 20 March 2007 - 08:04 AM
Aveam si ceva poze pe acasa si o sa incerc sa le postez. Ideea e ca in poze era clar ca a avut turela d'asta (britanica - pe care eu o stiam de Emerson).
#135
Postat 20 March 2007 - 08:21 PM
Si ce am mai facut? Niste mitraliere, cele de pe lateralele fuselajului si cea din turela dorsala.
Din pacate mai am inca cel putin sase de facut, dar material nu mai e decit pentru ...patru
#138
Postat 20 March 2007 - 09:55 PM
Z-mare, la Mar 20 2007, 09:48 PM, a spus:
Nu ar fi greu de schimbat pozitia lor daca as avea ceva concret!
O sa incerc sa mai caut, poate gasesc vreo poza mai de incredere!
Z, degajarile oblice trebuie sa fie spre exterior DACA exista. Cum le ai tu spre interior, nu ar face decat sa obtureze linia de tintire.
Intelegi ce vreau sa zic?
#139
Postat 20 March 2007 - 10:19 PM
in schimb am gasit asta
http://www.primeportal.net/hangar/mark_hay...-24m_liberator/
e un 'M' dar s-ar putea sa fie ceva detalii folositoare
#140
Postat 20 March 2007 - 11:03 PM
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...b%20bay%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...cockpit%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...artment%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...station%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...station%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...%20nose%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...uselage%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...bilizer%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...0turret%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...0turret%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...0turret%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...%20tail%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...%20tail%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...%20tail%20l.jpg
http://www.air-and-space.com/20050510%20Sa...0engine%20l.jpg
http://www.mrprophead.com/wwIIB24.htm