B-24
#201
Postat 06 June 2007 - 08:57 PM
Ref. la motor, poza:
Deci tamburusul in sus, si are inelul cu pricina, pentru cablurile aprinderii.
#202
Postat 07 June 2007 - 06:33 PM
#203
Postat 07 June 2007 - 10:08 PM
Asa se vede de la mine ....
Apropo ... buna ideea de a poza deodata si mostra si piesele !
Interesant, piesa de sus, pare mai inchisa la culoare decat cea din mijloc. Inteleg totusi ca e aceeasi vopsea. Ciudat, sa fie umbra de vina, sau unghiul putin rotit sub caree prinsa in poza ?!
Aceasta postare a fost editata de Blue-Max: 07 June 2007 - 10:13 PM
#204
Postat 07 June 2007 - 10:54 PM
Uite, poza cu Hu156... Si cu tinta de calibrare, sa nu zici ca n-ai incredere in ce vezi pe ecran
Cred ca e evident ca ce ai tu NU e ce trebuie, e mult prea inchis.
#205
Postat 08 June 2007 - 07:33 AM
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Citeaza
#206
Postat 08 June 2007 - 11:18 AM
#208
Postat 08 June 2007 - 06:36 PM
A iesit ...ce se vede, adica o culoare aproape ca cea de la aAgama.
Acum:
- ori pozaretzul meu vede altfel griurile decit al lui Cartula
- ori Humbrol 156 folosita de Cartula este diferita de cea din catalog
- ori toate trei griurile (Agama, Humb 156 si amestecul Tamiya) sunt corecte, dar le vedem noi diferit din varii motive subiective.
Concluzie: voi cauta un gri mai deschis care sa-mi fie pe plac.
Precizare: griul de pe jumatatea superioara a primei piese (stinga sus in ambele fotografi, notat a/n) si griul de pe jumatatea inferioara a ultimimei piese (dreapta jos in ambele fotografi, notat a/n) este obtinut din amestecul Tamiya. Restul culorilor au ramas aceleasi ca in postarile anterioare. Poza de sus este facuta in lumina directa, cea de jos in lumina difuza.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 08 June 2007 - 06:45 PM
#209
Postat 08 June 2007 - 06:44 PM
Deci, in realitate ar trebui sa fie cam asa:
http://www.colorserv...or.asp?fs=36173
#210
Postat 08 June 2007 - 06:51 PM
http://www.ww2incolo...orce/liberators
http://www.ww2incolo...ir-Force/p_51_7
http://www.ww2incolo...Force/airacomet
http://www.ww2incolor.com/gallery/U-S-Air-...e/P_39_color_RF
http://www.ww2incolor.com/gallery/U-S-Air-..._39_color_Santa
#213
Postat 20 June 2007 - 08:26 PM
Z-mare, la Jun 20 2007, 08:58 PM, a spus:
Centrul cocardei vine la 13' 9" de la varful aripii, incadrat intre liniile de panou.
Am atasat si imaginea (din B-24 Camouflage & Markings)
Si de plictiseala, calculele: centrul cocardei este la 4191mm fata de varful aripii. Asta la 1/72 inseamna 58,208(3)mm (ca stiu ca-ti place sa fii precis )
#215
Postat 21 June 2007 - 09:53 AM
Z-mare, la Jun 21 2007, 08:35 AM, a spus:
Eu am gasit trei pozitii: inspre capatul aripii, la mijlocul lungimii eleronului si linga pistonul trimerului de pe eleron.
Cit despre precizie tu nu stii ca romanul masoara cu micrometrul, traseaza cu creta si taie cu toporul?
Cand zici "ai gasit" te referi la ce, la machete facute de altii? Sau la poze? Ca daca vorbim de machete, atunci e clar ca le-au pus fiecare cum li s-a parut mai bine.
N-am studiat atent in poze unde vine cocarda aia, s-ar putea sa fi fost mai multe pozitii, desi erau cam vopsite din fabrica, si deci cat de cat standard. Daca ai poze cu alte pozitii ale cocardei, baga...
#216
Postat 21 June 2007 - 06:06 PM
#218
Postat 21 June 2007 - 06:18 PM
Z-mare, la Jun 21 2007, 07:07 PM, a spus:
Ma refeream strict la poze cu avioane reale B-24, cu cocarda in alte pozitii decat cea standard. Intrebarea era, stii despre asemenea poze, ca sa nu ma apuc sa caut prin sutele de poze sa vad care o are altfel? Ca ti-am spus, nu m-a interesat aspectul asta, si n-am fost atent la el.
#219
Postat 21 June 2007 - 07:19 PM
1. pozitiille linga capatul aripii sau verinul trimerului sunt luate din instructiunile de vopsire ale avionului si setul de decaluri de la Aeromaster. Oricum acele pozitii sint destul de vagi, desenul ne avind alte repere clare.
2. aceleasi pozitii au fost gasite pe avioane facute de altii. Nu am pus baza pe ele.
3.iata o poza cu stema mai spre capatul apripi. Poate fi si o iluzie optica datorata unghiului de fotografiere.