Colectia lui Ionut Machete auto
#121
Postat 09 February 2007 - 01:40 PM
#122
Postat 09 February 2007 - 01:40 PM
#123
Postat 09 February 2007 - 01:41 PM
#124
Postat 09 February 2007 - 01:41 PM
#125
Postat 09 February 2007 - 01:42 PM
#126
Postat 09 February 2007 - 01:42 PM
Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 01:45 PM
#127
Postat 13 February 2007 - 02:05 AM
Compania Lincoln, un fel de divizie de lux a firmei Ford, o ducea din ce în ce mai greu la jumătatea anilor 30, producând doar câteva exemplare pe zi din seria K. Deşi intenţionau sistarea activităţii fabricii, acţionarii au încercat totuşi o ultimă revigorare şi au mizat pe designerul olandez John Tjvaarda, însărcinat să demareze un proiect cu totul nou şi mai ales diferit de ceea ce însemnase până atunci marca Lincoln. Reţeta care s-a dovedit de un nesperat succes s-a concretizat în 1936 în apariţia modelului Zephyr, un automobil plasat mai degrabă în segmentul superior al clasei medii decât în cel al autoturismelor luxoase. Adoptând un pronunţat stil Art Deco şi soluţii revoluţionare în proiectarea caroseriei – formă aerodinamică, aripi parţial înglobate în caroserie – Lincoln Zephyr era o maşină foarte asemănătoare cu modelul Airflow de la Chrysler, apărut cu doar doi ani mai devreme. Spre deosebire de Airflow, Zephyrul a plăcut publicului şi i-a entuziasmat pe cei de la Ford, astfel că ulterior au transferat designul şi soluţiile tehnice atât către produsele Ford (V8), cât şi către succesorul lui K, Lincoln Continental. Din 1937, Ford arăta deja la fel în zona farurilor şi calandrului iar multe din componentele caroseriei erau comune între cele două mărci. Impactul a fost mult mai mare decât estimările iniţiale: curând, majoritatea producătorilor americani de automobile implementau stilul modern şi structura de rezistenţă integrată.
#128
Postat 13 February 2007 - 02:05 AM
Aceasta postare a fost editata de ionut: 13 February 2007 - 02:07 AM
#129
Postat 13 February 2007 - 02:08 AM
Aceasta postare a fost editata de ionut: 13 February 2007 - 02:11 AM
#130
Postat 13 February 2007 - 02:08 AM
#131
Postat 13 February 2007 - 02:09 AM
#132
Postat 13 February 2007 - 02:10 AM
#133
Postat 13 February 2007 - 02:10 AM
#134
Postat 13 February 2007 - 02:12 AM
#135
Postat 13 February 2007 - 02:12 AM
#137
Postat 22 February 2007 - 02:11 AM
Una dintre cele mai vechi şi mai longevive mărci de automobile din Europa, marca Renault a lansat prima maşină în 1898. De la înfiinţare şi până în 1944 în fruntea companiei s-a aflat chiar fondatorul ei, Louis Renault. Acuzat de colaboraţionism cu ocupantul german, acesta a fost arestat imediat după eliberarea Franţei şi a murit la scurt timp în închisoare. Fabrica a fost naţionalizată şi a revenit la producţia civilă din 1946, odată cu apariţia modelului 4CV, un automobil la care se lucrase în secret chiar în timpul războiului, primul său prototip fiind finalizat în 1942. La sfârşitul anilor ’40 inginerii companiei au demarat un nou proiect de automobil familial de clasă mică, menit a-l înlocui pe 4CV. Proiectul s-a concretizat de-abia în 1956.
#138
Postat 22 February 2007 - 02:12 AM
#139
Postat 22 February 2007 - 02:13 AM
#140
Postat 22 February 2007 - 02:13 AM
- ← Utilaje maturat mecanizat / autoperii colectoare / Street Sweeper
- Auto
- Dodge Intrepid New York Taxi →