Colectia lui Ionut Machete auto
#81
Postat 02 February 2007 - 01:48 AM
#83
Postat 02 February 2007 - 07:05 PM
În 1926, în Germania, doi producători de automobile au decis să-şi unească forţele pentru a da naştere unei noi companii. Era vorba de firmele Daimler şi Benz, iar marca sub care aveau să se producă noile maşini era Mercedes Benz. Acest brand a devenit sinonim cu standardul cel mai înalt al calităţii şi este astăzi una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate în întreaga lume. Seria 500K s-a fabricat în peste 10 versiuni de caroserie, însă varianta Spezial Roadster a fost una cu totul… specială. Acest model a fost probabil una dintre cele mai frumoase maşini realizate vreodată, fiind fabricată în numai 25 de exemplare. Astăzi mai există doar 5, dintre care 2 sunt în proprietatea muzeului Mercedes.
Aceasta postare a fost editata de ionut: 02 February 2007 - 07:13 PM
#84
Postat 02 February 2007 - 07:06 PM
#85
Postat 02 February 2007 - 07:07 PM
#86
Postat 02 February 2007 - 07:08 PM
#87
Postat 02 February 2007 - 07:09 PM
#89
Postat 02 February 2007 - 07:11 PM
#90
Postat 02 February 2007 - 07:11 PM
#92
Postat 02 February 2007 - 10:40 PM
#93
Postat 03 February 2007 - 09:07 AM
AdyAero, la Feb 2 2007, 10:40 PM, a spus:
Cred ca te referi la ceva in genul asta...
Se poate vedea diferenta intre partea facuta cu negru si cea lasata neatinsa direct din cutie. Arata mai real. Din pacate poza lasa de dorit si nici macheta nu e mai presus Am folosit vopsea auto originala, ca si pe masina reala, dintr-un spray de touch up(care se gaseau la dealer-ul Ford), care nu mai putea fi diluat.
Aceasta postare a fost editata de Suburban: 03 February 2007 - 09:12 AM
#96
Postat 08 February 2007 - 12:44 PM
REO este o marcă americană ce a realizat automobile în perioada 1904 – 1936. Modelul M a debutat undeva între anii 1912 – 1918 (există foarte puţine date şi referinţe, adesea contradictorii) , producţia de automobile civile nefiind sistată în America în timpul primului război mondial. Cu mai puţin de 10 ani de experienţă în fabricarea de autoturisme, maşinile vremii (şi REO nu face excepţie) arată mai degrabă a caruţă fără cai (“horseless carriage”). Este epoca celebrului Ford T, cu care totuşi REO nu a concurat, M fiind considerat un autoturism de clasă superioară. Cu caroserie tip Touring (un fel de sedan descoperit), preţul unui exemplar era de 1250 de dolari, mai scăzut totuşi decât al modelelor de lux.
#97
Postat 08 February 2007 - 12:44 PM
#99
Postat 08 February 2007 - 12:45 PM
Podeaua este acoperită cu pâslă. Banchetele sunt realizate la fel ca şi coviltirul, fiind la rândul lor vopsite în negru mat şi cu textură poroasă. Feţele de uşi şi spatele banchetei faţă sunt destul de bine realizate, fiind reliefate “buzunarele” acoperite (nefuncţionale, desigur). Între scaunele din faţă şi bancheta spate există o singură strapontină, nepliabilă însă (prin comparaţia cu alte modele presupun că existau 2 pliabile). Bordul este săracăcios, dar probabil că se apropie de original. Doar 2 ceasuri şi încă vreo 2 butoane. Volanul este totuşi realist, torul fiind vopsit în altă culoare faţă de braţe (pentru a imita pielea) şi prevăzut cu manetă de avans.
- ← Utilaje maturat mecanizat / autoperii colectoare / Street Sweeper
- Auto
- Dodge Intrepid New York Taxi →