Colectia lui Ionut Machete auto
#41
Postat 22 January 2007 - 12:27 AM
#42
Postat 22 January 2007 - 12:27 AM
#44
Postat 22 January 2007 - 11:22 PM
Am vazut in colectia ta un Mercedes, rosu, banuiesc ca e 500K de la Maisto. Se poate un review si cu el??
Multumesc!
Vali.
#46
Postat 23 January 2007 - 02:19 PM
ar fi frumos si-n anumite locuri unele chiar necesita o implicare a ta...vopsire, adaugare( mai ales la motoare) ori gaurire..( chiar tu precizai de lipsa gaurilor la tevilede esapament..)..E adevarat insa ca dand 60 de euro pe una iti e cam greu sa incerci asa ceva mai ales daca nu stapanesti intr-adevar tehnicile necesare...
#47
Postat 26 January 2007 - 03:15 PM
totusi...
Concret, am in lucru modificarea mastii radiatorului si a farurilor unei machete. Am versiunea de caroserie in 2 culori, care arata cam asa:
Numai ca eu vreau sa o fac sa arate cam asa:
Am reusit sa demontez piesa care contine si masca:
De fapt e vorba de 3 piese: rama, masca propriu zisa si radiatorul (in spate). Oricat m-am straduit, nu am reusit sa dezlipesc ansamblul de 3 piese, daca as forta prea tare as provoca stricaciuni imposibil de reparat.
Rezultatul pe care-l preconizez este vopsirea mastii propriu-zise in negru mat si a corpurilor si suporturilor farurilor (fara rama) in negru lucios. Cu farurile este o alta problema, sunt prinse de caroseria metalica prin nituirea plasticului si nu m-am incumetat inca sa le desfac.
In concluzie, mi-as ingadui sa va solicit ajutorul si nu numai la nivel de sfaturi practice.
Aceasta postare a fost editata de ionut: 26 January 2007 - 03:17 PM
#48
Postat 26 January 2007 - 03:52 PM
PS. Inainte de a te apuca mai asculta totusi de 1..5 sfaturi de la colegi
#49
Postat 27 January 2007 - 08:09 PM
În anii ’20 în America cele mai rafinate automobile de lux erau considerate cele din aşa numitul grup “3P”: Packard, Peerless, Pierce Arrow. Dintre acestea, Peerless a rămas până astazi o marcă discretă, poate şi datorită faptului că a fost prima dintre cele trei care şi-a incetat activitatea în domeniu. În contextul scăderii vânzărilor auto survenite pe fundalul crizei economice, în 1932-33 acţionariatul firmei a decis să se reorienteze spre alte afaceri; astfel, marca de automobile Peerless a dispărut, deschizând drumul pentru berea Carling’s Black Label.
#50
Postat 27 January 2007 - 08:10 PM
#51
Postat 27 January 2007 - 08:11 PM
#52
Postat 27 January 2007 - 08:12 PM
#54
Postat 27 January 2007 - 08:14 PM
#55
Postat 27 January 2007 - 08:17 PM
#56
Postat 27 January 2007 - 08:18 PM
Totuşi, în ciuda deficienţelor de execuţie şi proiectare, Peerless Custom Eight este una dintre cele mai frumoase machete din colecţie, în principal datorită schemei de vopsire şi a liniilor generale ale caroseriei. Maşina arată bine şi dă expresie unei epoci dispărute şi a unei mărci auto dispărute. Mai nou, şi producătorul Anson a falimentat.
#57
Postat 01 February 2007 - 02:03 AM
În topul companiilor care produceau automobile de lux în primele decenii ale secolului XX era şi Pierce Arrow, iniţial o fabrică de biciclete şi motociclete. Cunoscute la vremea lor ca automobile excelente, maşinile Pierce Arrow s-au numărat printre preferinţele bogaţilor şi ale celebrităţilor, atât din America cât şi din alte părţi ale lumii. La începutul anilor ’30 marea criză economică i-a surprins pe deţinătorii mărcii într-o poziţie nu tocmai avantajoasă – fabrica lor producea în exclusivitate maşini luxoase, fără perspective de redresare bazate pe modele mai ieftine şi populare. În acest context a apărut în 1933 Silver Arrow, prezentat la New York Motor Show. Un concept, sau mai bine zis un “show car”, acest autoturism era o mostră pură de Art Deco, cu un design revoluţionar ce avea sa fie o sursă de inspiraţie pentru producătorii de automobile câţiva ani mai târziu. Deşi a existat o producţie de serie sub aceeasi denumire, show car-ul Silver Arrow avea sa ramână o maşină de excepţie, produs în doar 5 exemplare, dintre care 3 au supravieţuit până azi. Cele 5 automobile fabricate au fost vândute fiecare pentru suma de 10.000 de dolari. Deşi Silver Arrow fusese destinat să dovedească forţa şi rafinamentul companiei, vânzările modelelor Pierce Arrow au scăzut drastic, firma fiind nevoită să-şi declare falimentul în 1938. Pierce Arrow Silver Arrow este o maşină unică în istoria automobilului, îmbinând fericit luxul, tehnologia şi stilul avangardist. Deşi nu se tranzacţionează prea des, o astfel de raritate este estimată astăzi la circa un milion şi jumatate de dolari.
#58
Postat 01 February 2007 - 02:03 AM
#59
Postat 01 February 2007 - 02:04 AM
- ← Utilaje maturat mecanizat / autoperii colectoare / Street Sweeper
- Auto
- Dodge Intrepid New York Taxi →