Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia lui Ionut - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Colectia lui Ionut Machete auto

#81 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 01:48 AM

Pe ansamblu este o machetă cu o realizare foarte decentă, poate puţin neaşteptat pentru producătorul Signature. Sigur, modelul nu este chiar o frumuseţe, am putea să-i înţelegem pe cei care au preferat în anii ‘30 să devină clienţii altor mărci. Şi totuşi, această maşină este un reper important în istoria automobilului: autoturismele îşi datorează o parte din confortul şi designul de astăzi şi lui Chrysler Airflow.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: airflow_08.jpg


#82 Useril este offline   machete 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 19-August 05

Postat 02 February 2007 - 03:14 AM

Ma bucur ca ti-a placut si pierce arrow-ul, Am si eu o vina ca a ajuns la tine;)

Super review-uri!!

#83 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:05 PM

MERCEDES BENZ 500 K SPEZIAL ROADSTER

În 1926, în Germania, doi producători de automobile au decis să-şi unească forţele pentru a da naştere unei noi companii. Era vorba de firmele Daimler şi Benz, iar marca sub care aveau să se producă noile maşini era Mercedes Benz. Acest brand a devenit sinonim cu standardul cel mai înalt al calităţii şi este astăzi una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate în întreaga lume. Seria 500K s-a fabricat în peste 10 versiuni de caroserie, însă varianta Spezial Roadster a fost una cu totul… specială. Acest model a fost probabil una dintre cele mai frumoase maşini realizate vreodată, fiind fabricată în numai 25 de exemplare. Astăzi mai există doar 5, dintre care 2 sunt în proprietatea muzeului Mercedes.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_1.jpg

Aceasta postare a fost editata de ionut: 02 February 2007 - 07:13 PM


#84 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:06 PM

500 K SR era un roadster imens, cu linii curbe ce îi accentuau silueta lungă, cu o bogăţie nedisimulată de elemente cromate, cu faruri uriaşe şi claxoane ostentative, toate acestea pentru numai 2 locuri (plus încă o banchetă rabatabilă direct din caroserie, aflată în spatele scaunelor şi greu accesibilă) şi nici un fel de portbagaj. Cu un motor supraalimentat de 8 cilindri în linie şi 5019 cmc ce dezvolta o putere de 160 CP la 3400 rotaţii pe minut, roadsterul nu era totuşi făcut să fie un model sportiv, ci unul frumos şi elegant prin excelenţă.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_13.jpg


#85 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:07 PM

Maisto este un producător de machete ce insistă mai mult pe preţul scăzut al modelelor sale în detrimentul caltăţii. Pe ansamblu, maşina pare seducătoare, proprţiile au fost respectate şi nuanţa de vopsea foarte bine aleasă. La o inspecţie mai detaliată însă apar tot felul de detalii ce trădează plasarea în segmentul low-end. Peste tot plasticul cromat este foarte strident, în special jantele roţilor sunt îngrozitoare. Masca radiatorului este doar o piesă turnată în plastic, neperforată şi fără intenţia de a sugera prin vopsire spaţiul dintre grilaje. Balamalele exterioare ale uşilor sunt doar aparente, iar adevăratele balamale interioare – deşi nu de tipul “doglegs” – permit deschiderea uşilor doar într-un unghi foarte mic. Toată muchia uşilor este o bandă de plastic cromat ce nu îşi avea rostul acolo. Peste toate, lipseşte un acoperiş detaşabil. Şi lista ar putea continua. În ciuda acestor puncte slabe se remarcă şi lucruri pozitive: ţevile de evacuare din exteriorul capotei motorului sunt arcuri metalice adevărate, bancheta suplimentară din caroserie este rabatabilă, geamurile farurilor ascund destul de bine niturile de susţinere, capacele din centrul jantelor sunt în 2 culori (roşu/crom) şi destul de bine făcute.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_11.jpg


#86 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:08 PM

Este remarcabil totuşi că interiorul arată bine pentru o astfel de machetă. Scaunele şi feţele de uşi sunt turnate într-un plastic plăcut la vedere şi atingere, aducând o oarecare senzaţie de tapiţerie din piele crem. Acelaşi lucru este valabil şi pentru bancheta suplimentară. Facând abstracţie de pedale şi manete (confecţionate din acelaşi plastic cromat pe care îl vedem şi la jucăriile cele mai ieftine), podeaua, deşi nu e mochetată, dă această impresie prin vopseaua poroasă aplicată. Ceasurile de bord sunt plasate în adâncime şi sunt lizibile, iar torul volanului este vopsit în alb. Şi mânerul schimbătorului de viteze este vopsit în alb, având în plus desenul schemei treptelor.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_3.jpg


#87 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:09 PM

Motorul este bine detaliat, cu toate că materialele folosite sunt prost alese: plastic strident cromat şi încă un tip de plastic (roşu) care arată doar a... plastic. Fiind un motor cu cilindri în linie, pe o parte vom găsi fişele bujiilor iar pe cealaltă galeriile de admisie şi evacuare, acestea din urmă fiind ingenios alcătuite din 2 arcuri metalice spiralate. Blocul motor se sprijină pe o traversă reală între cele două lonjeroane. De fapt la modelul original sunt două traverse, dar această omisiune poate fi trecută cu vederea.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_4.jpg


#88 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:10 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_6.jpg


#89 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:11 PM

Şasiul de dedesubt este turnat în acelaşi tip de plastic ieftin iar detaliile sunt puţine, dar maşina are suspensii reale. În partea anterioară arcurile sunt chiar lăsate la vedere pentru că modelul real avea suspensie independentă cu arcuri elicoidale pe puntea din faţă.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_12.jpg


#90 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 02 February 2007 - 07:11 PM

Calitatea machetei nu este un reper în domeniu, dar cum Maisto este deocamdată singurul producător al acestui model la scara 1/18, 500 K are un loc asigurat în orice colecţie de automobile de epocă. Poate că uşoare modificări la nivelul jantelor şi al calandrului i-ar da un aer mai apropiat de realitate.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_mb500k_7.jpg


#91 Useril este offline   Vali 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 694
  • Inregistrat: 06-October 05
  • Location:Lugoj

Postat 02 February 2007 - 09:06 PM

Super! Asa frate! Te rog nu te opri!!!

Vali.

#92 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 02 February 2007 - 10:40 PM

Ionut, da-mi voie sa iti dau un sfat refritor la calandre. Daca vrei poti sa le dai un aspect mai realist vopsindu-le in negru. Metoda e simpla: folosesti vopsea acrilica neagra cu care dai in spatiile unde in realitate ar trebui sa fie spatiu gol. Imediat apoi iei o carpa moala subture si inmuiata in apa cu care stergi excesul de vopsea (poti folosi si un betisor de urechi). Eu am folosit aceasta tehnica la o scara mai mica, dar cred ca poate fii aplicata si aici. daca nu esti multumit de rezultat, vopseaua acrilica proaspat data se poate curata usor fara a strica modelul si lua de la capat. oricum, e mai bine sa iti faci mana pe ce miri ce prin casa cu metoda de mai sus inainte sa treci la un model si apoi sa incep eu sa sughit si sa tusec asa din senin :lol:

#93 Useril este offline   Suburban 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 13-December 04
  • Location:In the Dark Crown Vic parked outside

Postat 03 February 2007 - 09:07 AM

AdyAero, la Feb 2 2007, 10:40 PM, a spus:

Ionut, da-mi voie sa iti dau un sfat refritor la calandre. Daca vrei poti sa le dai un aspect mai realist vopsindu-le in negru. Metoda e simpla: folosesti vopsea acrilica neagra cu care dai in spatiile unde in realitate ar trebui sa fie spatiu gol. Imediat apoi iei o carpa moala subture si inmuiata in apa cu care stergi excesul de vopsea (poti folosi si un betisor de urechi). Eu am folosit aceasta tehnica la o scara mai mica, dar cred ca poate fii aplicata si aici. daca nu esti multumit de rezultat, vopseaua acrilica proaspat data se poate curata usor fara a strica modelul si lua de la capat. oricum, e mai bine sa iti faci mana pe ce miri ce prin casa cu metoda de mai sus inainte sa treci la un model si apoi sa incep eu sa sughit si sa tusec asa din senin :lol:

Cred ca te referi la ceva in genul asta...
Se poate vedea diferenta intre partea facuta cu negru si cea lasata neatinsa direct din cutie. Arata mai real. Din pacate poza lasa de dorit si nici macheta nu e mai presus :lol: Am folosit vopsea auto originala, ca si pe masina reala, dintr-un spray de touch up(care se gaseau la dealer-ul Ford), care nu mai putea fi diluat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 01010009.JPG

Aceasta postare a fost editata de Suburban: 03 February 2007 - 09:12 AM


#94 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 03 February 2007 - 05:43 PM

Oare aceeaşi tehnică o aplică şi producătorii (vezi mai sus Peerless sau Airflow)? Ideea e bine venită, să vedem pe ce o aplicăm mai întâi...

#95 Useril este offline   borissorin 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 21-January 07

Postat 06 February 2007 - 11:50 PM

Minunata colectia! (si prezentarea ei)
Culmea, cel mai mult imi place Dixi-ul!

#96 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:44 PM

REO M Touring Limousine, 1917

REO este o marcă americană ce a realizat automobile în perioada 1904 – 1936. Modelul M a debutat undeva între anii 1912 – 1918 (există foarte puţine date şi referinţe, adesea contradictorii) , producţia de automobile civile nefiind sistată în America în timpul primului război mondial. Cu mai puţin de 10 ani de experienţă în fabricarea de autoturisme, maşinile vremii (şi REO nu face excepţie) arată mai degrabă a caruţă fără cai (“horseless carriage”). Este epoca celebrului Ford T, cu care totuşi REO nu a concurat, M fiind considerat un autoturism de clasă superioară. Cu caroserie tip Touring (un fel de sedan descoperit), preţul unui exemplar era de 1250 de dolari, mai scăzut totuşi decât al modelelor de lux.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_REO_2.jpg


#97 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:44 PM

Macheta face parte din seria modelelor Signature realizate relativ bine, cu mici probleme ce nu se observă decât la o studiere mai atentă. Se deschid toate cele 4 uşi, însă numai uşile din faţă sunt prinse cu balamale exterioare, cele din spate fiind fixate pe balamale interioare de tip “dog legs”, vizibile însă doar la deschidere. Întreaga caroserie este turnată dintr-o singură bucată. Totuşi, aripile laterale, partea inferioară şi calandrul sunt bine delimitate, fiind vopsite într-o nuanţă diferită de corpul principal, astfel că doar la o observare în detaliu se constată această soluţie constructivă. Farurile au din păcate destul de vizibil nitul de prindere al geamului. Jantele portocalii cu spiţe groase se integrează în ansamblu, însă senzaţia de plastic nu este pe deplin înlaturată. Niturile de pe marginile jantelor sunt vopsite.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_REO_1.jpg


#98 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:45 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_REO_3.jpg


#99 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:45 PM

Macheta poate fi expusă cu coviltirul pliat sau nu (sunt 2 piese separate care pot fi montate). Piesa pentru varianta “descoperită” este săracă în detalii, în versiunea “acoperită” maşina are o linie generală mai unitară. Coviltirul este realizat din plastic poros vopsit în negru care imită suprafaţa textilă.

Podeaua este acoperită cu pâslă. Banchetele sunt realizate la fel ca şi coviltirul, fiind la rândul lor vopsite în negru mat şi cu textură poroasă. Feţele de uşi şi spatele banchetei faţă sunt destul de bine realizate, fiind reliefate “buzunarele” acoperite (nefuncţionale, desigur). Între scaunele din faţă şi bancheta spate există o singură strapontină, nepliabilă însă (prin comparaţia cu alte modele presupun că existau 2 pliabile). Bordul este săracăcios, dar probabil că se apropie de original. Doar 2 ceasuri şi încă vreo 2 butoane. Volanul este totuşi realist, torul fiind vopsit în altă culoare faţă de braţe (pentru a imita pielea) şi prevăzut cu manetă de avans.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: REO_7.jpg


#100 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:46 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: REO_6.jpg


Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi