Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia lui Ionut - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Colectia lui Ionut Machete auto

#161 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:55 AM

Interiorul este şi el finisat în detaliu şi în mai multe nuanţe de culoare. Feţele interioare ale uşilor şi banchetele sunt vopsite în roşu-alb şi au o textură ce vrea să amintească de vinilin sau piele. Planşa de bord este vopsită tot în două culori şi cel puţin vitezometrul (liniar) are cifrele lizibile. Fără podea acoperită cu pâslă şi fără consolă centrală (schimbător de viteze “la mână”), interiorul se mai remarcă prin oglinda retrovizoare (din 2 piese – corpul şi geamul), mânerul de acţionare al trapeii, o plafonieră şi "leul" Peugeot pe butucul central al volanului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 6.jpg

Aceasta postare a fost editata de ionut: 08 March 2007 - 03:04 AM


#162 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:56 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 7.jpg


#163 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:57 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 8.jpg


#164 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:57 AM

Compartimentul motor nu este executat la acelaşi nivel cu interiorul. Deşi există ceva detalii, se poate observa uşor că e vorba doar de o placă turnată în plastic, singurele “pete de culoare” fiind bobina de inducţie şi vasul de expansiune.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 13.jpg


#165 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:58 AM

Pe şasiu există mai multe elemente figurate – baia de ulei, traversa de susţinere a motorului (deşi nu există un bloc motor real, nici lonjeroane), barele de direcţie, cutia de viteze, axul cardanic, diferenţialul şi rezervorul de benzină. Nu se întrezăresc elemente de suspensie, însă roţile sunt bine mascate de tamburii frânelor. Există întreg traseul de evacuare al eşapamentului iar ţeava finală este găurită. Portbagajul, destul de spaţios, sugerează că roata de rezervă este acoperită (e de fapt corp comun prin turnare cu restul podelei). De altfel aici detaliile au fost reduse la minim.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 14.jpg


#166 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:59 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 9.jpg


#167 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:59 AM

La gradul de detaliu şi execuţie pe care îl are, macheta lui Peugeot 404 ar fi fost aproape perfectă şi ar fi fost comparabilă cu machete de top (Auto Art de exemplu) dacă uşile din spate ar fi fost mobile şi compartimentul motor mai bine proiectat. Facând abstracţie de aceste neajunsuri, este un model valoros şi reprezentativ pentru perioada sa şi pentru industria auto europeană în general.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 17.jpg


#168 Useril este offline   radian 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 01-August 06

Postat 08 March 2007 - 08:00 PM

SUPER COLECTIE! M-a incantat. Toate modelele sunt superbe. Mii de felicitari.
Din modelele franceze am vazut ca exista la Cora Militari un Renault 8 Gordini facut de Solido ( in anii '70 E. Ionescu Criastea alerga in raliuri pe o asemenea masina)....


Inca odata felicitari si la mai multe (pe care sa ni le si arati).

Aceasta postare a fost editata de radian: 08 March 2007 - 08:01 PM


#169 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:44 PM

radian, mulţumesc pentru aprecieri şi informaţie :-o Am şi făcut o vizită la Cora, dar din păcate eu căutam modelul Renault 8 Gordini de stradă, acolo nu am găsit decât varianta de raliu.

#170 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:48 PM

Chevrolet Camaro, 1967

Destinaţia modelului Chevrolet Camaro a fost cea a unui concurent serios din partea General Motors pentru Ford Mustang, intrat pe piaţă în 1964. Un “muscle car”, Chevy Camaro era disponibil la prima sa generaţie în două motorizări, una cu 6 cilindri în linie şi alta cu 8 cilindri în V. Motorul 8V avea o cilindree de 5,7 litri şi 300 de cai putere (SAE). În fapt un coupe de 2+2 locuri, suspensii cu arcuri cu foi pe puntea din spate, servofrână şi servodirecţie (opţional), prima generaţie Camaro s-a fabricat doar până în 1970. Alte 4 aveau să-i succeadă, ultima dintre ele ieşind din producţie în 2002. În 2006 a fost prezentat un nou concept Camaro ce ar urma să fie produs în serie începând cu 2009.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_05.jpg


#171 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:49 PM

Macheta, vândută sub formă de kit (“easy”, fără să necesite vopsire sau lipire la asamblare), este fabricată de Maisto. Nivelul de finisare este unul destul de modest, tipic pentru această marcă de machete, cam cele mai ieftine de pe piaţă la această scară. Vopseaua este în general bine aplicată pe caroseria metalică iar uşile şi capotele (motorului şi portbagajului) sunt mobile. Mai toate piesele de plastic au ceva bavuri, iar ramele (foarte groase) vopsite în argintiu ce încadrează geamurile au destule greşeli de execuţie. Limita inferioară a piesei de plastic negru ce reprezintă capota maşinii (cu tot cu montanţi) prezintă ciudate neregularităţi. Această piesă face corp comun cu grila de aerisire din zona parbrizului şi braţele ştergătoarelor (din nou, foarte groase, nerealiste). Clanţele uşilor sunt profilate direct în metal şi vopsite ulterior cu argintiu doar pe o singură suprafaţă, cea vizibilă din profil. Masca radiatorului ar fi aproape în regulă dacă rama cromată ce o încadrează n-ar fi uşor strâmbă şi cu bavuri vizibile. În partea din spate sunt foarte puţine detalii de remarcat – lămpile de stop foarte retrase confecţionate dintr-un plastic trasnparent reflectorizant şi încadrate de contururi cromate, încuietoarea portbagajului – doar un punct aplicat de vopsea argintie şi încă o piesă rotundă la mijloc. Numerele de înmatriculare sunt doar abţibilduri, lipite strâmb pe plăcile de susţinere. Pe uşa stângă există o oglindă retrovizoare exterioară, rotundă şi semisferică, iar pe aripa din dreapta faţă o antenă radio, din păcate şi aceasta este foarte groasă. Roţile sunt şi ele destul de simplu executate, profilul cauciucurilor fiind probabil unul standard pentru mai multe machete, iar jantele sunt doar într-o singură culoare. Kitul dispune de 2 rânduri de jante, unele din plastic (strident) cromat iar altele din plastic gri, eu le-am preferat pe acestea din urmă.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_06.jpg


#172 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:49 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_07.jpg


#173 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:50 PM

Interiorul este realizat cam în aceeaşi notă cu restul maşinii. Aproape integral în plastic tare de culoare neagră, punctat pe alocuri de vopsea argintie – feţele pedalelor, ramele unor ceasuri, butoane etc. Levierul schimbătorului, braţele volanului şi oglinda retrovizoare sunt confecţionate din plastic cromat. De semnalat cele patru (!) pedale de sub bord, presupun că cea din extremitatea stângă acţiona frâna de parcare. Oglinda retrovizoare este încadrată de 2 parasoloare prinse grosier cu nituri de plastic argintii.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_01.jpg


#174 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:50 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_02.jpg


#175 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:51 PM

Compartimentul motor este făcut pe principiul cât mai puţine piese reale, dar cît de multe se poate sugerate prin vopsire. Astfel, blocul motor (roşu) formează o singură piesă cu galeriile argintii. Toată zona din jurul motorului este de fapt o singură placă de plastic pe care din loc în loc sunt sugerate anumite componente – pompa de frână sau capacul buşonului radiatorului. Totuşi, motorul e fixat pe traverse şi lonjeroane reale iar capota este dublată pe interior de un capac de plastic.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_03.jpg


#176 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:52 PM

Macheta are o suspensie reală şi destul de moale, astfel că maşina “se lasă” câţiva milimetri când este aşezată pe roţi. Şasiul are foarte puţine detalii însă micile arcurile elicoidale ale suspensiei faţă sunt “la vedere”. În spate sunt figurate imensele arcuri cu foi şi diferenţialul. De asemenea, există tot traseul sistemului dublu de evacuare, realizat în întregime din plastic cromat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_04.jpg


#177 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:53 PM

Macheta are pe ansamblu o linie unitară a caroseriei care respectă forma maşinii reale. În plus, este corect redusă la scară. Din alte puncte de vedere nu excelează, însă poate fi luată în calcul pentru un început de colecţie eventual. Mai apare sporadic prin supermarketuri alături de alte modele americane ale perioadei (kituri) – Chevy Corvette Stingray, Chevrolet Bel Air sau Dodge 330.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_08.jpg


#178 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 11 March 2007 - 10:53 PM

Împreună cu REO M, din 1917.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Camaro_10.jpg


#179 Useril este offline   Suburban 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 13-December 04
  • Location:In the Dark Crown Vic parked outside

Postat 12 March 2007 - 08:39 AM

Foarte buna descrierea masinii; Camaro este intradevar o bijuterie a masinilor americane si ceva ce europenii nu se prea pricep a face(la pretul asta). Sa vedem cum o sa arate Camaro V, modelul 2008-2009(nu ca modele trecute ar fi fost mai slabe :-o )

Aceasta postare a fost editata de Suburban: 12 March 2007 - 08:41 AM


#180 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 16 March 2007 - 01:59 AM

Jaguar XK 120 Coupe, 1951

Istoria mărcii Jaguar pleacă de la o companie înfiinţată în 1922 în Anglia, SS Cars Ltd., ce se ocupa cu producţia de ataşe de motocicletă. Din 1926 afacerile firmei s-au extins spre construcţia de caroserii de maşină, ajungându-se în 1932 la lansarea primului automobil produs integral, SS 1. În 1935 a apărut şi primul automobil care a purtat numele de Jaguar, nume cu care avea să fie rebotezată şi compania, în urma tristei faime pe care prescurtarea SS o moştenise după al doilea război mondial.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: jag01.jpg


Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

25 useri citesc topicul
0 membri, 25 vizitatori, 0 utilizatori anonimi