Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia lui Ionut - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Colectia lui Ionut Machete auto

#141 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:14 AM

Pe de altă parte, culoarea este inspirat aleasă, chederele parbrizului şi al lunetei sunt sugerate prin vospire, farurile nu au nituri centrale pentru prinderea geamurilor. De asemenea, lămpile stopurilor (din plastic roşu transparent) sunt bine lucrate, numerele de înmatriculare sunt vopsite, masca radiatorului din spate deşi neperforată este vopsită aproape fără greşeală în spaţiile dintre grilaje. Se mai pot remarca semnalizatoarele laterale fixate pe montanţii spate precum şi “uşiţa“ mobilă de sub bara de protecţie faţă prin care se poate scoate roata de rezervă, o soluţie ingenioasă la maşina adevărată şi care a fpst reprodusă şi la machetă. Roţile reproduc bine originalele, cu cauciucuri subţiri cu bandă albă, jante vopsite în galben şi capace în două culori – crom şi bronz.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 02.jpg


#142 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:14 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 06.jpg


#143 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:15 AM

Şi interiorul a fost executat cu atenţie, cu ochiul liber aproape că nu se pot sesiza probleme, doar pozele macro pot dezvălui ceva mai mult. Deşi podeaua nu este acoperită cu pâslă, toate celelalte componente sunt vopsite în mai multe nuanţe. Excelentă este redarea tapiţeriei în dungi de pe scaune, banchetă şi feţe de uşi. Tot feţele de uşi au foarte bine sugerate prin turnare buzunarele inferioare. Bordul este vopsit în 3 culori, deşi zonele delimitate sunt un pic nesigure. Volanul subţire are în mijloc o siglă Renault iar ceasurile sunt decent făcute. S-a acordat atenţie şi interiorului montanţilor şi plafonului, aceste zone fiind bine delimitate şi vopsite în alb.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 15.jpg


#144 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:15 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 16.jpg


#145 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:16 AM

Compartimentul motor nu este la fel de detaliat ca habitaclul. 2 nuanţe de vopsea la nivelul chiulasei – restul blocului fiind argintiu – un filtru de aer, carburatorul şi… cam atât, fără cablaje sau alte accesorii. În plus, pentru a estompa lipsa detaliilor, peretele din spate şi podeaua sunt vopsite în negru, motorul nefiind fixat pe lonjeroane şi traverse reale.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 17.jpg


#146 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:16 AM

Şasiul este în cea mai mare parte detaliat. Astfel, la puntea faţă se pot remarca braţele de susţinere (“basculele”) şi capetele barelor de direcţie (ce bine seamănă cu cele de la Dacia 1300), roata de rezervă susţinută de un cadru, rezervorul vopsit în alb, toba de eşapament cu ţeavă găurită. Mai puţin detaliate sunt baia de ulei, diferenţialul, partea centrală a şasiului, suspensiile spate şi tamburii de frână.
Portbagajul arată destul de bine, sunt vizibile o serie de şanţuri pe suprafaţa de încărcare precum şi ranforsarea interioară a capotei. Există corpurile farurilor fixate de capotă, un grătar de protecţie în partea anterioară şi bateria acumulatoare, ceva mai puţin detaliată.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 12.jpg


#147 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:17 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 18.jpg


#148 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:17 AM

Macheta are pe ansamblu o notă bună şi ar fi avut una şi mai bună dacă proiectantul se străduia să facă şi uşile din spate funcţionale. Celelalte puncte slabe provin mai degrabă din procesul de execuţie şi se pot remedia. Maşina este o imagine destul de sugestivă a gustului controversat al francezilor şi în special al grupului Renault în ceea ce priveşte automobilele. În copilăria mea optzecistă întâlneam destul de des acest model pe străzi şi ăsta e unul din motivele pentru care am achiziţionat macheta. Dar cred că şi astăzi mai există în Bucureşti câteva Dauphine-uri în viaţă, nu?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10.jpg


#149 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 02:18 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11.jpg


#150 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 22 February 2007 - 12:43 PM

Pe cat posibil am incercat sa nu-ti poluez topicul, dar nu m-am mai putut aptine.
Superb, Ionut!
Recenziile si istoricul completeaza excelent colectia ta de mare valuare.
Bafta!

#151 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 22 February 2007 - 10:16 PM

Mulţumesc pentru susţinere, Crios! Nu poluezi deloc, în felul ăsta aflu şi eu că mai trece cineva pe aici :whistle:

#152 Useril este offline   VIPER 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 18-March 06

Postat 22 February 2007 - 10:38 PM

Io iti vanez topicul, crede-ma. M-ai ambitionat si o sa trec la pozat masinile mele, dar din start zic ca nu o sa iasa asa fain ca la tine...

P.S. ti-am lasat un mesaj pe privat.

#153 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:45 AM

Peugeot 404, 1960

Modelul 404 a fost lansat în 1960 ca urmaş al lui 403. Ca şi alte automobile Peugeot, designul său a fost proiectat de Pininfarina şi s-a vrut o interpretare clasică a stilului modernist al epocii. Pentru un automobil de clasă medie a fost alegerea potrivită, 404 rămânând până azi cel mai vândut model Peugeot din toate timpurile. S-a fabricat în 2,8 milioane de exemplare şi deşi producţia sa a fost întreruptă în Franţa în 1972, maşina a continuat să fie asamblată în alte ţari din afara Europei, inclusiv în Africa (Nigeria).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 0.jpg


#154 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:46 AM

Peugeot 404 a beneficiat de multiple motorizări de-a lungul timpului, fiind oferit atât cu propulsoare pe benzină (de 1.5, 1.6 şi 1.8 litri) cât şi în variante diesel (1.8 şi 1.9 litri). Din 1961 modelul (1.6) a fost dotat şi cu o instalaţie de injecţie indirectă de benzină, devenind astfel primul automobil francez de serie pe care s-a implementat o astfel de soluţie. Tot în decursul anilor maşina s-a adaptat continuu la pretenţiile pieţei, fiind echipată opţional cu cutie de viteze automată sau instalaţie de aer condiţionat. Peugeot 404 a fost pentru perioada anilor ‘60-‘70 un simbol de modernitate, confort şi fiabilitate. Şi astăzi se pot zări pe străzile de la noi exemplare funcţionale, multe din ele înmatriculate înainte de 1989.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg


#155 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:46 AM

Producătorul machetei este Norev, o companie mai nou intrată pe piaţa miniaturilor auto la scara 1/18. Asamblarea modelelor se face însă tot în China, lucru valabil pentru mai toate machetele produse la această scară. Norev îşi lucrează cu acurateţe şi foarte multă grijă pentru detalii machetele ce reproduc modele de epocă, ignorând însă câteva detalii esenţiale – uşile din spate (în cazul machetelor cu 4 uşi) nu se deschid iar zona motorului nu este proiectată cu traverse şi lonjeroane reale.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2.jpg

Aceasta postare a fost editata de ionut: 08 March 2007 - 02:48 AM


#156 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:49 AM

În cazul Peugeot-ului, caroseria este excelent redată, atât în linile de ansamblu cât şi în proporţii, fiind de asemenea corect scalată. Deşi corect aplicată, vopseaua în ton argintiu metalizat pare uşor nepotrivită pentru această scară, dar acest inconvenient este întâlnit la mai toate modelele vopsite în această nuanţă. Masca radiatorului este o piesă din plastic cromat ce nu se potriveşte perfect în partea inferioară cu restul caroseriei metalice, însă perforaţiile ei sunt reale.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 3.jpg


#157 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:53 AM

Geamurile farurilor au nit central de prindere foarte bine mascat, aproape imperceptibil. Sub faruri, corpurile comune semnalizator – lumină de poziţie sunt excelent figurate şi există chiar şi o ramă cromată ce le încadrează. La fel, blocurile optice din spate, aflate în prelungirea “cozilor de rândunică”, sunt încadrate de rame cromate iar detaliile sunt sesizabile – plastic transparent în două culori cu striaţii în relief, nituri de prindere mascate.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10_5.jpg


#158 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:54 AM

În mijlocul calandrului, sigla veche a mărcii Peugeot este suficient de bine detaliată. Pe barele de protecţie tampoanele proeminente au părţile de (eventual) contact vopsite în negru. Numerele de înmatriculare nu sunt decaluri ci sunt chiar vopsite – o soluţie mai elegantă şi care dă mai multă valoare modelului. Tot cu vopsea sunt realizate şi siglele de pe capota motorului şi portbagaj (404/Peugeot).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 12.jpg


#159 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:54 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 4.jpg


#160 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 March 2007 - 02:55 AM

Atât parbrizul cât şi luneta au chedere vopsite în negru iar ştergătoarele parbrizului sunt bine profilate pe suprafaţa curbă a acestuia. Sunt de remarcat şi cele 2 semnalizatoare laterale în relief, realizate din plastic transparent, precum şi grila foarte fină de la baza parbrizului – neperforată însă. Roţile au fost de asemenea bine redate: jantele de culoare gri cu o bandă albă vopsită, capac cromat şi pneuri înguste cu talon înalt - deci în total 4 culori şi 3 materiale diferite pentru finisarea lor (!).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 16.jpg


Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi