Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia lui Ionut - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Colectia lui Ionut Machete auto

#101 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:46 PM

Motorul este decent realizat, dar fără nici un fel de cablaje. Capacele chiulasei şi galeriile sunt vopsite în argintiu, restul blocului fiind negru. Există şi o piesă de altă culoare (ocru), probabil carburatorul. Pe dedesubt există suficiente detalii însă şasiul este doar sugerat, iar în dreptul motorului se află un scut cilindric, presupus a fi din lemn la modelul original.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_REO_91.jpg


#102 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 08 February 2007 - 12:48 PM

Machetei îi stă bine cu coviltirul montat, dacă se face abstracţie de câteva detalii nepuse la punct dar minore (bulleyes, uşă spate fără balamale). Maşina pare uşor supradimensionată, deşi Signature face de obicei modele corecte la scară. Cu un aspect ciudat, REO reprezintă reproducerea celui mai vechi automobil din colecţie: dacă îi dăm credit producătorului şi anul lansării este 1917, această maşină ar trebui să aibă azi 90 de ani.

În această poză, alături de Chevrolet Camaro 1967 (Maisto).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_REO_6.jpg


#103 Useril este offline   Suburban 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 13-December 04
  • Location:In the Dark Crown Vic parked outside

Postat 09 February 2007 - 12:00 AM

Me want Camaro :roll: La ce scara e masinutza?

#104 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:31 AM

Toate maşinile din topic sunt la 1/18. Pe Camaro l-am luat de printr-un Carrefour, un fel de kit de asamblare de nivel uşor. Am mai văzut şi altele similare prin supermarketuri, tot Maisto (amricane de anii '60).

#105 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 09 February 2007 - 11:37 AM

Parca la maisto am vazut o aberatie (dupa parerea mea :-? ) si anume masini la diferite scari in aceeasi serie (adica 1:24, 1:25, 1:27 si 1:28), un fel de 'fit to the box' dupa parerea lor. Alea americane clasice imi plac si mie :lol:

#106 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 12:55 PM

Aşa e cu Maisto, însă cel puţin scara e scrisă corect pe cutie. Spre deosebire de Bburago, unde pe toate scria 1:18 sau 1:24, dar un Fiat 500 era cât un VW Tuareg, chipurile la aceeaşi scară.

Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 12:56 PM


#107 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:24 PM

Horch 851 Pullman Limousine (1935)

În anii ’30 Mercedes Benz nu era singurul constructor de automobile de automobile de top în Germania. Existau şi alte mărci care-şi disputau întâietatea în segmentul limuzinelor şi al coupe-urilor de lux, iar una dintre acestea era Horch. Cu o istorie bogată ce debutase chiar de la începutul industriei automobilului, firma Horch s-a unit în 1932 cu mărcile Audi, DKW şi Wanderer pentru a forma concernul Auto Union, sub o nouă siglă cu 4 cercuri. În această uniune Horch şi-a rezervat poziţia de producător de automobile de înaltă clasă şi a devenit în scurt timp unul din principalii furnizori de limuzine pentru ierarhia nazistă. Cel de-al doilea război mondial a oprit evoluţia companiei. În 1940 producţia de autoturisme civile a fost sistată iar în 1945 oraşul Zwickau - în care se afla şi fabrica Horch - a fost ocupat de sovietici. Mai târziu aici avea să se producă automobilul est-german IFA şi, ulterior, binecunoscutul Trabant. Din concernul de altă dată doar marca Audi a supravieţuit până azi şi odată cu ea şi logo-ul Auto Union.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_01.jpg


#108 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:25 PM

Horch 851 s-a produs într-o serie limitată. Între 1934 şi 1937 numai 245 de exemplare au ieşit pe porţile fabricii, din care 169 carosate în varianta Pullman Limousine. Oarecum în urma concurenţilor direcţi Maybach şi Mercedes Benz, modelul era propulsat de un motor cu 8 cilindri în linie de 5 litri şi numai 100 de cai putere (la 3200 de rotaţii pe minut), în condiţiile în care greutatea maşinii era de peste 2 tone.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_03.jpg


#109 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:25 PM

Macheta la scară este realizată de Ricko. Alăturând-o altor modele 1:18 putem crede fie că Horch 851 era similar în dimensiuni cu modelele americane, fie producătorul a supradimensionat-o. Este una din primele maşini Ricko şi poate tocmai de aceea multe din detaliile de proiectare şi execuţie au fost trecute cu vederea. Astfel, foarte multe din decoraţiunile exterioare presupus cromate sunt doar vopsite în argintiu, însă vopseaua nu a rezistat în timp, fiind deja exfoliată înainte de a fi scoasă din cutie, în special în zona pragurilor. În plus, plafonul (din plastic) şi rama parbrizului nu se îmbină prea bine cu restul caroseriei. Uşile nu au deloc geamuri, cu excepţia celor fixe de la uşile din faţă iar zonele negre de pe barele de protecţie sunt vopsite destul de stângaci.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_02.jpg


#110 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:26 PM

Pe de altă parte, există şi o serie de puncte ”tari”. Cromul calandrului, al claxoanelor şi al farurilor nu este deloc strident, siglele Horch şi Auto Union sunt excelent turnate pe masca radiatorului, la fel şi statueta de pe buşonul de umplere al acestuia. Farurile au o formă foarte realistă, cu nitul central al geamului suficient de discret. Semnalizatoarele de pe aripi au geamuri roşii, şi deşi stopurile sunt doar bucăţi de plastic reflectorizant, mai există sub portbagaj 2 lămpi din plastic alb transparent. Cauciucurile redau excelent curbura talonului iar jantele subliniază caracterul luxos prin intermediul inelelor cromate. Capacele jantelor au figurată în relief sigla Horch. Uşile au balamale exterioare şi se închid relativ bine. Iarăşi, încă o siglă Horch, bine desenată, pe corpul cufărului-portbagaj al cărui capac se poate deschide.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_05.jpg


#111 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:27 PM

Interiorul este slab realizat în comparaţie cu modele mai recente. Podeaua (nemochetată) şi banchetele sunt făcute din acelaşi plastic tare. Zona locurilor din faţă este în întregime neagră, iar cea din spate gri. Există mici intervenţii cu vopsea maro la nivelul uşilor şi al geamurilor pentru a sugera decoraţiunile din lemn, precum şi puţin argintiu la mânere. Între cele două rânduri de locuri ar fi trebuit să existe un geam separator (tipic pentru o caroserie Pullman). Nu lipsesc în schimb strapontinele din faţa banchetei spate care, din păcate, nu se pliază complet – doar spătarul este rabatabil. Bordul are foarte puţine detalii, câteva butoane reliefate şi ceasuri care dau impresia de abţibilduri. Volanul pare puţin prea gros pentru stilul epocii.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_08.jpg


#112 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:27 PM

Lipsa cablajelor din compartimentul motor a fost compensată cu reliefarea prin turnare a fişelor bujiilor şi apoi vopsirea lor în argintiu. Printre modestele detalii se remarcă inscripţia HORCH de pe partea stângă a blocului motor. Motorul se sprijină totuşi pe traverse şi lonjeroane reale.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_11.jpg

Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 01:27 PM


#113 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:28 PM

La nivelul şasiului detaliile sunt reduse la minimum. Baia de ulei şi ţeava de evacuare (negăurită în partea finală) sunt vopsite în argintiu. Se mai pot remarca arcurile cu foi ale suspensiilor, rezervorul şi acoperirea pe interior a roţilor (sugerarea tamburilor de frână). Axul care permite volanului să se rotească odată cu virarea roţilor este prea lung, destul de vizibil sub maşină. Bara stabilizatoare care uneşte cele două roţi directoare este prea scurtă, împiedicându-le să se alinieze paralel, însă acest defect este comun şi altor machete cu pretenţii mai mari.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_06.jpg


#114 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:28 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_04.jpg


#115 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:29 PM

Macheta arată excelent la exterior şi se impune prin linia masivă şi nota de lux dată de farurile mari şi inelele cromate ale jantelor. Este într-adevăr o limuzină oficială cu aspect sobru, conservator, apropiat mai degrabă de epoca anilor ’20. Aripile evazate şi calandrul drept îi evidenţiază stilul european şi german, de maşină robustă, puternică şi rafinată.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_07.jpg


#116 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:30 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ho851_10.jpg


#117 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:32 PM

Mercedes Benz 770 K Pullman Limousine, 1938

Mercedes Benz producea încă din 1930 modelul 770, un automobil excepţional din toate punctele de vedere şi preferat de mulţi şefi de state ca limuzină oficială, dar şi de cei foarte bogaţi sau de vedetele de cinema. Supranumit Grosser Mercedes, 770 a fost fabricat începând cu 1938 într-o nouă versiune, destinată aproape în exclusivitate liderilor nazişti. Deşi în varianta de bază 770 era echipat cu un motor de 8 cilindri în linie, 7655 cmc şi 160 de cai putere, majoritatea exemplarelor au fost dotate cu un compresor pentru supraalimentare ce urca puterea la 230 de cai putere (la numai 3500 de rotaţii pe minut), acestea purtând indicativul 770K.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 770k_01.jpg

Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 01:37 PM


#118 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:38 PM

Se spune că, după ce Adolf Hitler, aflat într-un Mercedes, a scăpat nevătămat dintr-un accident auto, ar fi refuzat să se mai urce la bordul vreunei alte marci de maşină. Mai multe fotografii de epocă îl înfăţişează pe fuhrer călătorind în 770K, în variantele Touring Cabriolet sau Pullman Limousine. Este foarte probabil ca acestea să fi făcut parte dintr-o serie extrem de limitată de automobile blindate, a căror greutate depăşea 3,5 tone. De altfel, în toate variantele de caroserie, noul 770K s-a fabricat în doar 88 de exemplare, între 1938 şi 1943. Şi asta în condiţiile în care producţia de automobile civile fusese sistată în Germania la începutul anului 1940.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 770k_12.jpg


#119 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:38 PM

O culme a luxului şi a rafinamentului, Mercedes Benz 770K beneficia din plin de ultimele cuceriri tehnologice ale vremii. Automobilul era construit pe un şasiu tubular din aliaj uşor, o soluţie adoptată anterior la maşinile de curse ale companiei. Confortul era sporit de suspensia independentă a roţilor din faţă, suspensia De Dion a punţii din spate şi arcurile elicoidale la toate roţile. Frânele erau supradimensionate, acţionate hidraulic şi servoasistate. Exista de asemenea un sistem automat de gresaj al diverselor elemente ale şasiului. 770K era cea mai rapidă maşină din lume în clasa ei, cu o viteză maximă de peste 180 km/h. După război, maşina şi-a găsit cu greu un echivalent, abia în 1954 Mercedes Benz lansând prestigioasa serie 600.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 770k_11.jpg


#120 Useril este offline   ionut 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 05

Postat 09 February 2007 - 01:39 PM

Macheta reproduce modelul cu compresor în versiunea de Pullman Limousine. În general bine proporţionată, cu o siluetă lungă şi în acelaşi timp joasă, aşa cum a fost proiectat şi automobilul real, maşina are totuşi o presupusă deficienţă majoră: culoarea ramei calandrului este neagră, în contrast cu grilajul acestuia care este argintiu. E drept, o privire superficială a fotografiilor modelului real ar duce la aceeaşi concluzie, însă o observare mai atentă relevă că e vorba doar de reflexia luminii pe o suprafaţă cromată. Fie există o maşină cu rama măştii radiatorului neagră şi cei de la Signature au ales-o pentru reducere la scară, fie s-au ghidat doar după fotografii şi nu le-au studiat îndeajuns.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 770k_02.jpg


Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

17 useri citesc topicul
0 membri, 17 vizitatori, 0 utilizatori anonimi