Colectia lui Ionut Machete auto
#101
Postat 08 February 2007 - 12:46 PM
#102
Postat 08 February 2007 - 12:48 PM
În această poză, alături de Chevrolet Camaro 1967 (Maisto).
#106
Postat 09 February 2007 - 12:55 PM
Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 12:56 PM
#107
Postat 09 February 2007 - 01:24 PM
În anii 30 Mercedes Benz nu era singurul constructor de automobile de automobile de top în Germania. Existau şi alte mărci care-şi disputau întâietatea în segmentul limuzinelor şi al coupe-urilor de lux, iar una dintre acestea era Horch. Cu o istorie bogată ce debutase chiar de la începutul industriei automobilului, firma Horch s-a unit în 1932 cu mărcile Audi, DKW şi Wanderer pentru a forma concernul Auto Union, sub o nouă siglă cu 4 cercuri. În această uniune Horch şi-a rezervat poziţia de producător de automobile de înaltă clasă şi a devenit în scurt timp unul din principalii furnizori de limuzine pentru ierarhia nazistă. Cel de-al doilea război mondial a oprit evoluţia companiei. În 1940 producţia de autoturisme civile a fost sistată iar în 1945 oraşul Zwickau - în care se afla şi fabrica Horch - a fost ocupat de sovietici. Mai târziu aici avea să se producă automobilul est-german IFA şi, ulterior, binecunoscutul Trabant. Din concernul de altă dată doar marca Audi a supravieţuit până azi şi odată cu ea şi logo-ul Auto Union.
#108
Postat 09 February 2007 - 01:25 PM
#109
Postat 09 February 2007 - 01:25 PM
#110
Postat 09 February 2007 - 01:26 PM
#111
Postat 09 February 2007 - 01:27 PM
#112
Postat 09 February 2007 - 01:27 PM
Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 01:27 PM
#113
Postat 09 February 2007 - 01:28 PM
#115
Postat 09 February 2007 - 01:29 PM
#117
Postat 09 February 2007 - 01:32 PM
Mercedes Benz producea încă din 1930 modelul 770, un automobil excepţional din toate punctele de vedere şi preferat de mulţi şefi de state ca limuzină oficială, dar şi de cei foarte bogaţi sau de vedetele de cinema. Supranumit Grosser Mercedes, 770 a fost fabricat începând cu 1938 într-o nouă versiune, destinată aproape în exclusivitate liderilor nazişti. Deşi în varianta de bază 770 era echipat cu un motor de 8 cilindri în linie, 7655 cmc şi 160 de cai putere, majoritatea exemplarelor au fost dotate cu un compresor pentru supraalimentare ce urca puterea la 230 de cai putere (la numai 3500 de rotaţii pe minut), acestea purtând indicativul 770K.
Aceasta postare a fost editata de ionut: 09 February 2007 - 01:37 PM
#118
Postat 09 February 2007 - 01:38 PM
#119
Postat 09 February 2007 - 01:38 PM
#120
Postat 09 February 2007 - 01:39 PM
- ← Utilaje maturat mecanizat / autoperii colectoare / Street Sweeper
- Auto
- Dodge Intrepid New York Taxi →