Mig-23 in RoAF
#5
Postat 20 December 2006 - 07:40 AM
MIG-urile 23 de la Kogalniceanu tot acolo sunt, doar intrate mai adinc in asfaltul bretelei.
#7
Postat 20 December 2006 - 06:51 PM
La Giarmata sunt intr-adevar 34 MiG-23, insa unul e la poarta
dubla 512 Frutti Fresh e prima in linia de 28 de "Floggere"
uite ce zice un "spotter" strain care a fost la Timisoara vara asta:
Timisora-Giarmata 22 July 2006
6040 MiG-21MF gate guard
191 MiG-23MF gate guard
08 IAR-330L
93 IAR-330 wfu
68 IAR-330 wfu
These 3 were in a shelter. Only 08 was operational. The unit
is a detachement from Campia Turzii.
While we read off 08, on the other 2 we actually read 9.
(with 93 on boxes beneath the a/c), an .8 The full serials
were confirmed by unit personnel at Campia Turzii.
214 IAR-93 stored outside hanger
Plus the following stored amongst the shelters.
195 MiG-23MF camo
198 camo
246 camo
258 grey
259 grey
409 grey
410 grey
203 MiG-23MF camo l/n 13501
205 camo
247 camo l/n 12110
260 grey
261 grey 14207/11278
175 MiG-23MF camo
225 camo
111 MiG-23UB camo
512 camo
136 MiG-23UB camo
137 camo
192 MiG-23MF grey
199 MiG-23MF camo
240 camo
174 camo
190 grey
193 camo
194 camo
196 camo
197 camo
222 camo
241 camo
242 camo
243 camo
135 MiG-23UB camo
311 camo
Alan Macey
Aceasta postare a fost editata de zapacitu: 20 December 2006 - 06:54 PM
#8
Postat 20 December 2006 - 11:12 PM
True!......Multumesc de completare Zapacitule!...
Intr-adevar ala e IAR-93 se vede diferenta mai ales la aripa.
Mie sincer imi pare rau ca "jucariile" astea au fost scoase de la zbor....Erau fantastice!
Asa ca imi cer scuze daca uneori mai bag si putin suflet in vorbe!
Numai Bine si Spor la modelit!
#9
Postat 21 December 2006 - 03:32 PM
Iatale in cum erau la 18 oct.2002 la TM.
#16
Postat 21 December 2006 - 08:04 PM
o a treia poza cu 926: http://www.airliners...file/1111428/M/
Ca tot s-a discutat despre L-29 vandute ieftin, se pare ca cel putin 3 dintre ele (17, 34, 24) vor zbura din nou (cu inmatriculare civila americana).
http://www.webpost.n...TCNSAM/l29.html
Aceasta postare a fost editata de zapacitu: 21 December 2006 - 08:07 PM
#17
Postat 21 December 2006 - 08:22 PM
de data asta am si un interes personal: o macheta de 23 mf care se va naste in culorile Romaniei; constructia este destul de avansata, si m-ar interesa imagini cu versiunile de suprematie aeriana (cele vopsite gri); mii de multumiri anticipate :hammer:
#18
Postat 21 December 2006 - 08:30 PM
#19
Postat 21 December 2006 - 09:41 PM
Atasez o poza cu un "23" cu camuflaj tip LanceR, aparut initial in vara anului 2001 cu ocazia mitingului de atunci. Fotografii multe au fost postate de Chris Lofting pe Airliners.net cu Mig-urile 23 de la MK si alte tipuri in vizitele de la Bacau,Deveselu, Craiova, C.Turzii,Boboc din vara acestui an. Flogger-ul 224 este marcata desi, poate fi taiata fara probleme, in trecut am vazut cateva poze facute de mine pe diferite site-uri, un ex. poze cu "29" pe site-ul mitingului de la Timisoara 2000 ma intrebam si eu cum a ajuns pe acolo.
Toate aparatele "23" in cadrul RoAF au avut ca scop ca vanatoare-interceptare, bombardament, atac la sol (sau in termeni noi "CAS"),cu alte cuvinte a fost primul jet cu posibilitati BVR al aviatiei noastre, interesant totusi ca aparatele de la malul marii aveau si un rol secundar de atac naval.Cariera lor la malul mariis-a terminat in vara(august) anului 1998, cele in stare de functionare au fost transferate Grupului 93 Vt.
Merita sa faci macheta in varianta de camuflare de la MK, cu doua tonuri de dark green si pete de tan pe extrados,respectiv light blue pe intrados (ex.203 sau 135UB), asa se deosebeau aparatele de la MK fata de cele d ela TM.
In Air Forces Monthly un excelent articol scris de Danut Vlad cu privire la serviciul Mig-ului 23 in cadrul RoAF, intitulat "Whatever happend to... Romania's Floggers"
Multa Bafta,
#20
Postat 23 December 2006 - 02:08 PM
Citeaza
Nu cred ca te-am inteles...nu era o singura nunta de verde peste care erau aplicate pete maronii-galbui?
Din cate stiu eu in afara de ciudateniile 512, 196, 197, 224.... si cele ramase gri toate aveau aceeasi schema de vopsire, fara diferentiere intre unitati (MK si TM)
In plus 203 si 135 tineau de TM, nu de MK - sau gresesc?