Multumesc mult tuturor pentru aprecieri.
Antena mi-a luat cateva ore pentru ca nodurile se tot desfaceau.

M-am luat dupa pozele din cartea "Lock On Messerschmitt Bf109 G2" scoasa de Verlinden. Ara foarte clar cum e antena. Mai sunt si cazuri in care unele avioane au cate doua izolatoare la fiecare capat al firului.
Izolatoarele sunt facute din bagheta patrata de plastic Evergreen la 0.5 mm. Dupa ce am taiat izolatoarele la dimensiune, le-am rotunjit capetele si dupa aia le-am gaurit cu un burghiu de 0.3 mm. Dupa aia firul e trecut prin gauri si innodat. Am pus un pic de superglue pe nod ca sa il tina. Firul e Lycra tras din ciorapi de dama. Am cumparat un ciorap de dama acum 15 ani si o sa ma tina pana la moarte.

e elastic si foarte rezistent.
Manerele geamurilor au fost taiate cu o shtantza Waldron "Subminiature" din plastic transparent si lipite cu Klear (Future).
Daca aveti intrebari, intrebati si va voi raspunde.
Radu