Sril, ai putea sa spui care e diferenta intre pigmentii de vopsea de ulei si pigmentii care ii sptim noi, gen MiG sau CMK? Ca pare interesanta treaba asta...
Sau altfel spus, cu ce difera de vopseaua de ulei? Ca inteleg ca totusi se aseamana destul de mult.
Pigmenti pentru weathering
#23
Postat 14 February 2006 - 10:41 PM
Buna seara
X-Wing me place de cand sunt copil
Am avut un AMT. Era un pic varza.
Aici e Fine molds, e fuarte bun si se face cum un "Tamigawa".
Alte exemplu
Am utilizat pigmentii CMK pentru este Sherman Tamiya la 1/48 cam facut septemana trecut.
senile sunt vopsit in negru. are pigmenti vietnam earth (nu era burnt sienna en stocumeu in Brasov ) pentru culor "ruginit". cand a fost gata, am pus pigmentii light earth in casi tot Sherman, exept "turela" (in general e spalat cu hainele din equipaj )
cant pus manusi pe blindate, se lasa pigmentii pe manusi, si degete en blindate
Asta e un problema daca nu am cu pigmentii Windsor & Newton.
Este pigmentii de ulei se gasea in magazine de art plastice en Franta.
Vopsea de ulei pentru pictura e facut cu este pigmentii foarte fine, si vobsea de ulei se amesteca foarte bine cu pigmentii .
vedet in pagina 73 din este catalog
Catalogue Windsor & Newton
Asta e de ce discutam
Me scuzam, cant am vazut catalog, am vazut da c-am gresit. Pigmenti W&N nu sunt pigmenti de ulei.
Am utilisat pigmentii W&N de un lung timp, si CMK de doua ani. I mi place mai mult la Windsor & Newton.
Sunt dezolat pentru oribile roman dac am utilizat :hammer:
La revedere
Sril
X-Wing me place de cand sunt copil
Am avut un AMT. Era un pic varza.
Aici e Fine molds, e fuarte bun si se face cum un "Tamigawa".
Alte exemplu
Am utilizat pigmentii CMK pentru este Sherman Tamiya la 1/48 cam facut septemana trecut.
senile sunt vopsit in negru. are pigmenti vietnam earth (nu era burnt sienna en stocumeu in Brasov ) pentru culor "ruginit". cand a fost gata, am pus pigmentii light earth in casi tot Sherman, exept "turela" (in general e spalat cu hainele din equipaj )
cant pus manusi pe blindate, se lasa pigmentii pe manusi, si degete en blindate
Asta e un problema daca nu am cu pigmentii Windsor & Newton.
Este pigmentii de ulei se gasea in magazine de art plastice en Franta.
Vopsea de ulei pentru pictura e facut cu este pigmentii foarte fine, si vobsea de ulei se amesteca foarte bine cu pigmentii .
vedet in pagina 73 din este catalog
Catalogue Windsor & Newton
Asta e de ce discutam
Me scuzam, cant am vazut catalog, am vazut da c-am gresit. Pigmenti W&N nu sunt pigmenti de ulei.
Am utilisat pigmentii W&N de un lung timp, si CMK de doua ani. I mi place mai mult la Windsor & Newton.
Sunt dezolat pentru oribile roman dac am utilizat :hammer:
La revedere
Sril
Aceasta postare a fost editata de Sril: 14 February 2006 - 10:45 PM
#24
Postat 15 February 2006 - 02:39 AM
Nu-i nimic, nu te scuza... Intelegem ce-i important. este laudabil ca cineva incearca sa scrie pe limba noastra.
Sunt unii care scriu prost dar sunt romani...Aia ar trebui sa se scuze.
Informatia e importanta.
La Sherman as avea observatia ca nu prea sunt accentuate crevasele deschiderilor de la capace. Poate e din cauza luminii din poza.
Sunt unii care scriu prost dar sunt romani...Aia ar trebui sa se scuze.
Informatia e importanta.
La Sherman as avea observatia ca nu prea sunt accentuate crevasele deschiderilor de la capace. Poate e din cauza luminii din poza.
#25
Postat 15 February 2006 - 08:21 AM
Merci Wurger
E adeverat daca nu am lucrat cu "juice" din ulei cum fac cu avioanele.
Am vasut mult fotografii de Sherman, si nu se vede mult linea de structura. Ce se vede mai mult e praf.
Problemamea pentru blindate vine da ca nu sunt "blindeiste", sunt "avionneur" cum se zice en Franta.
En Franta cu prietenii "blindeistes" din club, era mai usor pentru metoda de vobsire. Nu e un mare problema, nu e gata, si pot se vechi incadata
La revedere
Sril
E adeverat daca nu am lucrat cu "juice" din ulei cum fac cu avioanele.
Am vasut mult fotografii de Sherman, si nu se vede mult linea de structura. Ce se vede mai mult e praf.
Problemamea pentru blindate vine da ca nu sunt "blindeiste", sunt "avionneur" cum se zice en Franta.
En Franta cu prietenii "blindeistes" din club, era mai usor pentru metoda de vobsire. Nu e un mare problema, nu e gata, si pot se vechi incadata
La revedere
Sril
Aceasta postare a fost editata de Sril: 15 February 2006 - 08:22 AM