MiG-21 Lancer C (Trumpeter kit, scara 1/32)
#101
Postat 08 December 2007 - 12:11 AM
Exista posibilitatea de a aseza atasamentele la locul dorit selectand atasamentul din lista, si dand un dublu click pe icon-ul asociat. Va fi inserat la pozitia cursorului din editor. Toate atasamentele care nu sunt pozitionate explicit, sunt adaugate la coada mesajului.
Am editat eu postarea, sper ca acum e ceva mai clara.
PS: cu macheta, nu mai zic nimic, banuiesc ca stii si singur cat de bine ti-a iesit... M-a amuzat oarecum partea cu Flat-ul de la Testors, intamplator tocmai azi a venit vorba de macheta care am distrus-o ca sa aflu cat de 'toxic' e...
#102
Postat 08 December 2007 - 12:53 AM
cartula, la 8 Dec 2007, 00:11, a spus:
Cartula,
Multumesc mult pentru editare.
Chiar am dorit sa-ti spun ca noua intruchipare a sit-ului este clar o imbunatatire fata de cea anterioara. Am fost mirat de ce se-ntimpla cu pozele, dar explicatia ta imi intareste prima afirmatie, deoarece acum orice postare poate lua forma unui fel de ... articol, ceea ce este, de fapt, foarte bine.
Toate bune,
ict
Aceasta postare a fost editata de ict: 08 December 2007 - 12:54 AM
#103
Postat 08 December 2007 - 09:13 AM
sa revenim: carenajul pentru senzorul RWR nu are montantul acela piramidal, uite foto: http://www.airliners...file/1041018/L/
la fel e si cu antena laterala, amandoua sunt flush cu fuselajul http://www.airliners...file/1042296/L/
carcoteala: de ce ai corodat in asa hal otelul inox de la efuzor? cumva a fost parcat in Marea Neagra?!
#105
Postat 08 December 2007 - 09:54 PM
Imi pare bine ca aveti grija de cit mai multe detalii.
Senzorul RWR l-am confectionat avind drept model pozele de moi jos. Am interpretat-o ca un cilindru care sade pe un fel de trunchi de piramida. WRW-urile din fata arata a cilindri mai bine decit cele din coada. Ce spuneti?
La partea din spate a fuselajului m-am inspirat din niste poze care nu sint pe net (cel putin, n-am gasit asa ceva). Ele prezinta un acoperamint de motor la care prima parte este mai "murdara", in timp ce a doua parte este mult mai curata. De asemenea, extremitatile primei parti sint mai intens colorate. Am exagerat un pic pentru a pune in evidenta uzura.
Cam asta-i. Multumesc mult,
ict
#107
Postat 09 December 2007 - 05:21 PM
goposaurus, la 9 Dec 2007, 11:08, a spus:
Gopozaurus,
Nu ai nici un motiv sa spui ca m-am suparat . V-am raspuns in cea mai buna credinta. Chiar n-am fost suparat. Drept care, continuati cu criticile.
Legat de model, cred ca baza dreptunghiulara este un pic mai mare decit ar trebui. O voi reduce nitel. Any comments?
Va-mbratisez pe toti (nu va pup, ca-mi veti raspunde ca am gresit grupul ...)
ict
#108
Postat 24 February 2008 - 05:26 AM
• Eduard 32055 Mig-21MF Interior – pentru instrumentele rusesti
• Eduard 32523 F-16CJ Interior – pentru MFDs si RWr.
• Waldron Round Instrument Bezels – pentru citeva instrumente (giro-orizont)
• Waldron Instrument Bezels- pentru multe din instrumentele de bord
• Waldron Jet Aircraft Instruments- pentru citeva din instrumentele de bord.
Ar putea parea cam scump, dar a fost cea mai simpla solutie constructive. Instrumentele de la Eduard sint tiparite pe hirtie. Drept care le-am incadrat in montura inelara de la Waldron (Round Instrument Bezel), dupa care am vopsit instrumental din plin cu Future, dindu-i astfel aspectul lucios. Initial am crezut ca pentru MFD-uri voi putea folosi kit-ul de detaliere de la Eduard 33011 AH-64 Apache dashboard (la scara 1/35). Desi masuratorile pareau a fi corecte, am constatat ca instrumentele sint un pic prea mari pentru cabina de la BlackBox (32006 MiG-21MF Cockpit Set). Este posibil ca pentru cabina originala din kit, MFD-urile de la Apache sa fie bune, nu stiu sigur. A trebuit sa renunt. Am folosit MFD-urile pentru F-16 din setul Eduard 32523.
Cam atit pentru astazi,
ict
Aceasta postare a fost editata de ict: 24 February 2008 - 05:27 AM
#110
Postat 25 February 2008 - 02:02 AM
1-0-9, la 24 Feb 2008, 23:06, a spus:
E o problema cu panoul de instrumente; Pe avionul real, mfd-urile sunt mult mai sus puse, ajung la nivelul cutiei colimatorului.
La tine, e o dunga relativ pustie intre ele si colimator.
Ai dreptate 109. Si pozele mele de referinta spun acelasi lucru. In incercarea de a alinia MFD-urile, mai mici decit ar fi trebuit, cu indicatoarele dintre ele si cu cele de sub ele am ajuns... acolo unde am ajuns. Oricum, iti multumesc pentru comentarii. Absolut reale!
Happy mod,
ict
Aceasta postare a fost editata de ict: 25 February 2008 - 02:06 AM
#111
Postat 12 June 2008 - 04:56 PM
Am mai avut ceva timp sa apropii de final Lncer-ul. Am ispravit locasul rotilor trenului de aterizare prinjcipal.
Am folosit elementele din kit, dar am si adaugat multe elemente construite de la zero, cum ar fi robinetele,
diversele conducte, micuta cutie metalica vizibile in partea dreapta, etc.
Elementele hidraulice din kit din poza de mai jos aratau cam jalic. Le-am inlocuit ce cele metalice.
Vopsite, cu decaluri pe ele s.a.m.d. arata ca mai jos.
Structurile care "ascund" rotile in zbor nu au nimic deosebit. Le-am vopsit, weathered
si cam atit. Am adaugat si ceva decaluri. Iata-le mai jos
Aceasta postare a fost editata de ict: 12 June 2008 - 04:57 PM
#112
Postat 12 June 2008 - 05:01 PM
de cabina cu HUD-ul. Am folosit bucatile de stirena alba ca punct de sprijin. Rezultatul lipirii a
fost bun.
Iata si o veere mai de aproape:
Daca va uitati cu atentie la HUD, se observa pe margini o mica tenta de verzuliu, specifica sticlei taiate.
Am citit si eu pe undeva ca se poate obtine efectul dorit vopsind cu verde alimentar diluat. Mi se pare ceva
usor de realizat si cu rezultate chiar bune. Judecati si voi...
Aceasta postare a fost editata de ict: 12 June 2008 - 05:05 PM
#114
Postat 12 June 2008 - 05:09 PM
Am adaugat partile din plastic alb. Acum are o pozitionare mai decenta. Am folosit si ceva
photo-etch de la Eduard pentru mai mult realism. Iata rezultatul:
Aceasta postare a fost editata de ict: 12 June 2008 - 05:10 PM
#115
Postat 12 June 2008 - 05:18 PM
mare decit dechiderea din plastic. Mi-era clar ca nu am nici o sansa sa o atasez decent de fuselaj.
Am folosit schmekeria de mai jos (tot pe net am citit-o pe undeva...). Am "strins-o" in menghina
metalica din poza pina am adus-o la dimensiunile corecte.
Apoi am introdus-o in apa clocotita pentru 2-3 secunde. A mers. Si-a revenit la dimensiunile la care
lipirea de fuselaz este fara nici o problema. De asemenea, plasticul transparent nu s-a degradat in
nici un fel!!! Puteti folosi metoda fara nici o grija. Atentie sa nu o scapati in apa clacotita, ca s-ar putea
sa obtineti orice altceva in afara de carlinga
Asta-i tot. Happy mod,
ict
#119
Postat 12 June 2008 - 11:32 PM
1-0-9, la 12 Jun 2008, 18:32, a spus:
0054.JPG
109,
Ai dreptate. Din pacate asa este kit-ul: cu acele grilaje pe ambele parti . Eroarea trebuie corectata. Aviz amatorilor!!!!
Multumesc,
ict
Aceasta postare a fost editata de ict: 12 June 2008 - 11:33 PM