Forum Machete,Modelism,Hobby: Inmatriculare An-uri RoAF - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Inmatriculare An-uri RoAF

#41 Useril este offline   aviatorul50 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 12-October 15

Postat 11 March 2017 - 12:06 PM

Vezi postareanarcis, la 20 December 2006 - 07:15 PM, a spus:

Da, este vorba de un avion care nu mai exista. Ba da, mai exista pe hartie si in amintirile noastre a celor care l-am ingrijit mai mult sau mai putin.
Dintotdeauna, i-am spus " RADU ". Inmatricularea civila a fost YR-AMR ( AnaMarin Radu ). Radu mamii, Radule...scuzati-ma, amintirile cu si despre el.
A fost un avion frumos si foarte bun. A venit la Otopeni printre primele AN-uri la sfarsitul anilor '60.
Mai sus am spus ca fiecare avion Antonov de la Otopeni a iesit la " pensie " fiecare cum a putut. Ei bine, RADU a iesit TRAGIC...
VERONA - ITALIA - Decembrie 1995
A efectuat o cursa civila pentru compania Air Banat ( nu stiu daca mai exista ) de la Timisoara la Verona. Acolo, ningea. Dar ce ninsoare...
Imediat dupa decolare, avionul impreuna cu toti membrii echipajului si toti pasagerii de la bord, s-a prabusit. Nu au existat supravietuitori.
Cdor. Ivan - comandant echipaj,
Cpt...( scuze dar nu-i mai retin numele ) - copilot,
Mr. Vlagea - navigator,
MM. Popescu - mecanic de bord,
si nu mai stiu daca a avut si radiotelegrafist de bord. Acesta a fost ultimul echipaj al lui RADU.
Dumnezeu sa-i odihneasca.
Avionul era echipat cu 2 motoare turbopropulsoare AI -24 S2, ce invarteau 2 elici tractive cu pas variabil de tip AV-72, si un turbogenerator TG-16. Acesta din urma se afla pozitionat in partea din spate a gondolei din partea dreapta a avionului in directie de zbor. TG-16 nu avea nici o putere de propulsie. Era un mic motor turboreactor ce furniza avionului curent electric in procesul de pornire a motoarelor principale.
Se pare ca s-a prabusit din cauza cantitatii de gheata care s-a depus pe avion in timpul stationarii dar si al rulajului pe pista catre decolare.

Va rog frumos, sa nu-mi pune-ti alte intrebari legate de acest eveniment.
Va rog sa ma intelege-ti.
Multumesc.

Intradevar a fost fara radio-telegrafist de bord!pe locul acestuia fiind un specialist IESA!

#42 Useril este offline   aviatorul50 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 12-October 15

Postat 11 March 2017 - 12:13 PM

Vezi postareaaviatorul50, la 23 October 2015 - 10:30 AM, a spus:

si aici am de facut o remarca,turbogeneratorul de tip TG 16 se folosea ca timp de functionare 20 minute maxim la sol si 30 minute maxim in aer.


SI MAI FAC O REMARCA TRAPA DE ADMISIE AER PTR MOTOR TURBO-GENERATOR RU 19A-300 ESTE DEASUPRA SI ACTIONATA ELECTRIC ,DAR NU LA TOATE AERONAVELE!LA CELE DE GENERATIE MAI NOUA!LA CELE MAI VECHI ESTE FIXA SI SE AFLA IN GONDOLA MOTORULUI DREPT!ESTE DESCHISA TOT TIMPUL!

#43 Useril este offline   aviatorul50 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 12-October 15

Postat 11 March 2017 - 12:16 PM

Vezi postareaRomi, la 14 April 2015 - 09:07 PM, a spus:

1801+1802


Si bineinteles ceva AN 26!

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi