narcis, la 20 December 2006 - 07:15 PM, a spus:
Da, este vorba de un avion care nu mai exista. Ba da, mai exista pe hartie si in amintirile noastre a celor care l-am ingrijit mai mult sau mai putin.
Dintotdeauna, i-am spus " RADU ". Inmatricularea civila a fost YR-AMR ( AnaMarin Radu ). Radu mamii, Radule...scuzati-ma, amintirile cu si despre el.
A fost un avion frumos si foarte bun. A venit la Otopeni printre primele AN-uri la sfarsitul anilor '60.
Mai sus am spus ca fiecare avion Antonov de la Otopeni a iesit la " pensie " fiecare cum a putut. Ei bine, RADU a iesit TRAGIC...
VERONA - ITALIA - Decembrie 1995
A efectuat o cursa civila pentru compania Air Banat ( nu stiu daca mai exista ) de la Timisoara la Verona. Acolo, ningea. Dar ce ninsoare...
Imediat dupa decolare, avionul impreuna cu toti membrii echipajului si toti pasagerii de la bord, s-a prabusit. Nu au existat supravietuitori.
Cdor. Ivan - comandant echipaj,
Cpt...( scuze dar nu-i mai retin numele ) - copilot,
Mr. Vlagea - navigator,
MM. Popescu - mecanic de bord,
si nu mai stiu daca a avut si radiotelegrafist de bord. Acesta a fost ultimul echipaj al lui RADU.
Dumnezeu sa-i odihneasca.
Avionul era echipat cu 2 motoare turbopropulsoare AI -24 S2, ce invarteau 2 elici tractive cu pas variabil de tip AV-72, si un turbogenerator TG-16. Acesta din urma se afla pozitionat in partea din spate a gondolei din partea dreapta a avionului in directie de zbor. TG-16 nu avea nici o putere de propulsie. Era un mic motor turboreactor ce furniza avionului curent electric in procesul de pornire a motoarelor principale.
Se pare ca s-a prabusit din cauza cantitatii de gheata care s-a depus pe avion in timpul stationarii dar si al rulajului pe pista catre decolare.
Va rog frumos, sa nu-mi pune-ti alte intrebari legate de acest eveniment.
Va rog sa ma intelege-ti.
Multumesc.
Dintotdeauna, i-am spus " RADU ". Inmatricularea civila a fost YR-AMR ( AnaMarin Radu ). Radu mamii, Radule...scuzati-ma, amintirile cu si despre el.
A fost un avion frumos si foarte bun. A venit la Otopeni printre primele AN-uri la sfarsitul anilor '60.
Mai sus am spus ca fiecare avion Antonov de la Otopeni a iesit la " pensie " fiecare cum a putut. Ei bine, RADU a iesit TRAGIC...
VERONA - ITALIA - Decembrie 1995
A efectuat o cursa civila pentru compania Air Banat ( nu stiu daca mai exista ) de la Timisoara la Verona. Acolo, ningea. Dar ce ninsoare...
Imediat dupa decolare, avionul impreuna cu toti membrii echipajului si toti pasagerii de la bord, s-a prabusit. Nu au existat supravietuitori.
Cdor. Ivan - comandant echipaj,
Cpt...( scuze dar nu-i mai retin numele ) - copilot,
Mr. Vlagea - navigator,
MM. Popescu - mecanic de bord,
si nu mai stiu daca a avut si radiotelegrafist de bord. Acesta a fost ultimul echipaj al lui RADU.
Dumnezeu sa-i odihneasca.
Avionul era echipat cu 2 motoare turbopropulsoare AI -24 S2, ce invarteau 2 elici tractive cu pas variabil de tip AV-72, si un turbogenerator TG-16. Acesta din urma se afla pozitionat in partea din spate a gondolei din partea dreapta a avionului in directie de zbor. TG-16 nu avea nici o putere de propulsie. Era un mic motor turboreactor ce furniza avionului curent electric in procesul de pornire a motoarelor principale.
Se pare ca s-a prabusit din cauza cantitatii de gheata care s-a depus pe avion in timpul stationarii dar si al rulajului pe pista catre decolare.
Va rog frumos, sa nu-mi pune-ti alte intrebari legate de acest eveniment.
Va rog sa ma intelege-ti.
Multumesc.
Intradevar a fost fara radio-telegrafist de bord!pe locul acestuia fiind un specialist IESA!