Defectele ar fi:
- jambele sunt in pozitia ''destins'', iar la cat de subtiri sunt, nu m-am incumetat sa le scurtez;
- piesele transparente pentru cockpit nu se potrivesc la fuselaj, adica sunt mai mici decat ar trebui cu cca 1mm; asa ca a trebuit sa chituiesc si a rezultat o rama cam groasa

- ansamblul ARP-BRP e un cam aiuristic;
- pentru a putea reprezenta o Puma cu usile culisante deschise(nu e cazul acesteia) trebuie lucrat serios la hublouri care au niste margini interioare pentru a putea fi lipite;
- cele doua jumatati ale fuselajului nu se potrivesc prea bine si trebuie folosit chitul;
Ar mai fi si altele, dar m-am saturat scriind.
Modelul in cauza reprezinta o Puma cu pale metalice. Pumele romanesti nu mai au asemenea pale din '78, parca. Palele din materiale compozite sunt un pic mai late si au zona de prindere modificata, alt motiv de dureri de cap.
Ca sa fie paharul plin, punand decalurile pe vopseaua mata a aparut silveringul, desi in prealabil folosisem un betisor cu vata pentru a prelucra suprafata, asa cum ma sfatuise Z-mare.
Recunosc ca asta a fost un experiment, de pe urma caruia sper ca am inteles destule lucruri care sa ma ajute la urmatoarele Pume si Socaturi.