Aeromagazin it's still alive? ce s-a intimplat?
#1
Postat 27 November 2006 - 11:48 PM
#5
Postat 28 November 2006 - 09:25 AM
Citeaza
Citeaza
#7
Postat 28 November 2006 - 12:25 PM
wurger, la Nov 28 2006, 01:05 AM, a spus:
Ce ai nene cu mine...?
Nu mai e comunism! Am dreptul sa am si eu o parere care NU TREBUIE NEAPARAT sa fie aceeasi cu cea a "tutulor". Nu stiu de ce, dar am impresia ca daca eram pe vremea "ailalanta", acum sapam la canal ca am avut tupeul sa contrazic "opinia publica"
Toate articolele lor despre aviatia romana sunt AUR CURAT. Le sunt recunoscator pentru asta.
Radu
#10
Postat 28 November 2006 - 04:21 PM
#11
Postat 28 November 2006 - 06:37 PM
dany, la Nov 28 2006, 04:21 PM, a spus:
Nu stiu la ce te referi exact !
Banuiesc (daca nu e asa, te rog da-ne lamuriri suplimentare) ca te referi la aparitia sporadica, ocazionala, accidentala si chiar haotica a AM din ultima buna bucata de vreme ?!
Ce sa zic ?! O (mica) parte din motive le stiu, pe restul le pot doar banui. Problema de baza e managementul revistei, lipsa autorilor de articole, lipsa de fonduri, de energie si vointa chiar, devierea preocuparilor lui MR spre altceva. Si totusi paradoxal, revista continua sa apara (in felul in care apare) tocmai datorita vointei lui MR, de a nu renunta.
Cu siguranta AM nu e o afacere profitabila, ma intreb chiar daca nu e .... in pierdere ?!
Ce sa mai spun ?!
Resimt acelesi frustari si nemultumiri, ca toti cei carora AM li s-a parut "UN MOTOR NUMIT SPERANTA". Si cum speranta moare ultima .....
#13
Postat 28 November 2006 - 07:35 PM
#14
Postat 28 November 2006 - 08:19 PM
S-au incrucisat sabii, idei, s-a dat la "oase", s-a intrat prin alunecare, tot ce vrei ...
Poate iti faci timp si citesti topicurile deschise de-a lungul vremii ...
Sigur, se pot imagina multe solutii si variante. AM in sine e grefat pe modelul francez Air Magazine, ce promoveaza "hors-serie"-ul, numerele speciale, cartile editate in regim de subscriptie, etc. ( http://www.aerostori...rubrique22.html )
In decursul vremii insa cititorii au avut prea putina influenta asupra editorului.
#16
Postat 28 November 2006 - 11:19 PM
Radub, n-am "acsolut" nimic cu tine doar ca mi s-a parut previzibil ca dupa spusele mele sa apara postarea ta in care sa-mi spui......... Ce spui tu de obicei pe subiectul asta.
Chiar nu mai imi vine sa investesc energie in subiectul asta.
#17
Postat 28 November 2006 - 11:47 PM
Ma refeream la faptul ca in trecut opinia mea discordanta legata de acest subiect i-a calcat pe nervi pe cei care se inganau in insultarea Aeromagazinului. Altminderi, daca si eu injuram si balacaream Aeromagzinul laolalta cu "poporul" mai ziceai ceva de mine?
Refuz sa ma conformez si inca insist sa cred ca Aeromagazin a adus servicii importante istoriei aviatiei romane. Apreciez foarte mult articolele lor despre asii aviatiei romane, despre Bf109 in aviatia romana, cartea despre aeronautica romana - sunt printre cele mai valoroase si apreciate materiale pe care le am, fara ele as fi mai sarac. Cum zice englezu, "Mai bine leu pentru o zi decat caine pentru o viata."
Si pe mine ma dezamageste faptul ca ACUM au deficiente, dar apreciez ce fac cand fac ce fac.
Radu