Aceasta postare a fost editata de Longinus: 10 February 2012 - 02:26 PM
albumul meu!
#343
Postat 17 May 2012 - 09:51 PM
#346
Postat 19 May 2012 - 08:24 AM
#347
Postat 20 May 2012 - 01:39 PM
dupa cateva ture de pista suplimentare a aterizat in autobaza mea.
daca IS 23 este la scara aprox. 1/50 IS 24 este 1/20
ce-mi place la ele este ca sunt din lemn masiv sculptat, ceace le face destul de grele pe amandoua.
#351
Postat 28 July 2012 - 11:49 AM
horia, la 24 July 2012 - 09:44 PM, a spus:
Stie cineva daca exista vreo carte despre biografia acestui om?
A avut o viata foarte aventuroasa si plina de evenimente. Si a fost un personaj important in istoria aviatiei romane.
Ce s-a intamplat cu el dupa 1945?
#352
Postat 29 July 2012 - 09:21 PM
Am programat un foto album intr-un numar viitor din MODEL IST, insa cred ca la ritmul in care apare revista probabil peste 318 ani le vine randul astora!
#353
Postat 29 July 2012 - 10:03 PM
AlexPl, la 28 July 2012 - 11:49 AM, a spus:
A avut o viata foarte aventuroasa si plina de evenimente. Si a fost un personaj important in istoria aviatiei romane.
Ce s-a intamplat cu el dupa 1945?
Parca cei de la MODELISM scosesera un CD despre el.
#354
Postat 30 July 2012 - 07:30 PM
horia, la 29 July 2012 - 09:21 PM, a spus:
Am programat un foto album intr-un numar viitor din MODEL IST, insa cred ca la ritmul in care apare revista probabil peste 318 ani le vine randul astora!
Foarte frumoase pozele, multumim pentru postare, Horia.
Decat sa asteptam 3xx ani poate te apuci sa scoti vreun supliment la revista cu poze din colectie, ceva in genu acelor carti "222 poze" de la Modelism, dar mai de calitate, adica fara poze decupate, colorate, neclare ... si poate daca descrierea pozelor o oferi si in engleza (cum fac cei de la Luftwaffe Im Focus, care apropo anul acesta in editia 19 au republicat la o calitate superioara pozele de aici http://www.cartula.r.../3397-poze-arr/ ) poate se vand si pe afara (ebay, etc ...) iar pe viitor daca merg vanzarile poate te ajuta si alti colectionari cu poze si apar si Vol 2 , Vol3 ....
#355
Postat 30 July 2012 - 07:49 PM
Mgc151184, la 30 July 2012 - 07:30 PM, a spus:
Decat sa asteptam 3xx ani poate te apuci sa scoti vreun supliment la revista cu poze din colectie, ceva in genu acelor carti "222 poze" de la Modelism, dar mai de calitate, adica fara poze decupate, colorate, neclare ... si poate daca descrierea pozelor o oferi si in engleza (cum fac cei de la Luftwaffe Im Focus, care apropo anul acesta in editia 19 au republicat la o calitate superioara pozele de aici http://www.cartula.r.../3397-poze-arr/ ) poate se vand si pe afara (ebay, etc ...) iar pe viitor daca merg vanzarile poate te ajuta si alti colectionari cu poze si apar si Vol 2 , Vol3 ....
M-am gandit la asta deja. M-am gandit sa mai scot chiar o revista doar de istorie aeronautica, bilingv romana-engleza, un format mai mic de A4, doar alb-negru sa iasa mai ieftin, ca oricum nu trebuie mai mult la pozele de epoca. I-am gasit deja si titlu. Insa nu stiu daca va avea succes. Daca s-ar vinde de 2 ori mai multe exemplare decat cartile S-a furat aviatia sau Amintiri despre aviatie si aviatori tot nu merita.
#356
Postat 30 July 2012 - 08:07 PM
horia, la 30 July 2012 - 07:49 PM, a spus:
Tu stii mai bine calculele de factor economic. Succesul nu-l poate prezice nimeni, insa merita incercat, daca din produsele (reviste,carti, suplimente,etc) ce le-ai vandut pana acum ai vreo speranta ca s-ar vinde si acest produs cat de cat. Din cate cunosc nici Radu nu are super succes cu decalurile ARR dar tot scoate noutati, nici Pavel cu machetele ParcModel nu se scalda in profit dar tot continua cu noutati, nici revista Modelism nu are mari cumparatori dar tot continua si din cand in cand mai scoate vreo carte vreun CD vreun supliment ... si cred ca exemple mai sunt ... Oricum decizia iti apartine,tu iti faci calculele cel mai bine si tu stii daca merita sau nu. Eu sincer as plati in avans pentru o asemenea aparitie, mai ales ca stiu calitatea superioara a produselor tale de pana acum.
#357
Postat 15 August 2012 - 03:41 PM
http://transylvanian...p?p=76803#76803
#358
Postat 15 August 2012 - 07:40 PM
posibil tot Strada Avram Iancu...sau Claea Motilor...undeva langa fosta fabrica de bere Ursus...la intresectia cu strada Clinicilor
later: In cele 2 poze postate de tine pe acel forum exista un numitor comun (zic eu) poze...si anume catafalcul...adica avionul austriac, de captura...folosit ca si "dric"...restul uniformele soldatilor difera...in prima sunt soldati posibil dupa eliberarea Transilvaniei undeva 1919-1920. In a 2-a poza deja sunt alte uniforme interbelice...acei soldati calare cu cascheta "germana" sunt defapt jandarmi calare...am mai vazut poze cu ei (intreaba si pe forumul "Reg. 6 dorobanti"...ref la uniforme)
Dar avionul e acelasi si dupa casare a mai avut mai multe misiuni... catafalc mortuar...
Aceasta postare a fost editata de claudiu_ne2000: 15 August 2012 - 08:04 PM
#359
Postat 15 August 2012 - 08:09 PM
http://www.scribd.co...omane-1830-1930
Cat despre oras inclin sa-i dau dreptate lui Claudiu, fara sa fiu absolut sigur. Ma uit si la biserica din partea de sus a fotografiei, decalata stg. fata de axul strazii. Sa fie catedrala “Sf. Mihail” (Matei Corvinul)?
- ← Comemorarea a 100 de ani de la accidentul lui Vlaicu
- Documentatie - reviste si carti
- 1 aug. 1943 - 70 ani de la TIDAL WAVE →