albumul meu!
#302
Postat 06 October 2010 - 10:58 PM
#304
Postat 13 October 2010 - 11:20 PM
http://www.airliners.net/photo/LARES/Avia-...5130c81db8f5a4d
Apropo de acest avion, in cel mia recent numar din Lumea Aviatiei, nr 36 la capitolul aeronave d ela A la Z apare si Avia BH 25.
Acolo se mentioneza ca au fost construite 4 aparate pentru Serviciul National de Navigatie Aeriana din Romania. Gresit, au fost 6 aparate de acest fel si anume: C- RENO/ RIBI/ RITA/ RIXA/ RIZA/ ROIU/ ROVA. Cand a fost creata LARES mai erau in serviciu tot 6 avioane BH-25. Si anume (purtand noua inmatriculare CV-ADI/ AGA/ ANA/ ANY/ AUP/ AUR si posibil AVA-deci al saptelea neconfirmat.)
Deasemenea profilul cu avionul vopsit rosu mi se pare nerealist. Eu cred ca avioanle au fost vopsite in albastru, sau poate unele au fost rosii , unele albastre. Nici deriva galbena cu dunga rosie nu e confirmata de niciuna din pozele din colectia mea.
#305
Postat 14 October 2010 - 08:42 AM
#309
Postat 14 October 2010 - 01:56 PM
#312
Postat 15 October 2010 - 09:51 AM
In ghidul culorilor de aici, poti sa te orientezi asupra culorilor in combinatii cu gri...
DAR IN PRINCIPAL 50% DIN TOATA RECONSTITUIREA CULORILOR ESTE DATA DE O POZA DE REZOLUTIE BUNA, cum e cazul pozelor tale.
Aceasta postare a fost editata de claudiu_ne2000: 15 October 2010 - 09:54 AM
#316
Postat 18 October 2010 - 09:08 AM
muggs, la 18 Oct 2010, 09:58, a spus:
Probabil au fost facute pe placi de sticla, un suport care permitea rezolutii f bune chiar si pentru ziua de azi si care era destul de rezistent. S-a renuntat la ele din motive evidente de greutate, fragilitate, etc.
#318
Postat 20 October 2010 - 09:14 PM
Aceasta postare a fost editata de dany: 20 October 2010 - 09:35 PM
#319
Postat 26 November 2010 - 09:55 AM
Ca atare cu acordul lui Horia postez aici interpretarea mea asupra culorii avionului Avia BH-25J.
Multumesc
PS..."programul folosit este Photoshop CS4"
- ← Comemorarea a 100 de ani de la accidentul lui Vlaicu
- Documentatie - reviste si carti
- 1 aug. 1943 - 70 ani de la TIDAL WAVE →