De pe net, august 2023
#4
Postat 04 August 2023 - 03:05 PM
https://www.hotnews....ea-statului.htm
https://economie.hot...man-urmeaza.htm
Aceasta postare a fost editata de Babacu: 04 August 2023 - 03:07 PM
#5
Postat 05 August 2023 - 01:23 AM
https://www.rumaniam...tierul-mangalia
..
Sa speram ca va fi o " greseala de comunicare " pe care " noi ...nu am inteles-o bine "...
Aceasta postare a fost editata de dany: 05 August 2023 - 02:15 AM
#7
Postat 06 August 2023 - 02:12 AM
Citat de pe Digi 24 , vezi de la min 23.10 https://www.youtube....h?v=yIvqT0cXMxs
E caz tipic ...
#10
Postat 06 August 2023 - 05:02 PM
dany, la 06 August 2023 - 02:12 AM, a spus:
Citat de pe Digi 24 , vezi de la min 23.10 https://www.youtube....h?v=yIvqT0cXMxs
E caz tipic ...
Oameni buni, sincer nu m-am documentat. Dar un actionar majoritar va dicta numirea functiilor de care vorbim. Acum cine este actionar majoritar? Daca este statul , atunci discutia este inchisa. Daca exista prevedere contractuala ca actionarul minoritar va avea dreptul la a numi sefi , atunci aceia puteau sa se adreseze justitiei. Lucrurile nu sunt asa simple. Parca auzim ca in fapt sunt suparati ca nu au primit fara licitatie un anume contract. Nu sunt ai nostri sfinti, dar sa fiti convinsi ca nici aia nu sunt ingeri.
#11
Postat 06 August 2023 - 08:20 PM
Cred că la numiri īn funcție, art.4 lămurește destul de clar lucrurile.
#12
Postat 07 August 2023 - 08:22 AM
Citeaza
Flo , eu vad lucrurile mult mai simplu .
La o cautare pe net vad ca holanderii aceia fac nave . De la sefi ,manageri proiectanti , specialisti , muncitori , agenti de vanzari ,etc. , cu asta se ocupa , iar rezultatul se observa pe mari si oceane . Si se poate compara .
La o cautare pe net , la statul roman vad Tarom , CFR ,infrastuctura spitale , invatamant , camioanele Roman , metrou ... Toate praf si pulbere , mai putin la armata , unde ironic trebuiesc importate .
In concluzie ma doare-n spitz ca nu sint ingeri , cert e ca daca as avea un santier naval , fix statului roman nu i-as incredinta conducerea , administrarea si decizia .
Aceasta postare a fost editata de dany: 07 August 2023 - 08:28 AM
#13
Postat 07 August 2023 - 10:11 AM
#14
Postat 07 August 2023 - 02:36 PM
bogy, la 07 August 2023 - 10:11 AM, a spus:
Nu cred că a fost la presiuni de afară cīt la presiunea lăcomiei potentaților vremii (Petrov et co). Era site-ul acela unde prezentau navele romānești. La majoritatea navelor comerciale romānești, după 1989, traiectul fost similar, vīndute sau date pe nimic unor șmecheri care au tras pe ele, și pe unele le-au pus garanție la bănci ( parcă Bancorex) pentru credite nerambursate și apoi lăsate prin porturi din lume fără salarii și taxe plătite, rămīnīnd īn sarcina statului romān să repatrieze echipajele neplătite cu lunile. Iar pīnă la urmă vasele au ajuns să fie tăiate īn Turcia sau India.
Cu portul Constanța la fel. Tot felul de băieții cu ochi albaștri au muls și mulg portul cu succes. A vuit presa anilor '90 și 2000 de șmenurile din portul Constanța.
#15
Postat 07 August 2023 - 03:28 PM
#16
Postat 07 August 2023 - 04:31 PM
Citeaza
Bogy ,
Imi amintesc cateva lectii de prin manualele KGB( de unde s-au instruit si securica ai nostri ) , care au mai ajuns si pe la noi , habarnistii intr-ale serviciilor secrete .
De pilda era una " Spune intr-un fel si fa opusul " . Promisiunile acelea desarte ca fac si dreg ,urmate de furt ,, evaziune etc .
Apoi " Pentru ce ai facut , da vina pe altii " Strainul care ne fura tzarisoara , Soros , etc,
Daca ar fi fost o problema din afara , s-ar fi adresat instantelor internationale pentru mediere .
Aceasta postare a fost editata de dany: 07 August 2023 - 04:41 PM
#18
Postat 07 August 2023 - 04:54 PM
dany, la 07 August 2023 - 08:22 AM, a spus:
La o cautare pe net vad ca holanderii aceia fac nave . De la sefi ,manageri proiectanti , specialisti , muncitori , agenti de vanzari ,etc. , cu asta se ocupa , iar rezultatul se observa pe mari si oceane . Si se poate compara .
La o cautare pe net , la statul roman vad Tarom , CFR ,infrastuctura spitale , invatamant , camioanele Roman , metrou ... Toate praf si pulbere , mai putin la armata , unde ironic trebuiesc importate .
In concluzie ma doare-n spitz ca nu sint ingeri , cert e ca daca as avea un santier naval , fix statului roman nu i-as incredinta conducerea , administrarea si decizia .
Dar vezi ca statul este proprietar, deci nu ai tu cum decide. Tarom a avut si conducere "din afara:, zice-se profesionista. Rezultatul il stim. Roman , ARO au murit sub bagheta privata. Asa ca....
#19
Postat 07 August 2023 - 05:32 PM
Citeaza
Bogy , Pai le vezi puse in practica in razboiul de peste garla . De la inceput . De ce la noi nu ar functiona , avand in vedere ca de la Iliescu sint cam aceeasi + niste "oameni de bine "( nu americanii )
Citeaza
Flo ,
din ce imi amintesc erau doar cumetrii , amante si interesele celor aflati la conducerea statului si securicilor acolo .Astia incasau sume imense ,avand in subordine si magazinele din aeroporturi , iar pesonalul navigant sau cel ce se ocupa cu intretinerea flotei o duceau rau . Cu timpul au pierdut si rutele aeriene importante . Eu nu-mi aduc aminte de vreo conducere din "afara " . Era cam acelas tip de afacere ca si la TVR , unde amantele si securicii umflau sume imense , in timp ce profesionistii din tv abea traiau de la un salariu la altul .
Citeaza
Aici au fost rusii . S-au razbunat .
Citeaza
Aici au fost securicii nostri pe toata linia . Dupa 89 nemtii de la MAN au vrut sa creeze un hub pentru toata zona asta est europeana unde sa fabrice cele mai noi tipuri de camioane si sa asigure mentenanta . ...Dar ...
Ideea e sa fie companii de stat ca banutul sa vina de la buget si sa se poata fura .
Eu asa cunosc
Aceasta postare a fost editata de dany: 07 August 2023 - 05:46 PM