I.A.R.81-C, 1:48, Nr. 448 Transformat din Hobby Boss, kit 81757
#21
Postat 12 April 2023 - 04:47 PM
Frumos profil. Merita facut!
Cāt despre stradanie, am mai zis eu, mai prin tinerete , sa lipesti niste plastice perfect turnate, cu toate detaliile, apoi sa le vopsesti, nu e nici un chichirez! Modelismul adevarat este sa pilesti, scrijelesti, apoi ca la un kil de chit, si asta in corul pomenirii, cu evlavie , a tuturor sfintilor din calendar, existenti si viitori. Abia atunci ai satisfactie!
In rest, cum ar zice o clasică in viata, succesuri!!
Cāt despre stradanie, am mai zis eu, mai prin tinerete , sa lipesti niste plastice perfect turnate, cu toate detaliile, apoi sa le vopsesti, nu e nici un chichirez! Modelismul adevarat este sa pilesti, scrijelesti, apoi ca la un kil de chit, si asta in corul pomenirii, cu evlavie , a tuturor sfintilor din calendar, existenti si viitori. Abia atunci ai satisfactie!
In rest, cum ar zice o clasică in viata, succesuri!!
#22
Postat 12 April 2023 - 07:57 PM
De acord Alex, totuși parțile transparente sunt dificil de făcut. In cazul "Numărului Zero" windshield-ul este complect diferit fata de avionul de serie. De aceea am postat profilul, pt. a se vedea diferența... Plus cupola ce-a plata care nu exista la nici un kit. Restul nu-i o problema mare. "Gatul", adică distanta dintre bordul de atac al aripi și voleți de răcire ai motorului are 87mm la avionul real, asta ar cam veni 1,2mm la scara 1/72... Plus ca se poate face si varianta cu radioul instalat. Am o poza cu el dar calitatea ei lasă de dorit, totuși se vede catargul antenei radio...
Cu stima
Cu stima
Aceasta postare a fost editata de Asgard: 12 April 2023 - 08:05 PM
#23
Postat 13 April 2023 - 07:50 AM
Salut. Trage-l la cald. Fa rost de o bucata de pepsiglas (). Fa cupola din lemn, tinand cont de grosimea foii de plexiglas. Fa conturul cupolei (traseaza baza) pe o foaie de placaj. Incalzesti foaia de pepsiglas, tinand-o cu un patent spitz deasupra unei table puse pe flacara de la aragaz - nu ti plexiglasul direct deasupra flacarii!. Cand se inmoaie, il pui rapid pe cupola facuta din lemn si tragi peste el, in jos, conturul facut in placaj. Daca nu iese din prima, nu-i bai, repeti figura. Plexiglasul incalzit revine la forma initiala. Succes!
#24
Postat 13 April 2023 - 11:15 PM
Mie imi place foarte mult prototipul asa cum ar fi aratat daca ar fi primit motorul Jumo . Daca deschideti linkul pus de Asgard , se poate vedea pe prima pagna . Bine , e o interpretare a ceea ce ar fi fost , dar cred ca ar fi rezultat unul dintre cele mai frumoase avioane a acelor ani ... 1937-38 . Arata mult mai bine in opinia mea si decat prototipurile de Me 109 , He 112 , Hurricane , MS405 ,Fiat G50 , chiar si decat avantgardistul Devoitine 520 , .Poate Spit -ul sa fie la fel de fain , pana scoate trenul de aterizare ... si prototipurile de FW 190 .
Mare pacat ca nu l-au facut si in acea varianta initiala ... Ma tot gandesc daca sa stric un PZL 11 de la Mastercraft sau ceva , pentru un " what if " ...Prototipul cu motorul in stea nu e nici el deloc urat , dar sint destul de obisnuit cu acela . E simpatic . ... si al nostru .
Scuza-ma Z , nu doresc sa iti disput opinia , dar eu simt satisfactia atunci cand admir un model finalizat pe care il consider reusit ,indiferent daca e "din cutie" sau nu mai are un centimetru din plasticul original .
Stiu insa la ce te referi .
Sint unele kituri la care nu consider ca-si mai are rostul vreo interventie de-a mea sau acum le apreciez mai mult in varianta clasica , originala .,,dar uneori imi place si sa convertesc anumite modele pe care mi le iau ca baza pentru altceva . In special la vehicole . .
Mare pacat ca nu l-au facut si in acea varianta initiala ... Ma tot gandesc daca sa stric un PZL 11 de la Mastercraft sau ceva , pentru un " what if " ...Prototipul cu motorul in stea nu e nici el deloc urat , dar sint destul de obisnuit cu acela . E simpatic . ... si al nostru .
Citeaza
sa lipesti niste plastice perfect turnate, cu toate detaliile, apoi sa le vopsesti, nu e nici un chichirez! Modelismul adevarat este sa pilesti, scrijelesti, apoi ca la un kil de chit, si asta in corul pomenirii, cu evlavie , a tuturor sfintilor din calendar, existenti si viitori. Abia atunci ai satisfactie!
Scuza-ma Z , nu doresc sa iti disput opinia , dar eu simt satisfactia atunci cand admir un model finalizat pe care il consider reusit ,indiferent daca e "din cutie" sau nu mai are un centimetru din plasticul original .
Stiu insa la ce te referi .
Sint unele kituri la care nu consider ca-si mai are rostul vreo interventie de-a mea sau acum le apreciez mai mult in varianta clasica , originala .,,dar uneori imi place si sa convertesc anumite modele pe care mi le iau ca baza pentru altceva . In special la vehicole . .
Aceasta postare a fost editata de dany: 13 April 2023 - 11:40 PM