Și cum ăsta este singurul rămas din seria 190 pe care-l am și nu l-am făcut , am zis să-l bag în lucru.
M-am apucat gospodărește , și deja am pregătit totul de vopsit. Am să pun pilotul la locul lui , ar fi păcat să nu-l folosesc , Zvezda face niște piloți minunați , care se potrivesc la locul lor mănușă.
Kitul vă este probabil arhicunoscut. Destul de corect, are și cîteva simplificări inerente :
- postul de pilotaj nu este prea detaliat, dar nici nu-l voi modifica prea mult, cupola va fi închisă, oricum este dintr-o bucată, și nu sînt dispus la operații chirurgicale avansate
- nu are figurate deloc luminile de poziție
- dispozitivele de acționare ale trenului de aterizare cam simplificate , aici cred că am să modific putin;
- partea frontală a motorului lipsește , cilindrii frontali nu sînt reprezentați nici măcar simplificat . Nu cred că am ce face aici , sper ca ventilatorul frontal să "astupe" golul din spatele lui
- partea inferioară a capotei motorului este și ea simplificată, am înțeles că acolo ar trebui să mai existe gura unui colector de eșapament ??
Nu-mi mai vin în cap acum alte lipsuri , probabil că mai sînt.
Dar, nu știu bine ce înmatriculare să aleg. Adică, din ce oferă cutia , clar JG1. Dar , nu am reușit să găsesc ( a cîta oară ??) nici o poză reală cu ACEL aparat( <+o) Iar ce-am găsit din JG1 în acea perioadă arată cu totul altfel !! Adică, capota este vopsită în dungi alb/negre ( pentru recunoaștere rapidă) și există și acel motiv "black eagle" în laterale, pentru mascarea efectelor eșapamentului...Evident că ce-am găsit este mult mai spectaculos decît ce oferă ei...Și cred ca pot să încropesc decalurile necesare ( < I+) ...
Mai trebuie să țin cont de ceva ? Unii dintre voi sînt chiar specialiști în aparatul acesta ( Călin , ești pe recepție ? ), eu mai...puțin.
Documentația mea este cam subțirică în privința modelelor early ( A-0 pînă la A-7) , am doar pentru cele care le-am avut și făcut deja ( A-8, D, Ta)
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 26 July 2022 - 10:12 AM