Heinkel 112 -macheta
#41
Postat 11 November 2006 - 01:11 AM
Oricum ce voiam sa va arat este acea tesitura imperceptibila de la capul planului (mai spre spate) care "strica" elipsa dand aripii aspectul unic.
#43
Postat 13 November 2006 - 07:20 AM
Dupa parerea sa, cele mai corecte planuri s-ar gasi in relativ recent publicata monografie He-112 de Seweryn Fleischer de la Wydawnictwo Militaria:
http://www.militaria...strony/164.html
#44
Postat 13 November 2006 - 04:10 PM
comnean, la Nov 10 2006, 03:04 PM, a spus:
Nu mi se pare a fi in limba spaniola chiar daca pe alocuei seamana si nici nu gasesc referiri la avioane cu inmatriculari romanesti.
Bafta!
PS si adresa este http://www.luftwaffe...r/aero/aero.htm
#45
Postat 13 November 2006 - 06:57 PM
crios, la Nov 13 2006, 05:10 PM, a spus:
Bafta!
PS si adresa este --URL::3ca303361262d5574c396ef77b316112-- http://www.luftwaffe...r/aero/aero.htm
Site-ul este brazilian (br) si deci limba e ceva foarte aproape de portugheza.
Nici eu nu am gasit nimic despre inmatriculari romanesti :-? , dar am descoperit informatii foarte interesante despre unele modele mai putin cunoscute si prototipuri.
Aceasta postare a fost editata de Blue-Max: 13 November 2006 - 07:09 PM
#49
Postat 14 November 2006 - 08:47 AM
Sunt si alte site-uri mai stufoase despre He112 romanesc dar cel brazilian mi s-a parut foarte sintetic pentru multe tipuri de avioane germane si mai ales pentru detalierea tipurilor de inmatriculare.
#50
Postat 14 November 2006 - 09:18 AM
comnean, la Nov 14 2006, 09:47 AM, a spus:
Corect !!!
Nu stiu de ce :-? eu cautam info despre ARR intr-un capitol separat de sine statator si nu in cadrul unui tip de avion.
Oricum partea deosebita a site-ului fata de altele similare, sunt informatiile si pozele despre prototipuri si/sau serii mici de aparate.
#51
Postat 14 November 2006 - 10:23 AM
Blue-Max, la Nov 14 2006, 09:18 AM, a spus:
Nu stiu de ce :-? eu cautam info despre ARR intr-un capitol separat de sine statator si nu in cadrul unui tip de avion.
Interesanta informatie data de brazilieni este : "Fortelor Aeronautica Regalã ale Romana (Força Aérea da Romênia) conseguiu receber 30 aeronaves no final de setembro de 1939." Adicatele : Fortele Aeronautice Regale Romane (Fortele Aeriene Romane) au primit 30 de aeronave la sfarsitul lui septembrie 1939.
Poza prelucrata color prezenta pe siteul lor (adica asta)
a fost gabjita cu decuparile de riguare de pe un alt site dedicat unei parti a aviatiei adica e bucatica rupta din poza asta:
care se vede si mult mai bine si e si mai mare.
Bafta!
#53
Postat 14 November 2006 - 01:46 PM
Pentru fani iata, cred eu ca sunt interesante, cateva site-uri:
http://www.luft46.co...otyp/he176.html
http://www.airwar.ru...fww2/he112.html
http://www.swannysmo...einkel112B.html
http://www.coopersmodels.com/catalog/item/...124/2036165.htm
http://www.internetmodeler.com/2006/januar...s/RSM_He112.php
http://en.wikipedia...._He_112#Romania
http://www.zi.ku.dk/.../spain/did.html
Sunt informatii destule despre avion in sine. Citind un pic si despre macheta prezentata incep sa cred ca am avut dreptate cu privire la forma generala a aparatului si anume ca incearca sa respecte prototipul (sau pe aproape).
Cat despre scalarea machetelor pe imagini din carti cred ca nu este cea mai potrivita solutie. Orice tehnica de reproducere tipografica nu poate scala planul pe cele doua directii respectand rapoartele. In sprijinul acestei afirmatii vine si faptul ca, si in prezent, pentru obtinerea de desene bine scalate se foloseste transcrierea pe suport stabil de hartie a microfilmelor pe echipamente care pot face scalarea optic fara erori pe copie. O alta solutie este ACAD-ul sau CATIA si plotterele mari sau tehnica fotografica.
Daca, suprapunand peste un plan, elementele machetei constatam ca pe una dintre directii proportiile nu se respecta este posibil sa avem de-a face cu o eroare de scalare la tiparire.
Toate acestea sunt discutabile, mai ales la 1/72.
Ce parere aveti?
#55
Postat 02 January 2013 - 09:14 PM
#56
Postat 03 January 2013 - 11:45 AM
Cu vac-formul e tricky. Ce ai putea castiga la nivelul forme corecte, ar putea fi umbrit de lipsa de definitie a detaliilor.
Eu am lucrat vac-form de la Airmodel si e destul bataie de cap la facut un fuselaj solid din forma ceva mai groase decat paharul de inghetata.
Oricum, succes.
Astia zic ca ar fi mai bun la fuselaj. http://www.network54...l%2C+Rareplanes
Oricum eu nu m-as grabi.
#57
Postat 03 January 2013 - 11:32 PM
Despre vac-form cam stiu care-s belele. Despre corectitudine ma interesam. Pana la urma am gasit un Heller la 10 euro.
Multumesc mult si an nou fericit!
#58
Postat 04 January 2013 - 07:41 AM
Aceasta postare a fost editata de Radu-Dan: 04 January 2013 - 07:42 AM
#60
Postat 04 January 2013 - 10:13 AM
Eu vreau sa ma refer la alt aspect : cred ca pretul de 5 euro(sau ma rog,pe-acolo) merita platit doar ca sa-l cumperi. Nu sa-l montezi ci doar sa-l adaugi in colectie, neatins. Spun asta pentru ca este un kit ...poate nu chiar vintage, dar editie foarte limitata, cu siguranta. Pare-se ca au fost turnate doar 1000 de bucati. Asta inseamna ca intr-un termen relativ scurt, are toate sansele sa devina o "investitie". Scurtind povestea: eu l-as cumpara.