Tot trăgīnd de timp , īn speranța că mă voi decide CE īnmatriculare anume să fac , am mai lucrat cīte puțin la aducerea kitului la standardul unui 202, serie intermediară ( III-X).
Kitul īn sine este relativ generic , fără prea multe detalii exterioare. Așa că am profitat de documentația suplimentară primită de la Edi ( Mulțumesc mult prieten drag!), și-am adăugat , după pricepere și posibilități, ceva detalii suplimentare : capace , panouri, aerisiri (Seriile intermediare aveau 5 fante mici de aerisire pe capota inferioară, īn afară de cele două de pe capota superioară, modelate destul de simplist de Italeri).
Am mai adăugat și priza de īncărcare a oxigenului, găurile de ridicare din zona cozii, gravura capacelor mīnerelor de prindere pentru ușurarea cățărării pilotului īn carlingă, gurile de alimentare cu carburant,etc.
Pentru a păstra elicea mobilă, rezolvarea kitului este cam primitivă, o sa fiu nevoit să montez elicea īnainte să adaug aripile la fuselaj, altfel nu mai am cum să lipesc dopulețul care ține elicea...
Și nu pot să fac asta , pīnă nu vopsesc mai īntīi capacul din spatele coafei, după asamblare cred că va fi greu. Numai că nu știu īncă dacă respectivul capac va fi alb, roșu sau nociolla 4...Așa că mai aștept.
După ce-am făcut fotografiile astea ( cu telefonul !), īntre timp am mai adăugat și ceva linii de nituri, așa , să mai rup monotonia. Nu am nituit complet modelul , īmi pare prea mic, și cu toate liniile adăugate ar părea īncărcat mult prea excesiv,la scara asta chiar nu cred că-i nevoie de FIECARE nit existant real pe avion.
Aaa , am mai aflat ceva : camo-ul ăsta pe care-l doresc eu ( anelli sfumati) este caracteristic DOAR avioanelor construite de Macchi, deci doar seriile II,III,VII,IX și XIII.
Va urma.