Un kit din rășină, desigur, avind în vedere profilul producătorului.
Ca orice kit din rășini, și acesta avea cateva "însușiri" specifice: înainte de toate prețul, unul dintre motivele pentru care am spus, mai sus, că "am reușit".
Deloc de neglijat, dar vorba ceea" no pain, no gain".
Bun.
Pe urmă o droaie de piese(literalmente O DROAIE) împachetate in pungulițe zip, fixate bine de tot pe blocurile de turnare, ceea ce înseamnă un singur lucru: pile, polizor și șlefuit...plus rupturile inevitabile.
Ah, să nu uit praful.
Droaia asta însumează vreo 200 de piese,și aici mă refer la numărul real, pentru că unele sunt stanțate cu aceași numerotare deși sunt 4 sau mai multe de acelasi fel.
Apoi PE-uri. Multe si foarte riguroase. Si ele vreo...40 sau așa ceva.
Planuri de asamblare, bineînțeles doar poze cu masterul gata asamblat și săgeti cu numerele pieselor, care unde vine. Te orientezi, măsori, încerci și vezi să nu gresești lipitura. Cianoacrilatul nu te iartă,nu ai a doua șansă.
Apoi vine coala de decaluri. Multe, generice, cu explicații de date istorice pe care le concluzionezi și "decorezi" modelul după pofta inimii și ,eventual, a pozelor de epocă(dacă găsești).
Ultima dar nu cea de pe urma caracteristică a unui kit de rășina...desigur piese îndoite sau rupte.
Dar...rulles must be obeyed. Why should I complain...că tot vorbeam despre scoțieni.
Să mai adaug că detalierea modelului ajunge la paroxism, masterul fiind pus la punct de un ...maestru, firește, pe numele lui Kay Struckmeier.
Kitul nu mai este în producție în acest moment, iar la întrebarea mea adresată scoțienilor, daca va mai fi evere ever, ei mi-au răspuns ceva de genul " not,in the future".
Și...in concret, cateva poze cu ce am reușit eu să realizez pană acum, într-un ritm de melc. Pentru fiecare piesă, trebuie să te străduiești, să te bați cu rășina și hazardul(în speranța ca nu vei produce vreo ruptura ireparabilă). Abia pe urma poți să o lipești la locul ei.
Eh... poze, cum spuneam
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 October 2020 - 09:26 PM