"Suflaiuri" Cum le-ati facut?
#43
Postat 31 October 2006 - 08:33 AM
#44
Postat 31 October 2006 - 08:48 AM
Citeaza
Citeaza
Citeaza
Citeaza
#45
Postat 31 October 2006 - 08:48 AM
APA: nu are legatura cu timpul de functionare al unui compresor ci cu umiditatea din mediul inconjurator prizei de aer a compresorului. Numai cantitatea de apa care se acumuleaza in rezervor depinde de timpul de functionare considerand umiditatea relativa a atmosferei la aceeasi valoare pe timpul fuctionarii. Apa nu se elimina prin filtre ci prin baterii de uscare a aerului montate intre priza de aer si compresorul propriu zis. La compresoarele minuscule cum sunt cele pentru modelism cred ca este aproape imposibil de realizat asa ceva. Totusi daca compresorul are un mic rezervor de acumulare este bine ca la partea de jos a acestuia (depinde si de forma recipientului) sa existe un mic robinet de purjare. Si cu o pompa auto (de mana sau picior) poti scoate apa pe furtunel daca umiditatea relativa in atmosfera este ridicata.
ULEI: are legatura numai cu tipul compresorului implicit cu sistemul lui de ungere. La compresoarele cu piston cu ungere in cilindru probabilitatea ca uleiul sa ajunga pe circuitul de refulare este foarte mare. La compresoarele micute cu pistoane cu segmenti din mase plastice sau ceramici la care nu este necesara ungerea in cilindru nu apare acest fenomen. La cele cu membrana doar daca torni ulei in priza de aer. Eliminarea uleiului se face cu baterii de filtrare in aval de compresor (intre compresor si rezervor)
Cat despre camere auto sincer nu am fost multumit pana nu am folosit tot ansamblul: janta + camera + anvelopa pentru ca puteam unfla roata la cat era prescris pe anvelopa fara teama ca face camera vreo "galma" care sa mi se sparga in figura. Cauciuc pe cauciuc sentiment de nedescris.
#46
Postat 31 October 2006 - 11:01 AM
eu subscriu la cartula ca si filtrul meu e uscat bec, dar ce nu cred ca a mentionat cartula este ca el, ca si mine, merge pe motor de frigider daca nu ma insel...
Emanatiile de ulei sunt destul de reduse la acest tip de motoare, si daca ma gandesc cu spunea cineva, ca e bine ca iesirea din butelie sa o faci pe sus, atunci tot uleiul care intre timp nu mai e vapori ci lichid, ajunge pe fundul buteliei...fiind mai greu decat aerul...poate ma insel dar poate am dreptate. Am probat aerograful curat vre-o juma' de ora pe un servetel sa vad si eu ulei iesind din el si ghici belea ?? NADA!!!
Deci "depanda" de la caz la caz...
Apropos de roate si cauciuce, mai bine folositi PET-uri de 5 L de apa. Tin binisor la ceva presiune si se pot mesteri mai simplu fiting-urile pe capacele alea mari ale lor. NU stiu de ce presimt ca tocmai am pus paie pe foc
#47
Postat 31 October 2006 - 01:17 PM
Oricum, toate astea sunt irelevante acum, Schumy ne-a spus deja ca are compresor.
Radu
#48
Postat 31 October 2006 - 01:41 PM
#51
Postat 01 November 2006 - 08:27 AM
#56
Postat 01 November 2006 - 01:58 PM
- exista minipistolete pentru uz profesional in Service auto de retus local zgarieturi (Dewilbiss de exemplu)care au in mare arhitectura unui aerograf (vasul este amplasat la partea superioara si are capacitatea de aproximativ 100ml) dar diuza este complicata constructiv. Din reglajele diuzei plus presiune la aprox 6bar. se pot trage linii si de 0.7mm.
P.S. multumesc de fair play la ultimul mesaj (chiar m-am bucurat la poza aia cu degetul -bine ca n-a fost al treilea)
#57
Postat 01 November 2006 - 03:33 PM
comnean, la Nov 1 2006, 02:58 PM, a spus:
Am si eu limitele mele fratele meu din Craiova .
Revin la intrebarea fratelui PixelFarm:
PixelFarm, la Nov 1 2006, 11:29 AM, a spus:
Sigur ca se poate alimenta. Intrebarea este de ce-ai face asa ceva?
Am vopsit pe vremuri cu butelie de gaz de la Revell. Butelia aia mare de 750ml. Am constatat ca merge brici doar ca e cam scumpa ca s-o folosesti in mod frecvent.
Aerul comprimat retinut intr-o incinta de marime medie 20-30l nu asigura nici el o vopsire prea indelungata. Daca n-ai pe cineva prin zona sa te ajute cu o reumplere, aerul tau comprimat s-ar putea sa se termine exact cand ti-e lumea mai draga
Compresorul personal ramane cea mai adevarata treaba. In lipsa de asa ceva raman la parerea ca solutia cu camera de masina sau cu avelopa de masina, cum bine accentua fratele Radub despre o solutie, nu ideala, dar cea mai ieftina pentru provizorat.
Alimentarea cu aer a aerografului rusesc se poate faca direct pe furtun cu un robinet cu bila sau cu o canea, daca furtunul este relativ rigid, iar daca este din cauciuc, oprirea aerului se poate face si prin strangularea furtunului folosind diverse metode mecanice (stai cu piciorul de la scaun pe furtun, indoi fourtunul in mana si-l strangi cand vrei sa opresti aerul - daca mai ai o mana libera, etc.)
Deci: se poate!
Bafta!
#58
Postat 01 November 2006 - 05:34 PM
Aceasta postare a fost editata de AdyAero: 01 November 2006 - 05:35 PM
#60
Postat 20 December 2006 - 08:45 PM
Pune pe "traiectorie" un 'dop" din vata. Dar nu prea dens, o sa te invidieze melcii!
Acum iti dau un sfat, il urmezi sau nu, alegerea e a ta, hai sa-i zicem de protectia muncii: renunta la sistem. Cind vopsesti, zona se umple de particule fine (aerosoli) de vopsea. Tu, cind tragi aer, cu nadejde, in piept bagi in plamini si acesti aerosoli. Deci ....atentie!