Pai... Partea tehnica a articolului e super, cu exceptia faptului ca metoda scobitorii defapt e cu mult mai veche...
Eu personal dupa ce gravez si smirgheluiesc, curat in santuri cu o pensula cu parul scurt si tare, dupa care vin si pensulez peste gravura, folosind o pensula cu varf subtire, nitrosolv sau triclormetan. Metoda care o dai tu cu periuta combinata cu nitro mi se pare cam periculoasa si greu de controlat.
La partea cu nituirea / roata dintata.... In primul rand, e preferabil sa fie ascutita roata dintata pe ambele fete, nu doar pe una singura. Cu ceva rabdare se pot ascuti cu o pila fina dintii in asa fel incat sa li se dea un profil ceva mai rotunjit, nu patratos cum ies initial.
O alta chestie care am invatat-o de la Lucian... E bine sa rupeti unul-doi dinti alaturati ai rotii dintate. In asa fel pornirea si oprirea sirului de nituri e clara.
Partea de inceput, cu scara, cu pozitiv si negativ, contine mult prea multe exagerari...
Per total, panourile evidentiate in pozitiv sunt tot timpul incorecte, cu exceptia imbinarilor care prezinta cordon de sudura 
Imbinarile prin suprapunere, nu se pot reda nici in pozitiv nici in negativ printr-o dunga, ci prin suprapunere propriu-zisa (treapta, diferenta de nivel). In rest, saracele imbinari, sunt in 'negativ' (adica sant). Mai proeminent, sau mai putin proeminent.
Un caz particular al 'pozitivului' sunt niturile, unde destul de multe avioane prezentau nituri iesite multisor peste suprafata tablei. Aici e destul de spinos, figurarea in 'negativ' a acestora nu e suficienta in general... Exemplele care imi vin in minte sunt B-17, F4F Wildcat, elicopterele H-53 si H-60. Si mai prost e ca nu prea stiu o metoda de a adauga nituri in pozitiv.
Iar pe partea cu 'la 20 de metri nu se vede', e vechea buba cu 'hai sa reducem totul la scara'.... Imi pare rau, dar pana nu reduci la scara fotonul, particula de pigment si molecula de aer, e doar ca sa discutam discutii ce se vede la 72 de metri versus ce se vede pe macheta. Pierdere de vreme discutia pe tema asta...
PS: un pic mai multa atentie la greselile de scriere pe viitor.