Frumos turnat cu detalii care,cel putin la nivelul meu de neofit, sunt suficient de elocvente, kitul cehilor mi-a facut placere, chiar daca in unele momente ajungeam sa ma intreb cum si de ce am ales sa ma leg taman de asta.
Avionul, un adevarat clasic la categoria lui, chiar daca nu a atins niciodata performante notabile in lupta, reprezinta dupa parerea mea un design perfect pentru mijlocul anilor '30, perioada in care a fost proiectat. Pur si simplu este un avion frumos. Poate asta sa fi fost motivul pentru care l-am ales.
La design mai pot adauga schema de vopsire, una plina de culoare, specifica avioanelor americane dinaintea intrarii SUA in razboi, in perioada asa zisa a "yellow wings".
Inmatricularea oferita in cutie(una dintre ele) si pe care am ales-o ,aceasi cu reprezentarea box art-ului, reprezinta aparatul zburat de lt.cdr.Oscar A.Weller (comandantul grupului aerian de pe nava), in mai 1940, pe portavionul CV 4 USS Ranger care la acea data indeplinea misiuni de Neutrality Patrol in oceanul Atlantic(SUA inca nu intrase in razboi).
Emblema nationala ce apare pe capotajul motorului a fost adaugata ca insemn de recunoastere, tocmai din acest motiv.
Desi in cutie sunt oferite atat bomba de 227 kg de sub fuselaj (sau un rezervor suplimentar)impreuna cu sistemul de prindere/lansare, cat si bombele de 50 de kg de sub aripi, instructiunile de asamblare recomanda ca pentru aceasta inmatriculare, sa nu fie montate,astfel ca sub aripi raman doar "bomb racks" - motivand ca in fotografiile autentice ale acestui aparat, avionul apare neinarmat.
Eu m-am conformat recomandarii.
Promitand o macheta reusita, cel putin la nivelul a ceea ce se oferea in cutie, am procedat la "mestereala si am ajuns la un rezultat...satisfacator pentru mine.
Cam asa:
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 29 December 2019 - 09:33 PM