C-130 romanesc 1/72
#21
Postat 22 October 2006 - 06:52 PM
Pana la urma care-i ideea cu C-130urile stocate? In 1996 s-au cumparat 4 C-130B cu aripi de H din SUA (ex-Coast Guard) impreuna cu piese de schimb pentru 2 ani. Sa inteleg ca dupa aceea nu au mai fost bani pt. piese? Cate aparate (care?) au fost stocate si in ce perioada? Acuma functioneaza toate?
S-a mai cumparat unul (varianta H) din Italia in 2004-2005. Cu asta ce e - zboara sau e canibalizat? Cum arata - camuflaj "Europe One" ca restul sau altfel?
S-a mai cumparat unul (varianta H) din Italia in 2004-2005. Cu asta ce e - zboara sau e canibalizat? Cum arata - camuflaj "Europe One" ca restul sau altfel?
#22
Postat 22 October 2006 - 07:34 PM
Deci...
Dupa cate stiu eu (Romi sau Narcis ma pot corecta), au venit 4 din State. Unul nu a mai zburat niciodata. Acum zboara 2 iar un al treilea e la Romaero la reparatii.
De al 5-lea toata lumea stie, dar nimeni nu l-a vazut. Cum am zis, cred ca Romi stie mai multe.
Dupa cate stiu eu (Romi sau Narcis ma pot corecta), au venit 4 din State. Unul nu a mai zburat niciodata. Acum zboara 2 iar un al treilea e la Romaero la reparatii.
De al 5-lea toata lumea stie, dar nimeni nu l-a vazut. Cum am zis, cred ca Romi stie mai multe.
#25
Postat 23 October 2006 - 05:41 AM
Toni, m-am prins!
Nu se vede in pozele postate de mine, dar am mai lucrat un pic si la interior, ce se vede pe sus am cam facut. Cine a vazut(facut) un Hercules 1/72 stie ca in cargo nu are nimic. In plus i-am mai adaugat si banchete, nu multe ca nu am avut.
Roata de rezerva n-am avut! :cry:
Sincer, sunt curios cum ar arata un c-130 facut de Z, in special interiorul.
Nu se vede in pozele postate de mine, dar am mai lucrat un pic si la interior, ce se vede pe sus am cam facut. Cine a vazut(facut) un Hercules 1/72 stie ca in cargo nu are nimic. In plus i-am mai adaugat si banchete, nu multe ca nu am avut.
Roata de rezerva n-am avut! :cry:
Sincer, sunt curios cum ar arata un c-130 facut de Z, in special interiorul.
#27
Postat 23 October 2006 - 08:49 AM
Kittul arata bine , exceptand delimitarea ferma a culorilor nici nu zici ca a fost pensula acolo.
Referitor la marcaje subscriu observatiilor de mai sus cu comentariul ca emblema si nr pe bot au fost adaugate prin 1998. Insa Ro AF si drapelul pe coada era de la inceput.
Albastrul folosit de americani la cocarde si drapel era foarte inchis, ele au fost revopsite cu o nuanta prea deschisa acum.
Revenind la macheta
-cocardele de pe extrados sunt prea spre interior-in realitate sunt mai spre extrmitatile aripilor
-schema pt extradosul aripii e fantezista-camuflajul c-ului e standard c130 european green(usaf)- poza de la walkaround reprezinta un h intradevar dar cu schema corecta
-si parca griul e cam deschis dar asta poate fi din aparatul foto
Felicitari oricum
o sa revin cu detalii
Referitor la marcaje subscriu observatiilor de mai sus cu comentariul ca emblema si nr pe bot au fost adaugate prin 1998. Insa Ro AF si drapelul pe coada era de la inceput.
Albastrul folosit de americani la cocarde si drapel era foarte inchis, ele au fost revopsite cu o nuanta prea deschisa acum.
Revenind la macheta
-cocardele de pe extrados sunt prea spre interior-in realitate sunt mai spre extrmitatile aripilor
-schema pt extradosul aripii e fantezista-camuflajul c-ului e standard c130 european green(usaf)- poza de la walkaround reprezinta un h intradevar dar cu schema corecta
-si parca griul e cam deschis dar asta poate fi din aparatul foto
Felicitari oricum
o sa revin cu detalii
#28
Postat 23 October 2006 - 09:02 AM
zapacitu, la Oct 22 2006, 06:52 PM, a spus:
Pana la urma care-i ideea cu C-130urile stocate? In 1996 s-au cumparat 4 C-130B cu aripi de H din SUA (ex-Coast Guard) impreuna cu piese de schimb pentru 2 ani. Sa inteleg ca dupa aceea nu au mai fost bani pt. piese? Cate aparate (care?) au fost stocate si in ce perioada? Acuma functioneaza toate?
S-a mai cumparat unul (varianta H) din Italia in 2004-2005. Cu asta ce e - zboara sau e canibalizat? Cum arata - camuflaj "Europe One" ca restul sau altfel?
S-a mai cumparat unul (varianta H) din Italia in 2004-2005. Cu asta ce e - zboara sau e canibalizat? Cum arata - camuflaj "Europe One" ca restul sau altfel?
Pensionatul 6150 are ceva probleme la structura si nu merita reparat deoarece costa prea mult. L-au indoit (sau ceva similar).
Asadar il folosesc pe post de piese de schimb pentru celelalte 3 din esc 90 . asta am aflat sambata pe 21oct la fata locului.
#31
Postat 23 October 2006 - 02:32 PM
Romi, cu schema de vopsire ai dreptate. Asa cum am zis, n-am gasit la vremea respectiva schema corecta, asa ca am combinat ce era in instructiunile de montaj cu ce aveam. Cu pozitia cocardelor de pe extrados iarasi am fost in dubii, sincer le-am ochiometric. Apropos de pozitia corecta, poate ne ajuti si postezi o imagine, ca eu unul nu stiu de unde sa iau.
Oricum, multumesc pentru observatii. TUTUROR.
Gopo
Oricum, multumesc pentru observatii. TUTUROR.
Gopo
#34
Postat 22 July 2010 - 01:46 PM