De pe net, decembrie 2019
#62
Postat 16 December 2019 - 08:21 PM
#63
Postat 16 December 2019 - 09:10 PM
Longinus, la 15 December 2019 - 07:20 PM, a spus:
Improvizatia te ajuta nu odata.
Tineti minte incendiul de langa Biserica Armeneasca? O tabla desprinsa din cladire a taiat conductele cu aer comprimat al instalatiei de franare, la autospeciala de interventie la inaltime, fix langa un distribuitor. Trei tevi au fost gaurite. Piese de schimb nu existau si nici mijloc de transportat autospeciala nu exista in Romania. Atunci s-a trecut la confectionat coliere asemantoare cu cele din poza. Taras grapis masina a fost deplasata pana in subunitate.
Aceasta postare a fost editata de flo: 16 December 2019 - 09:24 PM
#66
Postat 18 December 2019 - 07:41 PM

( Dre-op de bombu man !

Aceasta postare a fost editata de dany: 18 December 2019 - 07:46 PM
#68
#70
Postat 20 December 2019 - 09:20 AM
În versiuni cu motoare de 4 sau de 6 cilindri, de la cabriolet până la varianta camionetă, a fost produsă atât în Franța, cât și în Anglia, Belgia sau Danemarca.
Din unghiul în care e pozată mașina de mai sus, se vede că este o versiune în 4 uși, cu 4 geamuri laterale(a existat și o versiune al lui Traction Avant cu 6 geamuri laterale numită "Familiale") și pare a avea un ecartament lărgit (varianta CV 11 B, denumită "Normale").
Versiunea asta (11cv) a început să fie produsă doar din 1938, deci nu poate fi mai veche, dar producția ei a durat neschimbată până prin 1952, așa că e cam greu să indici exact anul.
Nu pot să spun ce motor are, ar putea fi un 4 cilindri 2000 cmc sau un 6 cilindri de 2900 cmc.
Având în vedere ornamentele cromate, eu aș zice că este o serie produsă după război. În 1952 a apărut modelul cu ampatament alungit, dar din unghi nu-mi pot da seama dacă mașina din poză este această versiunea
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 20 December 2019 - 09:28 AM
#76
#80
Postat 30 December 2019 - 12:05 PM
Suma inițial prevăzută, era de 8 miliarde, dar programul de dotare a forțelor aeriene a fost împărțit în două componente. Scopul ?
Ei bine, pentru dotarea cu avioane de vănătoare/multirol, SE VA ORGANIZA UN REFERENDUM, în cursul anului 2020, ocazie cu care cetățenii vor putea să-și exprime opțiunile despre CE și CINE, desigur în concordanță cu un anumit "caiet de sarcini".
În Elveția totul se decide prin consultare publică, pe principiul cine plătește(taxe) decide cum sunt cheltuiți banii.
Un asemenea referendum a avut loc și în 2014, când plebiscitul a respins oferta SAAB .
În programul de achiziții aprobat de parlament, una dintre condițiile principale este aceea ca firma sau consorțiul care va câștiga finanțarea, să investească în industria de profil elvețiană.
Desigur, orice comparație cu situatia sau procedurile din alte părți, este inutilă.
Pentru conformitate :
https://fighterjetsw...purchase/19752/
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 30 December 2019 - 12:08 PM