Forum Machete,Modelism,Hobby: Ziua portilor deschise OTOPENI - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ziua portilor deschise OTOPENI

#121 Useril este offline   zapacitu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 24 October 2006 - 04:21 PM

Citeaza

Zapacitule, tu nu urmaresti stirile?


Imi pare rau, nu stiam. Tocmai am venit de la servici si la TV nu prea ma uit...

Sa-i ierte D-zeu si sa le dea putere familiilor.

#122 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 24 October 2006 - 04:40 PM

Dumnezeu sa-i ierte!

#123 Useril este offline   1-0-9 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 4959
  • Inregistrat: 10-December 04
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2006 - 05:24 PM

:bang:

#124 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 24 October 2006 - 05:32 PM

:cry:
D-ZEU SA II AIBA IN GRIJA.

#125 Useril este offline   electric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 24 October 2006 - 05:35 PM

(Straniu si nasol. Unul din piloti era cel care a îndeplinit funcţia de comandant al Aeroportului Internaţional Kabul, Afganistan. i-a fost scris sa vina acasa... daca nu ma insel, era in sala sambata si a spus cateva cuvinte copiilor. sa ma corectati daca gresesc...)

Dumnezeu sa ii odihneasca! S!

Comunicat MAPN:


Ministerul Apararii
Directia Relatii Publice
Tel./ Fax: 021-319.60.22
E-mail: presamapn@mapn.ro

Comunicatul nr. 402 din 24.10.2006
Persoana de contact: Lt.col. Liviu Flutur

Citeaza

Date despre incidentul aviatic

Echipajul elicopterului care s-a prăbuşit astăzi, 24 octombrie, în lacul de acumulare de la Goleşti, judeţul Argeş, era format din doi piloţi, comandorul Adrian Marinescu şi locotenentul Adrian Cioarbă, şi un mecanic de bord, maistru militar Constantin Hurchi.

Comandorul Adrian Marinescu s-a născut la data de 15.02.1962. Are 2600 ore de zbor, din care 2400 pe elicoptere Puma. Este ofiţer din 1984, pilot clasa I, instructor de zbor în toate condiţiile şi este încadrat pe funcţia de şef secţie la Statul Major al Forţelor Aeriene. În perioada aprilie –iulie 2006 a îndeplinit funcţia de comandant al Aeroportului Internaţional Kabul, Afganistan.
Locotenentul Adrian Cioarbă s-a născut la data de 11.02.1979. Este ofiţer din 2001 şi pilot pe elicopter din 2004, având 108 ore de zbor, din care 58 pe elicoptere de tip PUMA.
Maistrul militar Constantin Hurchi s-a născut la data de 30.07.1967 şi este mecanic de bord din anul 1990.

Elicopterul prăbuşit efectua un zbor de instrucţie şi nu avea armament sau muniţie la bord.

Ministerul Apărării întreprinde toate eforturile pentru găsirea membrilor echipajului, iar la locul incidentului s-a deplasat un elicopter de salvare-evacuare.

Împrejurările producerii incidentului sunt cercetate de o comisie formată din specialişti ai Forţelor Aeriene şi procurori militari.

Aceasta postare a fost editata de electric: 24 October 2006 - 05:35 PM


#126 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 24 October 2006 - 05:36 PM

:cry:

#127 Useril este offline   toni 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 10-December 04

Postat 24 October 2006 - 06:22 PM

Sper si nu cred ca este vorba despre aceea persoana electric, din cate tin eu minte aceea persoana era cel ce era responsabil cu securitatea aeroportului...cred ca cel ce conducea aeroportul de la kabul era chiar cel intervievat in film...
...tocmai ma uitam printre fotografiile facute acolo...nici una cu acel 03, retras, stingher in hambar..iar acum numai parere de rau...
Sa-i ierte dumnezeu si sa le patreze un loc bun langa el..pacat!
:cry:

Aceasta postare a fost editata de toni: 24 October 2006 - 06:30 PM


#128 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 24 October 2006 - 06:51 PM

:cry:

#129 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2006 - 07:50 PM

:cry:

Pacat!!! Dumnezeu sa ii ierte. Si sa le tina in grija familiile.

Acum escadrila mare a mai primit 3 suflete...

:cry:

#130 Useril este offline   aviatie 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 24 October 2006 - 09:12 PM

:cry: DUMNEZEU SA II ODIHNEASCA IN PACE.

#131 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 24 October 2006 - 09:16 PM

:bang: Sa le fie tarina usoara....
Bill

#132 Useril este offline   electric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 24 October 2006 - 09:21 PM

toni, la Oct 24 2006, 06:22 PM, a spus:

Sper si nu cred ca este vorba despre aceea persoana electric, din cate tin eu minte aceea persoana era cel ce era responsabil cu securitatea aeroportului...cred ca cel ce conducea aeroportul de la kabul era chiar cel intervievat in film...
...tocmai ma uitam printre fotografiile facute acolo...nici una cu acel 03, retras, stingher in hambar..iar acum numai parere de rau...
Sa-i ierte dumnezeu si sa le patreze un loc bun langa el..pacat!
:cry:

din pacate acum am aflat , mecanicul de azi era mecanicul de la "106" cu care am stat de vorba sambata... :(

#133 Useril este offline   narcis 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 26-June 06

Postat 25 October 2006 - 08:25 AM

kamob, la Oct 22 2006, 09:19 AM, a spus:

:bang:

Uite din "muzeu" niste fete frumoase: An-26 207, An-24 1812, 1802, 1801. :roll:

O mica corectare : An-24 1912 YR-AMS

A fost primul Antonov tras pe dreapta in cadrul Bazei 90 Tp. Aerian, aproape de jumatatea anilor 90. A fost unul din cele mai bune An-24 realizate de catre rusi. Generalul Bastan a efectuat prin anii 80 un salt cu parasuta din acest avion, de la aproape 9000 m, salt consemnat si in livretul avionului ( cartea de identitate ) la capitolul " Ore de functionare " dar si in livretele motoarelor de la aceea vreme.

#134 Useril este offline   narcis 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 26-June 06

Postat 25 October 2006 - 08:45 AM

toni, la Oct 22 2006, 11:15 PM, a spus:

hai si inca una mai hartistica, conasilor... :bang:
coltul de epoca al transmisionistilor... :angry:
AN 24

Toni, ceea ce ai pozat are legatura cu transmisionistul de la bordul An-24, An-26 si An-30 doar la capitolul " Tren si avertizare ", scrie undeva acolo in ruseste ceva de genul " Ciasi i signalizatia ", scuze ptr. rusa. Transmisionistul are de pus 2 contacte ale trenului de aterizare imediat dupa decolare. In rest este treaba mecanicului de bord.

Ceea ce ai pozat acolo este, sa-i spunem, un tablou cu sigurante. Fara cuplarea acelor sigurante, in momentul in care " bagi " curent in avion nu porneste nimic. Lumini, ceasuri, motoare, etc.

Tot in poza undeva in stanga jos apare o parte din aparatul de oxigen al transmisionistului.

Sper sa nu te superi si sa nu va fi plictisit. Multumesc.

#135 Useril este offline   zapacitu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 25 October 2006 - 07:47 PM

Citeaza

Sper .... sa nu va fi plictisit


Nici vorba. Chiar te rog sa ne mai povestesti.
Ce este tubulatura verde cu "picioruse" de pe conturul plexiglasului? Instalatie de degivrare cu aer cald? (imagine postata initial de Toni)
Imagine postata

#136 Useril este offline   narcis 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 26-June 06

Postat 25 October 2006 - 11:07 PM

zapacitu, la Oct 25 2006, 07:47 PM, a spus:

Citeaza

Sper .... sa nu va fi plictisit


Nici vorba. Chiar te rog sa ne mai povestesti.
Ce este tubulatura verde cu "picioruse" de pe conturul plexiglasului? Instalatie de degivrare cu aer cald? (imagine postata initial de Toni)
Imagine postata

Salut!

1. Tubulatura verde cu "picioruse " este montata pe o structura metalica ce formeaza botul avionului. Pe aceasta structura sunt montate HUBLOURI DIN STICLA, realizate de catre rusi dupa o " reteta " speciala si cu un montaj special care a permis avionului sa execute misiuni la diferite inaltimi si in diferite conditii meteo.

2. NU este instalatia de degivrare cu aer cald. Este INSTALATIA DE CLIMATIZARE A AVIONULUI.

3. Degivrarea avionului se face cu aer cald si...electric.

4. INTREBARI ?

De unde este luat aerul cald care degivreaza avionul si " plexiglasul " avionului ?

Cum se numesc agregatele care preiau si distribuie aerul cald ?

Care sunt temperaturile de lucru ale instalatiei de degivrare ?

Unde sunt pozitionate in cabina avioanelor An-24, An-26 si An-30 ceasurile si contactele care deservesc acesta instalatie ?

Etc.

P.S. Daca vrei sa vorbim, sa-ti verifici cunostintele tehnice despre An-urile din Baza 90 sau vrei sa vezi cu ce se mananca aviatia, TE INVIT la :bang:
Chiar imi face placere sa vorbesc despre An-uri. Cu aceasta ocazie imi verific cunostintele tehnice.

Multumesc.

#137 Useril este offline   toni 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 10-December 04

Postat 28 October 2006 - 12:26 PM

am si eu o intrebare! cine stie sa-mi dea si mie mai multe detalii despre acest 'instrument' ??(incepand de la..'cum il cheama!'..
..postez cu voia lui kamob fotografia facuta de el, mult mai explicita decat cele proprii .... :-)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: post_15_1161452349.jpg


#138 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 28 October 2006 - 12:46 PM

toni, la Oct 28 2006, 12:26 PM, a spus:

..postez cu voia lui kamob fotografia facuta de el, mult mai explicita decat cele proprii .... ;-)

:-)

http://www.airforce....onave/socat.htm

#139 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 28 October 2006 - 12:52 PM

http://www.mapn.ro/e.../1dec/socat.php

#140 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12670
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 October 2006 - 12:53 PM

Sunt capete cu senzori si "becuri" laser sau IR.

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

34 useri citesc topicul
0 membri, 34 vizitatori, 0 utilizatori anonimi