Ziua portilor deschise OTOPENI
#58
Postat 21 October 2006 - 07:39 PM
Gopo ai foarte mare dreptate in legatura cu banii si achizitiile, cunosc si stiu despre ce este vorba dar ceea ce eu am enumerat acolo TOATE faceau parte din cadrul Bazei 90 Tp. Aerian. Pe urma au inceput sa plece din ele pe la Romavia pentru contracte prin Maroc, Iran, Sudan, etc., pe la SRI, pe la fratii de peste Prut - Mi-17, la raliul Paris - Dakar sau inapoi si definitiv la rusi, etc.
Au deschis hangarele ca sa vada lumea ca avem. Ce avem ? Ca nu mai avem nimic. Multi vad putini cunosc.
Daca cineva doreste sa stie ce sa pozat in pozele aratate in acest topic dar NUMAI despre AN-24, An-26 si An-30 va pot spune cu cea mai mare placere. Gratis. Din pasiune. Dar fara prea multe detalii tehnice pentru ca nu cred ca isi au rostul. Am lucrat ca mecanic de sol la aceste tipuri de avioane.
P.S. Este o poza expusa in care apar 2 An-26 nr. 606 si 307 si o coada tot de An-26 nr. 810. Ei bine, An-26 nr. 606 ( YR- ADG ) a fost al Bazei si acum apartine SRI iar An-26 nr. 307 ( YR- ADK ) a fost al Bazei Aeriene, apoi luat de catre Romavia si dus la contracte prin Africa, adus inapoi vai mama lui, redat Bazei Aeriene, am reparat ( gasit nisip rosu ) si facut sa zboare apoi bagat la " cimitir " si acum scos si probabil pregatit pentru Mama Rusia. An-26 Nr. 810 ( YR-ADN ) a fost este si va fi al Bazei Aeriene. Sper sa nu va fi plictisit. Multumesc. NU uitati pentru DETALII si EXPLICATII la ceea ce apare in poze despre AN-uri va stau la dispozitie.
Au deschis hangarele ca sa vada lumea ca avem. Ce avem ? Ca nu mai avem nimic. Multi vad putini cunosc.
Daca cineva doreste sa stie ce sa pozat in pozele aratate in acest topic dar NUMAI despre AN-24, An-26 si An-30 va pot spune cu cea mai mare placere. Gratis. Din pasiune. Dar fara prea multe detalii tehnice pentru ca nu cred ca isi au rostul. Am lucrat ca mecanic de sol la aceste tipuri de avioane.
P.S. Este o poza expusa in care apar 2 An-26 nr. 606 si 307 si o coada tot de An-26 nr. 810. Ei bine, An-26 nr. 606 ( YR- ADG ) a fost al Bazei si acum apartine SRI iar An-26 nr. 307 ( YR- ADK ) a fost al Bazei Aeriene, apoi luat de catre Romavia si dus la contracte prin Africa, adus inapoi vai mama lui, redat Bazei Aeriene, am reparat ( gasit nisip rosu ) si facut sa zboare apoi bagat la " cimitir " si acum scos si probabil pregatit pentru Mama Rusia. An-26 Nr. 810 ( YR-ADN ) a fost este si va fi al Bazei Aeriene. Sper sa nu va fi plictisit. Multumesc. NU uitati pentru DETALII si EXPLICATII la ceea ce apare in poze despre AN-uri va stau la dispozitie.