RIAT Fairford 2019
#22
Postat 08 August 2019 - 09:29 PM
Si ca tot era vorba de British Airways, cu ocazia a 100 de ani le-a iesit formatia asta
V-22 Osprey
Patrouille de France
Frecce Tricolori, pe acorduri de Bocelli, Pavarotti si chiar Imnul Italiei ( nu degeaba au castigat premiul pentru cea mai buna reprezentatie )
Breitling Jet Team
Battle of Britain Memorial Flight, Spitfire si Hurricane, Lancasterul a zburat doar duminica
F/A-18C Elvetia
V-22 Osprey
Patrouille de France
Frecce Tricolori, pe acorduri de Bocelli, Pavarotti si chiar Imnul Italiei ( nu degeaba au castigat premiul pentru cea mai buna reprezentatie )
Breitling Jet Team
Battle of Britain Memorial Flight, Spitfire si Hurricane, Lancasterul a zburat doar duminica
F/A-18C Elvetia
#23
Postat 08 August 2019 - 09:38 PM
#25
Postat 08 August 2019 - 11:20 PM
kamikaze, la 08 August 2019 - 09:05 PM, a spus:
Florin am facut referire la politica pentru ca deciziile astea au fost si vor fi mereu facute la nivel politic, nimeni nu ne intreaba pe noi. Iar daca e vorba de cat de bune sau nu au fost sunt sigur ca fiecare are parerea lui. Nu am avut ocazia sa citesc cartea, in schimb mi-a placut articolul ASTA, si mai ales comentariile (daca ai rabdare sa le citesti pe toate, unele chiar merita). Ca se putea mai bine, sigur, ca se putea si mai rau, la fel de sigur. Iar pentru asta nu putem arunca vina pe englezi (sau macar nu toata). Important zic eu e ca totusi s-a facut ceva, nu ca la momentul asta ar mai conta, industria aeronautica fiind aproape egala cu 0. Hai totusi sa ne intoarcem la avioane, ca asa discutam pana la anu' si tot ar mai fi de discutat...
Alte taratoare
126.jpg 127.jpg
B-52
113.jpg 114.jpg 102.jpg
Harrier
97.jpg 95.jpg
Alte taratoare
126.jpg 127.jpg
B-52
113.jpg 114.jpg 102.jpg
Harrier
97.jpg 95.jpg
Dupa cum observi, articolul si cartea au acelasi autor. Asadar consideram interesante cam aceleasi informatii.
Ma gandeam sunt aluzii la politicienii actuali.
Da, deciziile au fost ale unor politicieni. Dar contractele, cu toate detaliile si clauzele lor au fost semnate de functionari si specialisti. Trebuie sa recunoastem ca au gresit fie pentru ca nu s-au priceput (nu aveau experienta pentru astfel de produse), fie erau naivi, ca sa nu spunem tolomaci. Adica te imprumuti sa cumperi licenta de fabricare a unui avion care urma sa nu mai fie primit pe aeroporturi tocmai cand ar fi fost atins nivelul maxim al productiei, fara a te asigura ca ai o cale sigura, ferma de a putea remotoriza avionul. Romanii s-au crezut prim-parteneri ai britanicilor pentru acest produs. Cand s-au trezit la realitate era tarziu. Ca a fost naivitate, ca a fost ticalosie.... Nu stim. Dar din carte si articolul din Historia a rezultat cu ceritudine un avantaj al "afacerii" : o suma de tehnicieni a avut sansa sa se formeze pe tehnologii din occident, lucru care le-a asigurat locuri de munca dupa 1989.
Pacat ca nu s-a valorificat in vreun fel exeperienta castigata dar platit atat de scump.
Nu ii invinuiesc pe englezi. Au profitat de naivitatea romanilor.
#26
Postat 11 August 2019 - 12:41 AM
O evolutie extraordinara, care i-au adus doua premii pe deplin meritate.
https://www.youtube....h?v=j-AMPepY4UQ
https://www.youtube....h?v=j-AMPepY4UQ
#27
Postat 29 February 2020 - 09:23 PM
Revell s-a miscat repede: https://www.revell.d...ron-spirit.html
Aceasta postare a fost editata de kamikaze: 29 February 2020 - 09:25 PM