De pe net, iulie 2019
#61
Postat 15 July 2019 - 01:45 PM
Si ca veni vorba de pareri, ce pot fi subiective, ma gandesc la aceea privind somajul. La fel ca si Guran, prin anii 1992-1995, consideram ca somajul stimuleaza comportamentul corect fata de munca al angajatului. Un evreu, revenit in Romania dupa multi ani, client pentru uzina unde lucram, mi-a spus ca-i o capcana idfeea asta. El zicea ca un comportament corect nu il are cel caruia ii este spaima numai de pierderea locului de munca, ci acela caruia care stie ca pierde un loc de munca care ii place. Unul care accepta un loc de munca infect platit, pentru ca este disperat, nu va munci bine, spunea el.
#63
Postat 17 July 2019 - 06:09 AM
#64
Postat 17 July 2019 - 10:06 PM
#65
Postat 19 July 2019 - 03:16 PM
#66
Postat 19 July 2019 - 06:21 PM
Īn Italia numele lui este cvasinecunoscut.
https://youtu.be/6AhFSKOGF88
#67
Postat 20 July 2019 - 01:59 AM

Dintre asii tancurilor preferatul meu ,ca personalitate este Kurt Knispel .
https://www.warhisto...anzer-aces.html
Aceasta postare a fost editata de dany: 20 July 2019 - 02:35 AM
#68
Postat 20 July 2019 - 09:06 PM

http://forums.airbas...korablej-5.html
Şi ceva de la AIRFIX, cu ocazia aselenizării de acum 50 de ani:
https://airfix.hornb...2YF2TE7/cr.aspx
Plus un newsletter de la EDUARD:
https://www.eduard.com/
Aceasta postare a fost editata de florin44: 20 July 2019 - 09:16 PM
#69
Postat 21 July 2019 - 03:40 PM
De vreo 93.000 de tone.
USS Enterprise, portavionul lansat la apă īn 1961, a ieșit din serviciu și trebuie dezafectat. Doar că...este o navă cu propulsie nucleară si asta e problema.
Dezafectarea reactoarelor nucleare costă cam 1 miliard și jumătate de dolari(prețul unui distrugător purtător de rachete, nou nouț) și durează vreo...10 ani.
US Navy nu prea știe ce să facă, iar portavioane nucleare mai sunt.
Clasa Nimitz, care urmează, are 10 unități,iar estimările sunt că īn viitorii 40 de ani vor fi retrase din serviciu cam una la patru ani. Și...fiecare dintre nave are cāte 2 reactoare.
https://youtu.be/bpLDmYx5XO8
#71
Postat 22 July 2019 - 10:25 AM
Citeaza
US Navy nu prea știe ce să facă, iar portavioane nucleare mai sunt.
Sper sa-si reconsidere relatiile de prietenie cu China sau Mexicul... si mai putin cu anumite state est europene

Un documentar ( riseproject , cred ... astia ce sint neomarxisti , ecologisti ...? chiar nu mai stiu ) .
Ideea in sine nu e rea dar asa se intampla cand ajunge pe mana cui nu trebuie ...
https://www.youtube....h?v=m_7FOmtqFus
#73
Postat 22 July 2019 - 12:30 PM
Citeaza
Japonezii ( cum altfel) au inventat un incinerator care nu produce fum ci abur , dar nu stiu daca se poate proiecta la capacitatea pentru a putea fi folosit pe scara industriala . Ca si combustibil vad ca utilizeaza plastic , mai spuneau ei cauciuc si alte tipuri de gunoi .
https://www.youtube....h?v=ggOBcLs2TXc
#74
Postat 23 July 2019 - 11:06 AM

https://www.profit.r...e-auto-19060032
In rest ... https://www.youtube....h?v=Jbn67LeoA2o
Aceasta postare a fost editata de dany: 23 July 2019 - 11:13 AM
#75
Postat 23 July 2019 - 12:38 PM
Ce era de presupus ca se va intampla, s-a intamplat.
Corvetele s-au dat naibii(pana una alta), acum si camioanele.
Serios...stai si te intrebi, oficialii astia, ai nostrii...cat la suta sunt corupti, cat la suta sunt tampiti!
Dupa cum se vede, pana la urma Rheinmetall avea dreptate cand a sustinut ca "oficialii" au modificat regulile in timpul jocului:
> Compania germană acuza că, prin mai multe răspunsuri la solicitări de clarificări, MApN "a ales să aducă modificări cerințelor caietului de sarcini prin achiesarea neechivocă la soluția tehnică propusă de către unul dintre participanții la procedură", mai exact de către italienii de la Iveco<
Si nu in ultimul rand...citi si asta:
https://www.profit.r...medias-19057447
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 23 July 2019 - 12:46 PM
#79
Postat 25 July 2019 - 10:19 AM
Longinus, la 23 July 2019 - 12:38 PM, a spus:
Ce era de presupus ca se va intampla, s-a intamplat.
Corvetele s-au dat naibii(pana una alta), acum si camioanele.
Serios...stai si te intrebi, oficialii astia, ai nostrii...cat la suta sunt corupti, cat la suta sunt tampiti!
Dupa cum se vede, pana la urma Rheinmetall avea dreptate cand a sustinut ca "oficialii" au modificat regulile in timpul jocului:
> Compania germană acuza că, prin mai multe răspunsuri la solicitări de clarificări, MApN "a ales să aducă modificări cerințelor caietului de sarcini prin achiesarea neechivocă la soluția tehnică propusă de către unul dintre participanții la procedură", mai exact de către italienii de la Iveco<
Si nu in ultimul rand...citi si asta:
https://www.profit.r...medias-19057447
Nu se vede deloc. Sincer, cum de ai "vazut" asa ceva? Pe ce iti bazezi afirmatia?
Cum ai ajuns la concluzia ca sunt fie corupti, fie tampiti?
Compania germana acuza degeaba. Sper fratilor ca ati citit atent articolul. Atentie , nu sunt prezentate in articol lucruri precum: cine a solicitat clarificari, care este textul acestora, etc.
Mai pe romaneste mananca c..... nemtii. Pai cand se spune clar care sunt cerintele tehnice (identice, .... ) te apuci, pe motiv ca ca sti bine ca nu indeplinesti cerinta, sa soliciti clarificari (sunt convins ca ei au solicitata, fiindca ceilalti competitori nu ar fi avut sens sa o faca), pentru ca mai apoi sa le contesti ca fiind modificare de cerinta. Este evident (din textul prezentata) ca prin clarificari nu s-au modificat cerintele. Nemtii sunt de-a dreptul caraghiosi: se supara ca ei nu pot sa o indeplineasca (recunoscand asta) si ca IVECO poate.
Cine are habar de ce poate insemna legislatia si procedurile de a. p. nu s-ar hazarda in concluzii.
Seamana cu contestatia facuta de o firma care contesta achizitia de autobuze facuta de Firea. Contestau faptul ca se cerea ca toate autobuzele, iundiferent de capacitate/dimensiuni sa fie produse de acelasi producator, intrucat contestatarii nu fabricau articulate. Evident ca au pierdut in instanta.
Cand este vorba de cantitati mari, adica sume uriase, ofertantii se arunca ca disperatii., chiar daca stiu bine ca nu indeplinesc cerintele, cu speranta, ca prin contestatii si actiuni in instante sa descurajeze autoritatea contractanta asa incat sa le inghita produsele.
Pacat ca nemtii, care realizeaza produse peste calitatea celor de la IVECO sunt atat de "superficiali". In fapt ei sufera de un soi de aroganta: producem masini de inalta calitate, asta insemnand ca politicile noaste sunt bune, deci adaptati-va cerintele la ce dorim noi.
Z-mare, la 24 July 2019 - 09:11 AM, a spus:
Care sunt tertipurile?
Nicidecum nu poate fi vorba de :fara licitatie". E vorba chiar de o licitatie in desfasurare.
#80
Postat 25 July 2019 - 02:50 PM
Ai citit motivarea hotararii judecatoresti ? Asta nu o spun eu ci o spun altii,mai scoliti ca mine.
Specificatiile alea nu le comentez,insa trebuiau puse in caietul de sarcini de la bun inceput,sa le vada toata lumea,nu adaugate "pe traseu". Macar atata puteau (sau trebuiau) sa stie "oficialii". Daca nu au stiut, atunci sunt asa cum le-am zis eu. Ori,ori.
Sau si sentinta este tot degeaba ?
Chiar asa fiind, procedura a fost anulata si trebuie reluata, cel putin in doua dintre fazele ei.
Deci...
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 25 July 2019 - 02:53 PM