Spre bucuria mea, se pare ca toate trei au mici revizuiri in zona botului, fata de G2/4/6 etc .
De unde pornisem?
G-ul Azmodel, mai lung la bot, are inelul rezervorului de ulei (primul inel in spatele elicei) mult prea ingust iar vazut din profil, motorul e foarte subtirel.
"Noul" F pare a fi "atacat" toate aceste probleme :
Fuselajul scurtat un pic, inelul din bot usor latit, poate nu chiar exact cat trebuie; comparat cu planul lui Radub- de G- tot e un pic subtirel, dar e mult mai bine:
Din profil pare ca e rezolvat , e o idee mai gros ca G-ul, asa ca reparatia nu mai e necesara, cred :
Pus pe planul de G, pare spot on, poate o idee subtirel in dreptul radiatorului de ulei de sub bot, dar catre aripa se ingroasa, spre deosebire de g:
La G14AS si K de asemenea pare sa se fi rezolvat partial, ambele par un pic mai subtirele la bot, dar nu atat de rau ca la G.
Bizar e ca par a "cadea" un pic chiar in fata parbrizului, nu stiu cat de grav e cand se aseaza cabina.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 14 May 2019 - 04:02 PM