Vineri,am terminat cu "perioada de antrenament" si mi-am facut de lucru cu Lancaster-ul Revell,primul meu bombardier,probabil ca nu si ultimul .Am deschis cutia[enorma],am dat o geana la multitudinea de culee[vreo 11 cred] si am ajuns la feeling-ul de "dragoste la prima vedere" ...sa vedem cat tine,deocamdata totul s-a pupat la fix,a aparut doar o mica problema cu decalurile pe bord.In progres
Pagina 1 din 1
Avro Lancaster MK.III Revell 1/72
#3
Postat 09 December 2018 - 03:08 PM
Mersi Misule!
Am mai lucrat cate ceva aseara...am dat jos si pilit ,de pe culee,elicile[2 tipuri],coafele,rotile si nacelele motorelor[parca asa se numesc].Le-am dat un primer si m-am apucat de motoarele Packard Merlin cu care era echipat...surpriza mare,Revell-ul iti da doar 2 motoare[din 4]...nu ca ar fi o problema mare,fiindca oricum,dupa montaj,n-o sa se mai vada nimic in nacele,care sunt inchise,dar ma gandeam sa le fac deschise,macar cele 2 care au motoare ...Mi-ar fi de mare ajutor ceva imagini cu motoarele ,ma intereseaza in mod deosebit,imagini cu nacelele cu capotajul deschis ...nu-i nici o graba,doar vineri seara ma reapuc de el...
Am mai lucrat cate ceva aseara...am dat jos si pilit ,de pe culee,elicile[2 tipuri],coafele,rotile si nacelele motorelor[parca asa se numesc].Le-am dat un primer si m-am apucat de motoarele Packard Merlin cu care era echipat...surpriza mare,Revell-ul iti da doar 2 motoare[din 4]...nu ca ar fi o problema mare,fiindca oricum,dupa montaj,n-o sa se mai vada nimic in nacele,care sunt inchise,dar ma gandeam sa le fac deschise,macar cele 2 care au motoare ...Mi-ar fi de mare ajutor ceva imagini cu motoarele ,ma intereseaza in mod deosebit,imagini cu nacelele cu capotajul deschis ...nu-i nici o graba,doar vineri seara ma reapuc de el...
#5
Postat 15 December 2018 - 10:26 PM
Salut Dani . Asa ceva ?
Din ce am vazut capotajele se demonteaza pe panouri desuruband bolturile , nu se deschid ca la vehicole sau alte avioane ( Me 109 , Fw 190 ) unde sint prinse cu balamale .
Daca dai un search pe Google " Avro Lancaster engines" poti gasi o tona de imagini , fiindca subiectul este cunoscut .
Dar , daca ar fi dupa mine as inchide nacelele pentru a nu rupe forma avionului si as pastra motoarele fiindca acestea echipau si alte tipuri de avioane ( Spitfire ...) , iar daca as dori sa reproduc o mica vigneta cu vreo epava de avion sau/si ceva vehicole , mi-ar prinde foarte bine aceste detalii ,pe care le-as putea pune mult mai fain in valoare .
Din ce am vazut capotajele se demonteaza pe panouri desuruband bolturile , nu se deschid ca la vehicole sau alte avioane ( Me 109 , Fw 190 ) unde sint prinse cu balamale .
Daca dai un search pe Google " Avro Lancaster engines" poti gasi o tona de imagini , fiindca subiectul este cunoscut .
Dar , daca ar fi dupa mine as inchide nacelele pentru a nu rupe forma avionului si as pastra motoarele fiindca acestea echipau si alte tipuri de avioane ( Spitfire ...) , iar daca as dori sa reproduc o mica vigneta cu vreo epava de avion sau/si ceva vehicole , mi-ar prinde foarte bine aceste detalii ,pe care le-as putea pune mult mai fain in valoare .
#6
Postat 16 December 2018 - 01:26 PM
Dany,am dat si eu o cautare si am vazut si pozele,pe care le-ai postat,pe acolo...dar,exista poze cu deschiderea capotajelor laterale[fara partea de sus].Oricum,mersi de raspuns,e strict ce aveam nevoie sa stiu ...nu aveau balamale ,erau prinse in suruburi,asa ca o sa decupez panourile laterale...
#7
Postat 23 December 2018 - 04:33 PM
#8
Postat 01 February 2019 - 10:01 PM
- ← Curtiss P-40 MK III Warhawk,No.112 ,RAF,North Afrika.
- Aviatie
- Mig-21MF Fuerza Aérea Revolucionaria →
Arata acest topic
Pagina 1 din 1