Forum Machete,Modelism,Hobby: Bombardier sau pasager???? - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bombardier sau pasager???? He-111 H6

#1 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 18 November 2018 - 05:46 PM

Umilitorul Tratat de la Versailles, cu care s-a incheiat Primul Razboi Mondial, i-a impus Germaniei multe verboten. Printre acestea, era si interdictia de a avea o aviatie militara. Totusi, din 1930 aceasta incepe sa fie pusa pe ...aripi, dar in mare secret. Asa ca, aviatia de bombardament a fost deghizata in... haina cilvila: avioane de linie! Lufthansa, scuzati Luftfahrtkommissariat, viitoarea Luftwaffe, prin Albert Kesselring, cere un avion de pasageri rapid. In vara lui 1933, acesta viziteaza birourile de proiectare ale lui Heinkel. Kesselring, spera sa puna bazele unei noi forte aeriane si avea nevoie de avioane moderne, asa ca il convinge pe Heinkel sa-si ia calabalicul de la Warnemünde si sa se mute la Rostock, devenind astfel unul dintre beneficiarii programului de reinarmare.
La finele anului 1935, au fost realizate prototipurile V2 - V4 , imatriculate civil D-ALIX, D-ALES și D-AHAO. D-ALES. Acesta din urma devine primul prototip pentru seria 111 A-1. La 10 ianuarie 1936, D-ALES, primeste acreditarea de cel mai rapid avion de pasageri din lume, cu o viteza maxima atinsa de 402 km/h. Cala bombelor era...locul pentru pasageri!!!!
Heinkel 111 a fost construit in mai multe variante, A, B, C, D, E, F, G, J, L, H, P si Z. Datorita incertitudinii livrarii de motoare DB 601, folosite pe Bf-uri, Heinkel a trecut la motoare Junkers Jumo 211, de1100 CP, motore care, desi erau putin mai grele, nu au constituit un inconvenient. Varianta H, a avut cele mai multe subvariante, de la H-0, la H-23. Varianta He-111Z (zwilling), o ingemanare de doua avioane He – 111 H6, a fost destinat sa tracteze planoarele Me- 321 Gigant si Gotha Go-242.
Heinkel H111-H6, incorporeaza imbunatatirile variantelor anterioare, H4 si H5. Este motorizat cu doua motoare tip Junkers Jumo 211F-1. Inarmarea a variat in cadrul acestei variante, standard fiind dotata cu un tun de 20 mm MG FF in bot si sase mitraliere de 7,92 MG17, in gondole. Unele variante au avut si mitraliere MG 17, telecomandate, montate in coada.
He-111 H6 a fost bombardier, putind transporta bombe, normale sau teleghidate, fie in rack-ul interior, in cala bombelor, fie in doua rack-uri montate linga radacina aripilor, sub cala bombelor. A fost torpilor, distrugator de baloane stationare, transportor de trupe sau avion particlula al staff-urilor. Dupa ce Germania a pierdut rampele de la Peenemünde, He-111 a fost folosit ca transportor si lansator pentru rachetele V-1. A fost doatat cu conteinere speciale de transport, montate in rak uri ETC sau PVC. A avut dotat si cu radar tip FuG 200.
H-6 a fost varianta cu cele mai multe aparate construite, peste 1600.

Unitatea KAMPFGESCHWADER (KG) 26, cunoscuta sub numele de Löwengeschwader, a fost una din unitatile de elita ale Luftwaffe, in timpul cel de-al doilea război mondial, luptind pe toate fronturile teatrului european. Mai putin cunoscut este faptul ca, aceasta unitate, a pierdut un intreg Staffel (escadron) chiar in primele zile ale campaniei poloneze, fara sa ...decoleze.
1 septembrie 1939 – prinde KG 26, in plina campanie de bombardament deasupra oraselor poloneze, in intentia de a distruge garile si nodurile de cale ferata, precum si alte obiective. Totul decurge foarte bine, fara pierderi. Trei zile mai tirziu, situatia se schimba dramatic din cauza unui armurier care inverseaza legaturile la panoul de selecție a bombelor.
Staffel 5./KG26 era programat efectueze un zbor de bombardament spre Lodz, asa ca echipajul de la sol incarca bombele in avioane. Deodata sa aude un bubuit ingrozitor iar dintr-un He 111 se vede ridicindu-se o coloana imensa de fum. Au urmat alte explozii ale bombelor aflate in celelalte avioane, precum si a combustibilului aflat in rezervoare, 2000 de litri de avion! Un adevarat infern, din calea caruia fuge care cum poate!!!!! Au fost ucise 5 persoane si alte 15 au fost grav ranite.
Patru zile, Staffel 5./KG 26 este scoasa din carti, ca urmare a pierderii cvasimajoritatii avioanelor sale. Pe linga acestea, un Junkers Ju 52 / 3m si un Focke-Wulf Fw 58, aflate pe aerodrom, au fost de asemenea grav avariate. Abia pe 10 septembrie Staffel-ul este din nou activ.



Bibliografie
- Aerodetail nr. 18 Heinkel 111
- Kagero nr 3, Heinkel 111 vol I si II
- A Schiffer Military History, Heinke He 111, Manfred Griehl
- www.google.com

Kitul.
Imagine atasata: IMG_1802e.jpg
Este un kit Hasegawa, reimbuteliat de Revell, prin anii 2000. In cutie sunt 17 rame, plastic gri sau transparent, ce contin 147 piese, din care 22 sunt transparente. 21 de piese nu sunt folosite la acest model. Plasticul este frumos gravat, destul de corect in comparatie cu planurile de care dispun, cu detalii fine, centrat, aproape fara bavuri. Din pacate, pinii de extractie sunt plasati, unii, in locuri unde nu ar trebui sa fie.
Imagine atasata: IMG_1797e.jpg Imagine atasata: IMG_1798e.jpg
Imagine atasata: IMG_1799e.jpg Imagine atasata: IMG_1801e.jpg
Partile transparente sunt clare, din pacate cu urme (valuri) datorate tensiunii interne, pe margini.
Imagine atasata: IMG_1804e.jpg
Foaia de decaluri este mare si bogata in stensiluri si permite patru inmatriculari:
- 5./KG 26 „Löwel – Geschwader”, Grosseto, Italy, decembrie 1942
- 5./KG 4 „General Wever”, Rusia, iarna lui 1942/43
- 9./KG4, „General Wever”, Ungaria, vara lui 1944
- Avionul personal al Oberstleutnant Kuhlemy, comandantul „Gefechtsverband Kuhlemy", Immoa, Finlanda, iunie 1944
Imagine atasata: IMG_1803e.jpg
Instructiunile de montaj sunt un pic greoaie, dar totusi clare, cu pasii de urmat destul de bine conturati.
Imagine atasata: IMG_1806e.jpg
Instructiunile de vopsire si inmatriculare sunt pentru patru variante, fiind date atit in culori RLM, cit si in coduri de vopsele Revell.
Imagine atasata: IMG_1808e.jpg
In plus, un set BIG ED, de la Eduard, ce contine cite citeva coli de PE-uri pentru cocpit, colorate, cala bombelor, exterior si o coala cu masti. Din pacate, nu cred ca o sa folosesc setul pentru cala bombelor: aceasta ramane inchisa, peste fiind montate rack-urile pentru bombele exterioare.
Imagine atasata: IMG_1805e.jpg

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 24 January 2019 - 05:42 PM


#2 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 20 November 2018 - 05:06 PM

Chestii puse aiurea.
Imagine atasata: IMG_1809e.jpg
Imagine atasata: IMG_1812e.jpg
Imagine atasata: IMG_1811e.jpg
Imagine atasata: IMG_1813e.jpg
O sa le scot, cu ceva munca si atentie.

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 20 November 2018 - 05:09 PM


#3 Useril este offline   mielu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2250
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie, blindate

Postat 20 November 2018 - 06:06 PM

Vezi postareaZ-mare, la 20 November 2018 - 05:06 PM, a spus:

Chestii puse aiurea.
Atasament IMG_1809e.jpg
Atasament IMG_1812e.jpg
Atasament IMG_1811e.jpg
Atasament IMG_1813e.jpg
O sa le scot, cu ceva munca si atentie.

Chesti de la aruncatoarele matritelor.

Aceasta postare a fost editata de mielu: 20 November 2018 - 06:06 PM


#4 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 21 November 2018 - 12:07 PM

Stiu, dar eu cred ca le puteau pune in alta parte! De aia ziceam ca-s puse aiurea.

#5 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 11 December 2018 - 01:11 PM

Am cam montat toate PE-urile, cele nevopsite, si sunt gata de vopsit. Am de facut o observaie. Am impresia ca PE-urile sunt un amestec de variante, E, P si H, daca ma uit pe Aerodetail. No problem, oricum dau bine...daca se mai vad! :-P
Cutiile cu munitie, 22 de bucati, si cutiile de depozitare cind s-au golit:
Imagine atasata: IMG_1815e.jpg
parte din cocpit:
Imagine atasata: IMG_1816e.jpg
Imagine atasata: IMG_1817e.jpg
Imagine atasata: IMG_1828e.jpg
Placa din dreapta pilotului se da la o parte, bombardierul-mitralior avind astfel acces la lansatorul de bombe si la cele doua "ceasuri" ,care indica doi parametrii esentiali: viteza si altitudinea. Nu sunt montate inca, ele fiind deja vopsite de Eduard.
Cala bombelor:
Imagine atasata: IMG_1818e.jpg
Deoarece trapele calei bombelor ramin inchise (se monteaza lansatoarele de bombe, dispozitivul ETC), nu am montat toate pisele de pe PE, ci doar ceea ce se vede prin cele doua geamuri, si asa destul de putin. Asa ca partea metalica am fixat-o pe piesa existenta in kit, decupata in prealabil.
Cite ceva pe la capota motoarelor si...
Imagine atasata: IMG_1819e.jpg
...la trenul de aterizare:
Imagine atasata: IMG_1820e.jpg
Turela dorsala:
Imagine atasata: IMG_1826e.jpg
Imagine atasata: IMG_1827e.jpg
Cala trenului de aterizare principal:
Imagine atasata: IMG_1821e.jpg
Aici mai urmeaza o impodobire cu ceva tavatii, conform Aerodetail.
Patrea stinga a fuselajului:
Imagine atasata: IMG_1822e.jpg
...si dreapta:
Imagine atasata: IMG_1824e.jpg
Aici am astupat cavitatile ramase de la montura aripilor. PE-urile necesare monatarii FuG-urilor, stinga, le-am schimbat cu unele de plastic, pentru siguranta lipirii.
Cutiile FuG-urilor:
Imagine atasata: IMG_1831e.jpg
In interiorul cutiei, am lipit o bucata de stiren, ce vine pina la fundul acesteia, astfel am siguranta lipirii lor de dispozitivul de sustinere, nu mi-ar placea ca, dupa asamblarea fuselajului, sa se desprinda! :diablo:
Podeaua fuselajului si locasul pe unde intra mitraliorul in turela ventrala.
Imagine atasata: IMG_1830e.jpg
Peretele dinspre spate al fuselajului, imediat dupa cala bombelor.
Imagine atasata: IMG_1829e.jpg.
Mai sunt o multime de detalii, dar nu le-am montat inca, fie pentru ca sunt deja vopsite, fie ca se vor monta la asamblarea finala.
Ajuns aici, am o dilema: culoarea interiorului cocpitului!!! Conform indicativelor RLM, culoarea in cocpit s-a schimbat abia prin 1941, daca nu ma lasa memoria, cind, toate suprafetele din interior ce se vad prin geam, vor fi vopsite in RLM 66. Varianta H, a aparut prin 1939, deci cocpitul ar fi trebuit sa fie in RLM 02. In instructiunile de vopsire, apare ca fiind RLM 02, cum, de altfel, sunt vopsite si detaliile de pe coala PE, de la Eduard. Aparatul pe care il fac, este operational in iarna lui 1942, Italia, Löwengeschwader. Rasfoind netul, am gasit, la modelistii ce au facut varianta H, numai cocpituri vopsite in RLM 66. Poza reala, color, nu am decit ceva facut prin parbriz, intr-un muzeu, in care se vede doar mansa vopsita in RLM 02. In Aerodetail, poze color sunt numai de la varianta P, care are cocpitul in ...RLM 66! Desi Varianta P a fost realizata prin 1935. Nu am gasit nicaieri ca, la H6, culoarea ar fi RLM 02, dar nici ca ar fi RLM 66, cu exceptia modelistilor!!!! Ipoteza unei revopsiri a cocpitului in RLM 66 este plauzibila dar nu concludenta. In concluzie: ce culaore are cocpitul variantei H6??? Cu multumiri, daca ma poate sfatui cineva.

#6 Useril este offline   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1367
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2018 - 08:27 AM

Salut. Aceeasi dilema am avut-o si eu la al meu He 111 H si am primit lamuriri de la RADUB. Ele suna cam asa: La inceputul razboiului, panoul de bord era mereu RLM 66 iar restul era RLM 02. Putin mai tarziu, tot ce putea vedea pilotul a fost vopsit RLM 66 si restul a ramas RLM 02. De pe la mijlocul razboiului tot ce era in carlinga pilotului era RLM 66. Restul avionului a fost de mai multe feluri, unele erau grunduite, altele erau lasate cu aluminiul expus si numai piesele din metale feroase erau grunduite pe cand alte avioane (Junkers de exemplu) eloxau interiorul avioanelor. Fiecare manufacturier avea propria reteta.
Pentru Batalia Angliei, merge RLM 02 peste tot cu RLM 66 pentru panoul de bord si console. Dupa Batalia Angliei cred ca ce se vede din exterior era RLM 66 si restul (ce nu se vede din exterior) era RLM 02.
Sper ca e de ajutor.

Aceasta postare a fost editata de bogy: 12 December 2018 - 08:27 AM


#7 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 12 December 2018 - 09:30 AM

Multumsc Bogy!! :hi: :hi: Deci treaba sta cam cum am zis eu si Eduard. Cum am componente din cocpit, deja vopsite in RLM 02 de catre Eduard, o sa merg pe varianta asta. Chestia e ca plansa de bord e vopsita tot in RLM 02, ceea ce nu am mai vazut pina acum. O sa incerc sa schimb culoarea in RLM 66, cu cit mai putine daune, cred ca se poate.

#8 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 28 December 2018 - 05:24 PM

Rezervoarele de oxigen, regulatoare si stingatoare de incendiu. Stiren, diametru 2 mm, respectiv, 1 mm
Imagine atasata: IMG_1832e.jpg
Cam asa arata, asamblate si vopsite, componentele din cocpit, partea de fuselaj, cala bombelor si compartimentul mitraliorilor, dorsal si ventral.
Laterala stinga:
Imagine atasata: IMG_1833e.jpg
Imagine atasata: IMG_1837e.jpg
Imagine atasata: IMG_1838e.jpg
compartiment pilot:
Imagine atasata: IMG_1840e.jpg
Imagine atasata: IMG_1841e.jpg
aparatura, vitezometru si altimetru pentru bombardier:
Imagine atasata: IMG_1843e.jpg
Imagine atasata: IMG_1844e.jpg
laterala dreapta:
Imagine atasata: IMG_1847e.jpg
scaunul bombardierului/mitralior din bot:
Imagine atasata: IMG_1848e.jpg
Cala bombelor:
Imagine atasata: IMG_1850e.jpg
Perete compartiment cocpit:
Imagine atasata: IMG_1858e.jpg
perete compartiment mitralior fuselaj si ventral:
Imagine atasata: IMG_1857e.jpg
turela dorsala:
Imagine atasata: IMG_1859e.jpg
Imagine atasata: IMG_1860e.jpg
Imagine atasata: IMG_1861e.jpg
Cam asta ar fi pe anul acesta. La multi ani, tuturor, si un An Nou cit mai bun!!! :drinks:

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 28 December 2018 - 05:26 PM


#9 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 14 January 2019 - 06:30 PM

Asa, cu forte proaspete, in noul an.
Fuselajul, inainte de a fi inchis:
Imagine atasata: IMG_1863e.jpg
Imagine atasata: IMG_1864e.jpg
Imagine atasata: IMG_1865e.jpg
Imagine atasata: IMG_1866e.jpg
Imagine atasata: IMG_1867e.jpg
Imagine atasata: IMG_1868e.jpg
Din putin...mai multa neatentie, am uitat sa montez un panou, in interiorul fuselajului. :bang: Nu se vede lipsa, oricum panoul nu se vede deloc, dar asa, de ambit, trebuia pus.
Stingatoarele de incendiu, pentru motoare, aflate in baia trenului.
Imagine atasata: IMG_1869e.jpg
Revell nu da deloc ochitorul de bombardament. Am cautat pe net si am gasit un ochitor uzual pe bombardierele germane, Lofte 7, pe care am incercat sa-l reproduc.
Imagine atasata: IMG_1870e.jpg
Cam asa arata vopsit. Alaturi, pompele manuale de combustibil, aflate in stinga jos, linga scaunul pilotului.
Imagine atasata: IMG_1871e.jpg
Cutiile cu comutatoarele pentru luminile de navigatie, aterizare etc.
Imagine atasata: IMG_1872e.jpg
Cocpitul, gata pentru a fi inchis.
Imagine atasata: IMG_1873e.jpg
Imagine atasata: IMG_1874e.jpg
Imagine atasata: IMG_1875e.jpg
Imagine atasata: IMG_1877e.jpg
Plansa de bord.
Imagine atasata: IMG_1878e.jpg
Imagine atasata: IMG_1879e.jpg
Imagine atasata: IMG_1880e.jpg
Plansa de bord si consola de pe partea superioara a cocpitului, au fost revopsite in RLM 66, ele fiind, pe rama de PE de la Eduard, in RLM 02. Am incercat sa fac asta, cu cit mai putine daune.
Urmeaza sa pun mastile, apoi, partea superioara, va fi lipita de fuselaj. Dupa ce montez ochitorul de bombardament, sper sa intre si sa-l montez corect!, voi masca si partea inferioara, dupa care va fi lipta de fuselaj. Imbinarea lor, la rece, merge perfect.

#10 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2019 - 08:07 PM

Arata bine de tot...mai ales ca e la 72!
Nu stiu cat o sa se mai vada din interiorul ala dupa ce-l inchizi de tot, dar acum arata traznet.

Spor in continuare!

#11 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 14 January 2019 - 10:42 PM

Fain de tot ! sporuri si succesuri !

#12 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 15 January 2019 - 04:29 PM

Multumiri pentru aprecieri.
O sa se vada cite ceva din cocpit. Pe de o parte are o ramada de gemulete, iar cel de deasupra, pentru evacuare rapida, va fi deschis. In fuselaj....mai nimic!

#13 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 16 January 2019 - 04:58 AM

Z-mare, podeaua cockpit-ului pe care stătea întins bombardierul în timpul operațiunii de ochire era din lemn. La tine pare metal .
Imagine atasata: 20190116_035047.jpg Imagine atasata: 1e1f22c0e9b0a2ecfc6910bb3130714a.jpg

#14 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 16 January 2019 - 11:01 AM

Da, podeaua era din placaj, prima parte, cea care se dadea la o parte, adica aia care nu are vopsea sarita. Cea din spate, era din metal. Acuma ce sa zic, multe se puteau schimba, functie de variante. De exemplu, cutia de munitie, in poza ta, e pe partea dreapta, in desenele si pozele mele, e pe stinga sus, pe cupola. Nu conteaza.

#15 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 16 January 2019 - 07:10 PM

Arată f.fain ce ai lucrat acolo, Zetule.
Mă uit la poza pusă de Ovichelu, cea cu vedere dinspre postul de pilotaj spre înainte, nu e prima dată când văd din perspectiva aceea, dar nu pot să nu mă îngrozesc la gândul că tot plexiglasul acela nu oferea niciun fel de protecție pentru echipaj. Vizibilitatea perfectă avea un preț .Orice rafală venită dinspre față sau schije de flak, făceau măcel înăuntrul unui He 111.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 16 January 2019 - 07:12 PM


#16 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 24 January 2019 - 05:16 PM

Multumesc Longinus.
In privinta parbrizului, ai dreptate, nu erau decit niste bucati de plastic cu protectie zero barat! Erau expusi ca la plaja.

#17 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 24 January 2019 - 05:38 PM

Verinul sistemului de escamotare tren, stiren si ac de seringa.
Imagine atasata: IMG_1887e.jpg
Ochitorul de bombardament, montat. Nu stiu cit e de corect, dar asta e.
Imagine atasata: IMG_1882e.jpg
Cala trenului de aterizare:
Imagine atasata: IMG_1883e.jpg
Imagine atasata: IMG_1884e.jpg
Imagine atasata: IMG_1885e.jpg
Imagine atasata: IMG_1886e.jpg
Dupa vopsirea generala, se va monta trenul si restul acareturilor de prin cala. Trebuie montate intr-o anumita ordine, altfel se incaleca.
Mascat si gata de vopsit.
Imagine atasata: IMG_1888e.jpg
Imagine atasata: IMG_1889e.jpg
Prima data, RLM 02 peste ramele cupolei si alb, in locurile unde vine albul tactic, adica, motoare, deriva si ultimul inel dinaintea ampenajului vertical. Urmeaza cele trei culori, RLM 65, RLM 70 si RLM 71. Trebuie sa maresc schema de vopsire pentru a face mastile. Cum spuneam, inmatricularea va fi pentru Unitatea KAMPFGESCHWADER (KG) 26, cunoscuta sub numele de Löwengeschwader.

#18 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 04 February 2019 - 02:12 PM

Vopist, bun de dat cu lac.
Imagine atasata: IMG_1895e.jpg
Imagine atasata: IMG_1896e.jpg
Am folosit vopsele din setul militar Revell, RLM 65, 70 si 71. In RLM 71, am pus putin galben, pentra a mari putin contrastul cu RLM 70. Am si de la Gunze un set, dar RLM 71 imi pare cam aiurea, seamana mai degraba a kaki decit a Dunkelgrün, asa ca am renuntat la ele. RLM 70, desi putin cam prea negru, ar merge, la fel si RLM 65.
Din motive de lene, am avut ceva probleme, adica mi-a fost lene sa mai dau cu un strat de grund si, in unele locuri s-a desprins vopseaua. Dar s-a rezolvat. Cred ca e si cam veche, pentru ca de alte dati, desi nu am dat cu grund inainte, nu am avut probleme!
Urmeaza un stat de lac lucios, pentru decaluri si zemurile de mînjit.

#19 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2019 - 02:22 PM

Arata bine de tot Z.

O sa fie ceva frumos.




#20 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12662
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 05 February 2019 - 12:45 PM

Doua intrebari, ca eu nu m-am lamurit
1.Ce e chestia asta?
Imagine atasata: Heinkel_He_111_H-18_with_FuG_200_Hohentwiel_radar_and_torpedos_1943_e.jpg
Imagine atasata: tija.png
Imagine atasata: tija_1.jpg
Imagine atasata: tija_2.jpg
Agasit-o in fotografii pe H5, H16 si H 18. Este data si in kit, dar habar nu am ce poate fi! Stie cineva ce e si daca era si pe H 6? Nu am gasit chestia pe nici un plan/desen de He 111.
2.Probabil ca aceasta este o auntena cu fir, similara cu cea de pe H219, de exemplu.
Imagine atasata: antena.png
Ea apare pe desene, dar nu specificat la H 6. Din pozele/desenele pe care le am, nu am gasit nimic clar referitor la H6. Exista si pe H6?
Multumiri.

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi