Este vorba despre o feblete de-a mea, un Citroen Kegresse P14 antiaerian, inarmat cu doua mitraliere grele, jumelate, Hotchkiss 13,2 mm pe afet tip R4.
Masterul ii apartine lui Francois Simenel.
Il detin in stiva de ceva vreme, insa acum m-am hotarat sa-i dau drumul.
Numarul de piese nu este nici pe departe impresionant, cei care au mai lucrat cu rasini stiu ca asta este un lucru obisnuit. Subansamble intregi ale machetei vin turnate dintr-o bucata. Tot asa se intampla si in cazul de fata. In schimb trenul de rulare al masinii este fragmentat pe piese distincte in timp ce senilele sunt turnate in 6 segmente drepte, urmind ca acolo unde este cazul, sa se procedeze la indoirea lor dupa raza de curbura a rotilor tractoare/intinzatoare. Desigur, aceasta operatiune se face cu foarte mare atentie, la flacara unei lumanri (de pilda). Orice greseala de expunere la caldura, poate distruge piesa definitiv.
Cu privire la montaj si eventualele neajunsuri ale kitului, voi mai reveni pe parcurs. Deocamdata ma rezum la a deplange "curbura" sasiului machetei, turnat dintr-o singura bucata bineinteles, care este torsionat in plan longitudinal. Cu toate acestea, remedierea defectului este posibila.
De asemenea, voi pune si cateva randuri despre masina reala.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 02 November 2018 - 02:34 PM