Am inceput in urma cu vreo trei saptamani,modificand turela, mai exact spatele turelei, asa dupa cum se cunoaste ca aratau tancurile Skoda,dupa specificatiile romanesti.
Dupa modificarea unghiurilor peretelui din spate, am adaugat la loc toate niturile, folosind un set de la Meng(se vor vedea pe masura ce avansez cu lucrarea)
Mai apoi am decupat capacele de vizitare/capotele compartimentului motor, astfel incat acesta sa ramana vizibil,atunci cand macheta va fi gata.
Cel mai anevoioasa a fost asamblarea senilelor zale-cu-zale de la MasterClub, metal + pini din rasina(niste piese absurd de mici si de fragile).
Setul rusilor este executat fara repros, toate detaliile de pe patine sunt reprezentate perfect, insa dupa cum spuneam asamblarea lor este o munca de-a dreptul frustranta, cel putin la dimensiunea unei senile de Skoda LT35/R2. Poate la un KT ar fi fost mai usor.
In fine, mie mi-a luat cam zece zile sa pun toate zalele cap la cap.
Pozele pe care le vedeti sunt doar de proba, nimic din compartimentul motor nu este asamblat si inca mai lipsesc piese.
De asemenea, capetele bolturilor (piese de rasina de 0,35 mm) mai trebuiesc vopsite. Senilele in ansamblu, au fost "patinate" cu AK #159 Burnishing Fluid de la Ammo Mig, insa lichidul nu are niciun efect asupra rasinei, asa incat fiecare capat de bolt va trebui vopsit in parte.
Metoda de lucru e simplă şi are efect garantat
https://youtu.be/0hutkFf3M7I
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 16 August 2018 - 05:14 PM