Forum Machete,Modelism,Hobby: Me-109 F2 ICM 1/48 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Me-109 F2 ICM 1/48

#61 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 15 October 2006 - 11:41 PM

Mai oameni buni, am explicat mai sus, am facut o greseala cand am folosit cuvantul "trebuie". Imi cer scuze. Imi cer scuze din nou. Multumit Z-Mare? 1-0 si pentru tine! Am folosit un cuvant care se pare ca vi s-a sfredelit in creier si nu mai puteti trece de el.

Dupa aia, am spus ca F2 a avut amandoua felurile de cale, au fost si cu cale rotunde si cu cale angulare. Am dat un citat dintr-o carte.
Nu eu sunt cel care sustine ca a fost doar un singur fel.

La care punct veti intelege oare ca nu eu sunt cel care impune o regula aici?
Eu sunt cel care spune, repet:
1. pe F2 au fost amandoua felurile de cale
2. kitul F2 ofera doar un singur model de cala.

Amandoua lucrurile de mai sus sunt pur si simplu obseervatii pe care le poate face oricine. Cele doua feluri de cale se vad in poze. Felul de cala oferit de kit se vede in pozele puse de cartula. Eu sunt doar cel care pune aceste observatii in cuvinte.

Nu mai trageti in mesager.

Z-mare, gresesti amarnic. 1-0-9 sustine ca fost doar UN SINGUR FEL DE CALA, de aia kitul este corect cand ofera doar un singur fel de cala. Pe cand EU SUNT CEL CARE SPUNE CA AU FOST DOUA FELURI DE CALA.

Radu

Aceasta postare a fost editata de radub: 15 October 2006 - 11:44 PM


#62 Useril este offline   wurger 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4049
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2006 - 01:41 AM

Oare exista ca si alternativa de hobby - a pandi greselile altora ?
Oare se pot atarna ceva scalpuri la brau ?! Poate m-ar interesa si pe mine 8-)

#63 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12652
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 16 October 2006 - 08:01 AM

Citeaza

Radu, gresit...la primele serii de F-uri (care corspund si cu ranforsarile externe de pe fuselaj) deschiderile erau exact ca in kit tesite,  pentru ca se preconiza montarea capacelor (care din complicatii tehnice au aparut de'abia la K). ulterior, la F4 au fost circulare, pentru a reveni la forma tesita la G.


#64 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2006 - 09:27 AM

Gata, ho, a inteles toata lumea cum era treaba cu F-urile... :-)

#65 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2006 - 11:23 PM

Am ajuns ca concluzia ca-i prea liniste...

Luftwaffe im Focus 7, pagina 7, Poza 7... Culmea, nu e cu noroc :-) Dar mi-a placut poza, iar partea cu bordul de atac e interesanta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: LfwF_07_pg_07.jpg


#66 Useril este offline   misu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 17 October 2006 - 07:57 AM

Intrucat subiectul ma intereseaza foarte mult, supun atentiei colegilor de pe forum urmatoarele informatii :
1. In Squadron in action partea a II-a este prezentat un Me 109 F0 la care se observa cala rotilor de forma rotunda.
2. In Modelling the Me 109 colectia Osprey, autorii au facut efoturi pentru a transforma un Me 109G intr-un Me 109F (la scara 1/32) inclusiv prin modificarea calelor din angulare in circulare.
In sapaturile facute dupa deschiderea topicului recunosc ca nu am gasit vreo fotografie in care sa sa vada Me 109 F cu cale angulare (dar mai caut). Ca o parere personala suspectez aparitia calelor angulare la modelele tarzii cand productia s-a suprapus peste lansarea in fabricatie a variantei G. Ratiunea calelor angulare cred ca se afla in dorinta de a inchide complet calele rotilor lucru care s-a intamplat abia la varianta K.
Si tot ca o parere personala : in poza pusa de kingtiger cu 109F4 unele caracteristici cum ar fi priza de aer a carburatorului mai adanca, priza de aer a compresorului marita si cele doua prize de aer de pe capota motorului ma duc cu gandul la varianta G

#67 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 17 October 2006 - 08:16 AM

Cat despre "gaurile rotilor"... io-te ca au si altii pareri contradictorii :

http://modelingmadness.com/reviews/axis/pr...ws/ure109fp.htm

Mie personal, ca "profan" in acest moment in ale aviopasoptismului... chiar imi place !
La 10 euro, consider ca are chiar mai mult potential de "elaborare", decat Hasegawa ! La unele detalii (jambele si capacele trenului, canalizatiile radiatoarelor, esapamente, mitraliere), fiindu-i chiar superior ! Si chiar la cockpit, in afara de bord si pereti, este peste ce ofera Hase in plastic, oricum MAI CORECT !
Iar fata de alte kituri pasoptiste, cum ar fi Hobbycraft/Academy sau defunctele Fujimi... este NET superior. Si, intradevar, am impresia ca are "aerul" unuia dintre ele. Cand o sa am timp, am sa compar.
Oricum, io personal, asa ca avionist "profan", am sa-mi iau toata seria pe masura ce o sa apara. Desi... mai am un vraf de Hasegawe si Fujimiuri...
Dar... la 10 euro !

Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 17 October 2006 - 08:19 AM


#68 Useril este offline   kingtiger3002 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 475
  • Inregistrat: 07-May 05
  • Location:constanta
  • Interests:Blindate ww2

Postat 21 October 2006 - 11:08 AM

Flown by Lt. Hans Beisswenger 6./JG 54 sper ca inca iti e de folos

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Flown_by_Lt._Hans_Beisswenger_6._JG_54.gif


#69 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 22 October 2006 - 09:13 AM

Salut,
Am primit si eu kitul si sunt multumit de el. Imi place gravura.
In legatura cu unele dimensiuni am masurat si comparat cu un F2 Hase. Ei bine, ICM are dimensiunile corecte, ma refer la anvergura si lungime(unde totusi am marja de eroare masurind piesele pe rind). Dar la anvergura, unde a fost mai simplu, Hasegawa e mai scurt cu aprox. 1mm :hammer: deci 48 mm la avionul real, diferenta totusi neglijabila.
M-am bucurat cind am constatat ca palele elicei desi ascutite, se pot corecta(rotunji) si nu scurtam prea tare lungimea palei, ci din contra, pare ca o aducem la lungimea corecta. Ca un minus mi se pare usor prea ascutita cofa/coafa elicei.
Per total un kit ce merita achizitionat, eu voi lua toata seria, ba chiar la urmatorul care e un F4, voi lua mai multe :bang:
Spor,
Bill

#70 Useril este offline   romeo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 27-January 05

Postat 23 October 2006 - 12:51 PM

Am urmarit cu un real interes discutiile din acest topic si cu permisiunea dumneavoastra asi dori sa fac si eu citeva remarci:
-referitor la kit-ul ICM - Me 109F-2 cred ca fotografiile fac acestui kit o mare nedreptate(si ma refer la toate fotografiile - Scalemodels , Modeling madness etc).Spre deosebire de top-modele arata mai bine in realitate decit in poze.Sper sa se imbine fara probleme.Este adevarat cockpitul este cam spartan in oferta si de aceea sper ca imaginea de mai jos sa va fie de ajutor.

Referitor la discutiile dintre 1-0-9 si Radub privind baia trenului de aterizare mi-am permis si eu sa rasfoiesc putina documentatie - AJ-Press-Monografie Lotnicze-Me-109 si altele (e-mule - fie primit...) si iata la ce concluzii am ajuns:
-la seriile initiale baia trenului era rectangulara pornind pe "filiatia" Me-109E -> Versusch serie -> F-0 ->F-1->F-2.La toate avioanele - in service sau nu.Cred ca pur si simplu au pastrat baia trenului de la Emil.

-de la Me 109F4 baia trenului a devenit rotunda - cred ca a fost vorba de un rafinament aerodinamic.Aici apare o anumita nelamurire cu privire la primele serii de F4 sau ultima serie de F2.Dar in principiu cred ca putem spune ca F-ul 4 trebuie facut cu baia trenului rotunda .
Cum ICM a spus foarte clar Me-109F2 cred ca putem considera intradosul aripii ca fiind corect.Sunt curios daca la F-ul 4 vor schimba ceva ...in sfirsit om mai vedea.Cu privire la motor nici eu nu sunt prea interesat dar pentru cei care sunt iata ce am gasit:

Daca tot m-am apucat de studiu am examinat un pic si inmatricularile si in particular 2-ul alb de pe Silverskaia (Leningrad)
Este adevarat ca am vazut pe undeva si un profil color similar cu cel dat de ICM dar fotografia pare sa spuna altceva.Botul nu e deloc galben sabotul zburator pare acoperit cu vopsea iar banda galbena e in cu totul alt loc.Asa ca daca mai gasiti fotografii cu inmatricularile din kit ar fi interesant de vazut ce mai apare...
Cred ca asta ar cam fi si imi cer scuze daca post-ul a fost prea lung sau plicticos.

Multa bafta

Romeo

P.S. am mai multe fotografii dar tot nu reusesc sa le postez asa cum as dori. Help needed!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: FOTO_F2.jpg

Aceasta postare a fost editata de romeo: 23 October 2006 - 12:58 PM


#71 Useril este offline   romeo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 27-January 05

Postat 23 October 2006 - 04:13 PM

Prietenul meu Dragos mi-a oferit explicatii cu privire la postarea fotografiilorasa incit revin:
-pentru cockpit

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: COCKPIT.jpg


#72 Useril este offline   romeo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 27-January 05

Postat 23 October 2006 - 04:15 PM

Referitor la Me 109 F4

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Me_109F4_of_10_JG26.jpg


#73 Useril este offline   romeo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 27-January 05

Postat 23 October 2006 - 04:17 PM

-fotografie motor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Foto_motor.jpg


#74 Useril este offline   romeo 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 97
  • Inregistrat: 27-January 05

Postat 23 October 2006 - 04:19 PM

si problema inmatricularii:

Scuze pentru felul in care au decurs aceste posturi.Sper ca fondul sa conteze mai mult decit forma.

Romeo

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Foto_2_alb.jpg


#75 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 23 October 2006 - 04:24 PM

... De 'fo cinspce' ani :

Citeaza

Prietenul meu Dragos


Bre Coane Romeo, ma bucur ca te-ai hotarat IN SFARSIT, sa rupi naibilor "marea tacere"...
Interesant, cu ce topic !
Tu, afevist 35-ist... ti-ai amintit ca ai fost aviopasoptist...

Bine ai venit (si virtual) printre noi !

Sa traiesti !

#76 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 23 October 2006 - 05:13 PM

Romeo,
Ai grija cu AJ-Press. Nu sunt cei mai de incredere...

Interesante pozele, dar nu rezolva problema.
Problema ramane dupa cum urmeaza:

F2 au fost cu amandoua felurile de cale, asta nu poate fi negat http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us.../10116/F2-3.jpg

si asa
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us...16/F2-1%7E0.jpg

si asa
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us...16/F2-2%7E0.jpg

(amandoua de mai sus sunt F2, se vede dupa admisia turbocompresorului).

Problema e ca in kit se da doar asa: http://cartula.net/modules/ipboard/uploads...-1160774075.jpg

Pe cutie scrie F2.

Radu

Aceasta postare a fost editata de radub: 23 October 2006 - 05:15 PM


#77 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12652
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 23 October 2006 - 06:38 PM

Imi pare mie sau in poza de mai sus, la avionul din planul doi, se vede baia a fi rectangulara?

#78 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 23 October 2006 - 07:20 PM

Sunt rotunde! E nevoie de un scan la o rezolutie mai mare?
Inca una. http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us.../10116/F2-4.jpg (Si asta e F2 - nu se vede bine in scan, dar are ranforsari pe coada.)
Radu

#79 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 23 October 2006 - 07:25 PM

Un scan la rezolutie mai mare
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us.../10116/F2-5.jpg
Radu

#80 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 23 October 2006 - 07:34 PM

Si inca una
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us.../10116/F2-6.JPG
cu un zoom http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us...16/F2-6%7E0.jpg

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi