Citeaza
Me-109 F2 ICM 1/48
#82
Postat 23 October 2006 - 07:40 PM
Z-mare, la Oct 23 2006, 06:35 PM, a spus:
Citeaza
Am pus mai sus, dar uite din nou.
http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us.../10116/F2-5.jpg
Radu
#84
Postat 24 October 2006 - 09:58 AM
Romeo
#85
Postat 24 October 2006 - 10:51 AM
Eu zic ca la acest moment trebuie sa ne concentram asupra solutiei. Daca macheta este a unui avion cu cale angulare, nu trebuie schimbat nimic. Daca macheta este a unui avion cu cale rotunde, trebuie inserata o piesa taiata din folie de plastic (merge si cartela de telefon) cam de aceasta forma http://cartula.net/modules/xcgal/albums/us...cs/10116/F2.jpg (Consultati planurile pe care le aveti la indemana)
Din nou, treaba de 5 minute.
Radu
#87
Postat 24 October 2006 - 11:30 AM
O recapitulare: F2 aveau doua feluri de cale, ori rotunde ori angulare. Felul calei poate fi identificat numai din pozele care arata calele. (Nu te poti lua dupa nici un alt element exterior)
Deci, din nefericire, nu exista o "solutie universal valabila" cand vine vorba de F2. (La F4 este mai simplu, mai toate erau rotunde dar si acolo au existat exceptii).
Radu
#89
Postat 25 October 2006 - 12:15 PM
Romeo
#91
Postat 25 October 2006 - 01:40 PM
Z-mare, la Oct 25 2006, 02:23 PM, a spus:
Eu as face avionul din poza si as lasa baia rectangulara.
Ma uit, ma uit, si tot nu e clar... Poa' sa fie oricum la poza aia, nu e nimic concludent...
In cazuri d-astea se aplica principiul nedeterminarii, "demonstreaza-mi ca e gresit"

#93
Postat 25 October 2006 - 01:58 PM
Are cineva o poza mai clara a triunghiului de combustibil? Daca pe triungiul de langa inima verde scrie 87, este F4, daca scrie C-3 (100 octani) este un F2.
Radu
#94
Postat 25 October 2006 - 03:42 PM
"5" era F4. http://cartula.net/m...ics/10116/5.jpg
In scanul asta nu se vede bine triunghiul, dar este pentru benzina de 87 de octani iar admisia turbocompresorului este dolofana. 99.99% calele erau rotunde.
Radu
#95
Postat 25 October 2006 - 05:28 PM
#96
Postat 25 October 2006 - 05:40 PM
F3 era identic cu F1 cu exceptia motorului care era un Db601E imbunatatit. Au fost doar 15 bucati, iar toate au mers la Jg51. Deci nu are cum sa fie asta.
Nu exista "early", "late" sau "devreme acasa"

Diferentele intre felurile de cale sunt mai degraba in functie de loturile de productie (Wnr) sau de contractor/fabrica decat de o anumita perioada de timp.
"5" era un F4, se vede dupa triunghiul combustibilului si admisia turbocompresorului. Modelul ala e cam nashpa.
"2" este si el un F4 (admisia turbocompresorului e prea mare pentru F2), deci e irelevant in aceasta discutie.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 25 October 2006 - 05:59 PM
#98
Postat 26 October 2006 - 12:24 PM
mea culpa !Ca orice fiinta de la oras mi-am permis sa bat si eu cimpii un pic.Daca as fi fost un pic mai atent nu as fi facut acea remarca.Scuze.Dar F2 sau F4 toate aveau un cockpit - la ICM cam modest daca pot sa zic asa.Pe linga ce am postat pina acum am mai gasit si fotografia asta.Este din Monogram - Close-up nr09. Daca cineva are si alte fotografii ,mai ales cu lateralele cockpitului ,cred ca ar fi foarte apreciate.Documentatia despre 109 F este destul de subtire (spre deosebire de 109G-K care abunda) si de aceea cred ca orice informatie serioasa ar fi bine primita.
Multumesc mult si scuze (pt F3)
Romeo
P.S.-in ultimul timp m-am uitat un pic pe net.Cam putine machete bune de 109F - nu gasiti?
#99
Postat 26 October 2006 - 01:05 PM
Nu e nevoie sa iti ceri scuze atat de mult, nu e o greseala asa de mare.
Ce conteaza e ca prin "sapaturi" mai aflam cate ceva. Trebuie sa recunsc ca si eu am aflat unele lucruri pe care ori le-am uitat sau ignorat ori nu le-am stiut.
Am ceva date despre interiorul lui F2/F4. O sa caut ce te intereseaza si o sa postez niste scanuri.
Radu
#100
Postat 26 October 2006 - 01:10 PM
[editare ulterioara]: La F-uri, aici era o busola, cu un diametru mai mic, similar cu cele de dedesubt sau din stanga. La G-uri, aici era "Orizontul artificial" care avea un diametru mai mare decat celelealte trei din jur. Kitul ofera un panou de bord cu orizont artifical, deci penru G.
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 26 October 2006 - 01:57 PM