Citeaza
Aerul nu mai poate iesi prin duza infundata si se intoarce in cuva.
Nu te supara Wurgere, dar te contrazic'; aerul NU iese prin duza, ci pe linga duza! Calea de aer e diferita de cea de vopsea.
![Imagine atasata: aero.1ee.jpg](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_03_2018/post-19-0-75833200-1520870732_thumb.jpg)
Daca duza (3) ar fi infundata, nu ar mai curge vopsea deloc sau foarte putin. Daca ar fi infundat capacul duzei (1), atunci nu ar mai iesi aer. Bolboroseala in cuva de vopsea se produce daca zona de amestec este infundata si atunci aerul se intoarce in vopsea pe linga ac, dar numai cind apesi pe trigher, deci calea de vopsea se deschide. Se mai poate intimpla ceva, si anume pozitia capac duza-duza nu este corecta.
In primul caz, daca duza este prea iesita din capacul duzei, ea nu se afla in zona de depresiune si aerograful nu functioneaza sau functioneaza prost
![Imagine atasata: duza1.png](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_03_2018/post-19-0-83925800-1520871975_thumb.png)
In cel de al doilea caz, duza este plasata corect, exact in zona de depresiune. Aerograful functioneaza corect
![Imagine atasata: duza2.png](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_03_2018/post-19-0-04734200-1520872038_thumb.png)
In cel de al treilea caz, daca duza este prea in spatel, ea nu mai vine in zona de depresiune, ci in una de presiune. In acest caz, aerul intra pe linga ac si duza, in cupa. Asta se intimpla doar daca se apasa pe triger si acul se tetrage.
![Imagine atasata: duza3.png](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_03_2018/post-19-0-37685100-1520872130_thumb.png)
Sunt unele aerografe care au o garnitura intre duza si corpul aerografului.
![Imagine atasata: duza4.png](http://www.cartula.ro/forum/uploads/monthly_03_2018/post-19-0-64071700-1520872648_thumb.png)
(desenele sunt schematice si exagerate, facute doar pentru a se intelege mai bine ce se intimpla in zona).
Daca acea garnitura este defecta sau duza nu e bine strinsa, aerul poate ajunge in cuva cu vopsea si in acest caz.
Citeaza
Simt in palma doar cand apas pe buton de aer, dar nu pricep pe unde scapa.
Pe linga garnitura 7.
Cum spuneam, singura garnitura greu de schimbat este cea numerotata cu 21, in primul desen. Daca garnitura notata cu nr 7, in acelasi desen, este defecta (umflata din cauza solventului de spalare inadecvat) trigherul va actiona greu, atit la apasare, cit si la revenire. In acest caz, trebuie schimbata. Probabil setul de garnituri de la Fengda ar trebui sa fie bun. Eu zic ca merita sa-l resuscitezi, este un aerograf bun.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 12 March 2018 - 06:46 PM