Pagina 1 din 1
F-111 Aardvark Kit ITALERI no.1232 scara 1/72
#1
Postat 08 March 2018 - 03:18 PM
Salut !
Pentru bătrinul " furnicar " cu geometrie variabila F-111 A am ales
inmatricularea AF 67054 [ 474' th TFW Nellis AFB , Nevada 1978 ]
din cele 4 variante oferite , toate desigur cu aceeasi schema de camuflaj.
Kitul e precis realizat , gravat negativ , cu lufturi reduse incit am folosit aproape
peste tot numai adezivul Cement S.
Pentru suprafete folosesc email Revell si lac acrilic Vallejo ca si la celalte machete.
Sunt vopsite si lacuite toate componentele plus aripa si cupola .
Pentru bord am folosit decalul din cutie.
Cu ingaduinta dvs. pun si citeva poze facute pe parcurs si astept
si parerile si sugestiile dvs.
Cu stima.
Pentru bătrinul " furnicar " cu geometrie variabila F-111 A am ales
inmatricularea AF 67054 [ 474' th TFW Nellis AFB , Nevada 1978 ]
din cele 4 variante oferite , toate desigur cu aceeasi schema de camuflaj.
Kitul e precis realizat , gravat negativ , cu lufturi reduse incit am folosit aproape
peste tot numai adezivul Cement S.
Pentru suprafete folosesc email Revell si lac acrilic Vallejo ca si la celalte machete.
Sunt vopsite si lacuite toate componentele plus aripa si cupola .
Pentru bord am folosit decalul din cutie.
Cu ingaduinta dvs. pun si citeva poze facute pe parcurs si astept
si parerile si sugestiile dvs.
Cu stima.
#4
Postat 09 March 2018 - 01:45 PM
Cel mai simplu, pentru determinarea contragreutatii, se procedeaza asa.
- se monteaza avionul, provizoriu, cu banda adeziva
- in coada, se pun, lipite cu banda adeziva, toate piesele ce vin montate in spatele trenului de aterizare principal( bombe, ampenaje, frine aerodinamice, motoare etc)
- in dreptul trenului de aterizare principal, se pune un suport lipit, cu banda adeziva, (o scobitoare, de exemplu) sau, daca se poate, chiar jambele trenului, exact pe locul inde vine trenul, .
- pe bot, in locasul unde vine pusa contragreutatea, se pun bucati de plumb pina avionul cade, usor, pe coada.
Aceasta este greutatea cea mai buna ce trebuie adugata. Orice piesa adugata dincolo de trenul de aterizare principal, spre bot (parbriz, interior cocpit, prize aer, elici, nu va face decit sa ingreuneze si mai mult botul, ceea ce e foarte bine!!!
- se monteaza avionul, provizoriu, cu banda adeziva
- in coada, se pun, lipite cu banda adeziva, toate piesele ce vin montate in spatele trenului de aterizare principal( bombe, ampenaje, frine aerodinamice, motoare etc)
- in dreptul trenului de aterizare principal, se pune un suport lipit, cu banda adeziva, (o scobitoare, de exemplu) sau, daca se poate, chiar jambele trenului, exact pe locul inde vine trenul, .
- pe bot, in locasul unde vine pusa contragreutatea, se pun bucati de plumb pina avionul cade, usor, pe coada.
Aceasta este greutatea cea mai buna ce trebuie adugata. Orice piesa adugata dincolo de trenul de aterizare principal, spre bot (parbriz, interior cocpit, prize aer, elici, nu va face decit sa ingreuneze si mai mult botul, ceea ce e foarte bine!!!
#8
Postat 01 May 2018 - 11:52 AM
Salut .
Am reusit sa vopsesc aproape complet furnicarul
si de aici consider eu ca am ajuns cu macheta pe "ultima linie dreapta ".
Ca de obicei , mascarea a fost de fapt adevarata
provocare , cu consum de timp si nervi .
Urmeaza vopsirea detaliilor ramase , lacuire , montarea trenului si a celorlalte
componente , cupola ... si cu bunavointa dvs. voi reveni .
Pun si 2 poze :
Am reusit sa vopsesc aproape complet furnicarul
si de aici consider eu ca am ajuns cu macheta pe "ultima linie dreapta ".
Ca de obicei , mascarea a fost de fapt adevarata
provocare , cu consum de timp si nervi .
Urmeaza vopsirea detaliilor ramase , lacuire , montarea trenului si a celorlalte
componente , cupola ... si cu bunavointa dvs. voi reveni .
Pun si 2 poze :
Arata acest topic
Pagina 1 din 1