LAV-Z, la 22 Jan 2010, 01:54, a spus:
Imi place cum ai vopsit tunica. Albul da multa bataie de cap... dar a iesit fain. Ai vopsit totul in acrilice?
crios, la 9 Oct 2006, 14:25, a spus:
Rommel si-a primit prima vopsea respectiv vestonul este alb (10 parti) + galben inchis (1 parte). Aceiasi culoare am folosit-o si drept culoare de baza la fata.
Vopsele folosite - acrilice.
Bill, la 21 Jan 2010, 22:12, a spus:
Frumos a iesit, l-am vazut si pe viu. Revenire in forta !
Multumes, Tudor!
Acuma ... din 2006 pana in 2009 nu-i tocmai "in forta"
alexelu_marinelu, la 21 Jan 2010, 23:38, a spus:
Culorile mi se par foarte bine "prinse". Felicitatiuni, Crios.
In rest, figurina o stiu - mi se pare un pic diforma din cauza popoului (supradimensionat). Cel mai slab capitol zic eu ca e cel al cizmelor, cu aspect de burlan si prea subtiate jos (la laba
).
Iar cu mana aia nu prea-mi dau seama ce face - dirijeaza o orchestra?
Multumesc!
Dap! Figurina nu-i tocmai cea mai proportionata. Probabil ca l-au srprins cand era gras si frumos ca si la fata are oarece probleme cu rotunjimile, dar le-a ascuns din umbre.
LAV-Z, la 22 Jan 2010, 01:54, a spus:
Poate faci o poza sa-l vedem Erwin din spate. Sunt curios sa vad cum se aseaza mana pe "partea din spate a caroseriei".
Cand se intoarce de la Alba am sa-l pozez si din spate. Pozitia figurinei, in original este cu mainile la spate asa ca pozitia mainii nu este nefireasca.
LAV-Z, la 22 Jan 2010, 01:54, a spus:
Poate din mana stanga lipseste binoclul, dar postura mi se pare OK... parca discuta cu cineva... si da din mana...
Initial am vrut sa pun binoclul in mana stanga, dar am renuntat din cauza degetului mare caruia ar fi trebuit sa-i modific pozitia. In pozitia in care se afla acum nu putea sa-l tina asa ca a ramas "sa dirijeze"
KIT, la 22 Jan 2010, 17:33, a spus:
e bine cand mai vezi cate un maestru in actiune. personal, ti-as fi recunoscator daca ai si explica cum ai procedat si ce ai folosit.
Nu pot spune ca nu ma maguleste postarea ta. Multumesc frumos!
In afara de cizme unde am lucrat cu enamel (negru si alb, ambele lucioase), in rest am lucrat numai cu acrilice.
Atunci cand lucrez cu acrilice incerc sa lucrez cu figurina "uda" . In felul asta nuantele difuzeza singure unele in altele. (Ud inseamna ca nu astept sa se usuce culoarea de baza).
Lucrez cu culori de baza pe care le inchid sau le deschid ca nuanta in functie de necesitati si conform cu schema data de Sheperd Paine
in cartea
La cizme am asteptat sa se usuce negrul lucios dupa care am aplicat albul pe care l-am tot sters cu o pensula curata pe extermitati, pensuland dinspe alb spre negru, astfel incat marginile sa se estompeze. Nu stiu daca am fost suficient de explicit.
.
Daca nu, am sa incerc sa revin cu explicatii.
Bafta!