IAR 80/81, probleme, dileme, intrebari, neclaritati
#3
Postat 30 May 2013 - 08:40 AM
Asa ca, am sa va rog, doritorii de asa ceva, sa faca o cerere aici, pentru a vedea citi sunt si daca renteaza intreprinderea.
#10
Postat 01 June 2013 - 10:00 PM
Primul
Pegasus
Are aripa scurta pt IAR 80 de la nr 76 la 175.
Plastic tare cu linii in negativ
Restul il vedeti in poze.
Al doilea
MPM
Aripa scurta ca si la Pegasus.
Cam dolofan in forme , nu are capota motorului bombata cum e in realitate.
Cupola e un dezastru.
#11
Postat 01 June 2013 - 10:09 PM
Kitul Modelism
Aripa lunga pt IAR-81A,IAR80B nr 181-200 si nr 291-301.
Elice invers ca si la Parc Models.
Al parulea
Mai noul Amodel /Parc Models
Aripa lunga pt IAR81C, IAR-80M nr 301-450
Cu modificari poti realiza aripa pt nr 241-290
Elicea se invarte invers, solutia ar fi sa tai palele de la butuc si rotirea lor cu 180 de grade.
In mod normal ea se invarte in sens antiorar privind in sensul de zbor.
#12
Postat 05 June 2013 - 09:47 PM
IAR 80/81 Engine set (Parc Model, A-Model) 1/72 Cod produs: LFM-D7205
Aveti idee in ce masura imbunatateste acest set (vad cilindrii motorului si capota?!) gradul de detaliere/ corectitudine la scara a pieselor de plastic din cutie? Are capota kit-ului ceva dimensional gresit?
#13
Postat 06 June 2013 - 06:56 AM
niki, la 05 June 2013 - 09:47 PM, a spus:
IAR 80/81 Engine set (Parc Model, A-Model) 1/72 Cod produs: LFM-D7205
Aveti idee in ce masura imbunatateste acest set (vad cilindrii motorului si capota?!) gradul de detaliere/ corectitudine la scara a pieselor de plastic din cutie? Are capota kit-ului ceva dimensional gresit?
In general, LF models= Kora = furaciuni si piese din rasina prost turnate, la preturi exorbitante. De multe ori (vezi nenumaratele seturi de "corectie" pentru Fokker XXI, sint pur si simplu piesele din plastic , din kit, asamblate si copiate in rasina.
Kora a facut acum citva ani vreo 2 IAR din rasina, ar putea fi piesele de acolo resapate.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 06 June 2013 - 06:57 AM
#15
Postat 06 June 2013 - 07:55 AM
#18
Postat 07 June 2013 - 12:30 PM
Citeaza
Cu permisiunea lui Mamutel (multumiri ) pun o poza dupa instructiunile de asamblare si vopsire ale kitului IAR 81 C, scara 1/48 (www.lancerodesign.com) referitoare la vopsirea interiorului cabinei de IAR.
Sper ca se poate deslusi ce scrie, aveti tot ce va intereseaza.
Baia trenului este in RLM 76, ca si intradosul aripii.
Gunze are RLM 83 (RLM 64) si RLM 76 foarte bune, atit lacuri cit si acrilice.
RLM 83 se poate inlocui cu N18M (RLM 83) de la Agama, cu 1713 sau 1591 de la MM, Humbrol 116, Revell 68 cu aproximatii acceptabile.
In urma unei discutii purtate cu 1-0-9 pe marginea IAR-ului gasit in munti, s-ar parea ca IAR-ul a fost vopsit cu doua nunate de verde, una mai deschisa, peste care, in urma unor reparatii mai ample, s-a dat cu un verde mai inchis.
Pentru RLM 76 se poate folosi N3M (RLM 76) de la Agama sau RLM 65, cu foarte putin RLM 83 de la MM. Humbrol si Revel nu au culori apropiate, cit de cit, cu RLM 76.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 07 June 2013 - 12:51 PM
#19
Postat 07 June 2013 - 01:19 PM
Z-mare, la 07 June 2013 - 12:30 PM, a spus:
IAR80BW_5 002.JPG
Sper ca se poate deslusi ce scrie, aveti tot ce va intereseaza.
Baia trenului este in RLM 76, ca si intradosul aripii.
Gunze are RLM 83 (RLM 64) si RLM 76 foarte bune, atit lacuri cit si acrilice.
RLM 83 se poate inlocui cu N18M (RLM 83) de la Agama, cu 1713 sau 1591 de la MM, Humbrol 116, Revell 68 cu aproximatii acceptabile.
In urma unei discutii purtate cu 1-0-9 pe marginea IAR-ului gasit in munti, s-ar parea ca IAR-ul a fost vopsit cu doua nunate de verde, una mai deschisa, peste care, in urma unor reparatii mai ample, s-a dat cu un verde mai inchis.
Pentru RLM 76 se poate folosi N3M (RLM 76) de la Agama sau RLM 65, cu foarte putin RLM 83 de la MM. Humbrol si Revel nu au culori apropiate, cit de cit, cu RLM 76.
Verdele mai inchis era cxel mai vechi, nu invers.
#20
Postat 07 June 2013 - 07:10 PM
Ma gandeam ca daca-l uzi/umezesti pe o portiune unde e mai deschisa culoarea iti poti da seama cat de cat de cum arata acea culoare cand era mai noua si apoi o comparind-o cu cea inchisa iti poti da seama daca e aproximativ aceeasi culoare insa invechita .
Apropos daca puteti si va e la indemana , va rog mult face-ti niste fotografii acelui panou , pe fond neutru si lumina zilei daca e posibil . As dori sa-l compar cu fotografiile celui gasit prin Moldova ( parca ) .
Aceasta postare a fost editata de dany: 07 June 2013 - 07:32 PM