car cu...doi
#6
Postat 27 October 2006 - 10:09 PM
horia, la Oct 2 2006, 09:49 PM, a spus:
car de lupta cu 2 soldati rusi in dulcele targ al Iasilor in timpul primului razbel.Daca are cineva vreo idee ce-i cu seifu' asta pe roti sa-si dea cu parerea. cine este el , parinti lui si cum l-a adus barza?.
Horia,
Verfica pe net, poate fi o versiune de Austin Putilov.
Vehiculul original avea carcasa din placi plane.
#7
Postat 27 October 2006 - 10:34 PM
rusesc nu e in niciun caz. mai degraba austro-ungar desi pe un alt forum cineva zicea ca este un blindat Bianchi mod.1913 facut in singur exemplar.despre cum a ajuns la Iasi exista o posibilitate:austro-ungarii sau germanii l-au capturat de la italieni iar apoi romanii(sau rusii) la capturat de la germani sau austrieci.
#8
Postat 13 January 2007 - 11:03 AM
#15
Postat 15 January 2007 - 12:15 PM
grek, la Jan 15 2007, 11:11 AM, a spus:
Dar daca va uitati la poze se vede foarte clar ca au fost facute in acelasi loc. detaliile gardului sunt aceleasi. Nu stiu de ce una apare in sepia si alta in alb-negru........
fii sigur ca originalul celei de a doua este tot in sepia doar ca la publicare ar costa mai mult decat una alb-negru.
#16
Postat 17 January 2007 - 12:41 AM
pentru ca aceast blindat mi-a trezit un interes mai deosebit m-am gandit sa incerc sa screcibilduiesc o macheta 1/35 pornind de la pozele atasate de-a lungul acestui topic.
in primul ran am corectet "planul" dat in enciclopedia italiana cu alte pze gasite printre care evident a mea. ce a iesit nu este un plan in adevaratul sens al cuvantului dar este totusi un punct de plecare.
iata mai jos o vedere a blindatului cu una din corecturi. partea din spate marita.
in primul ran am corectet "planul" dat in enciclopedia italiana cu alte pze gasite printre care evident a mea. ce a iesit nu este un plan in adevaratul sens al cuvantului dar este totusi un punct de plecare.
iata mai jos o vedere a blindatului cu una din corecturi. partea din spate marita.
#17
Postat 17 January 2007 - 12:45 AM
si mai jos primul pas. construirea sasiului (din capu' meu) bazandu-ma pe modul in care se faceau pe vremea aceea. urmeaza sa gandesc si sistemul de transmisie prin lantz.suspensile sunt de la un land rover italeri canibalizat demult. de la acelasi rover voi folosi si suspensile fata.
#19
Postat 18 January 2007 - 05:23 AM
In fierbinteala ultimelor ciufuleli brailliste, realizez ca acest interesant si curajos proiect de AUTOCONSTRUCTIE, al fratelui Horia, a fost cam nebagat in seama si nu-i drept !
Subiectul este mai mult decat interesant si original, chiar daca in scara aceea din "dark side of the force"...
Horia a apelat la mine, pentru niste arcuri (suspensie) mai mari decat cele pe care le are. Cutia mea cu surplusuri, fiind exclusiv braillista, nu contine din pacate unele suficient de mari. Acum... oare nu se gaseste nici un frate afevist, din "partea intunecata a fortei", care sa aiba in surplus niste piese potrivite ?
Frate Horia, tot respectul pentru proiectul tau curajos !
Succes !
Subiectul este mai mult decat interesant si original, chiar daca in scara aceea din "dark side of the force"...
Horia a apelat la mine, pentru niste arcuri (suspensie) mai mari decat cele pe care le are. Cutia mea cu surplusuri, fiind exclusiv braillista, nu contine din pacate unele suficient de mari. Acum... oare nu se gaseste nici un frate afevist, din "partea intunecata a fortei", care sa aiba in surplus niste piese potrivite ?
Frate Horia, tot respectul pentru proiectul tau curajos !
Succes !