Pagina 1 din 1
tip avion?
#4
#5
Postat 09 October 2017 - 01:56 PM
va salut
da aveti dreptate, este dna Smaranda Braescu si ar putea fi Miles Hawk? Daca se poate sa aduceti argumente v-as ramine indatorat! Am gasit undeva ca ar putea fi vorba de un IAR 22 ?
Multumesc inca o data
da aveti dreptate, este dna Smaranda Braescu si ar putea fi Miles Hawk? Daca se poate sa aduceti argumente v-as ramine indatorat! Am gasit undeva ca ar putea fi vorba de un IAR 22 ?
Multumesc inca o data
1-0-9, la 09 October 2017 - 06:14 AM, a spus:
GabrielS
Dude...este Smaranda Braescu ! Avionul este un Miles Hawk .
ba5aa8dcabc7fb4b8a80386a13f8f031--tricolor-hawks.jpg
Dude...este Smaranda Braescu ! Avionul este un Miles Hawk .
ba5aa8dcabc7fb4b8a80386a13f8f031--tricolor-hawks.jpg
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 09 October 2017 - 07:07 PM
#7
Postat 09 October 2017 - 07:07 PM
brutus1976, la 09 October 2017 - 01:56 PM, a spus:
va salut
da aveti dreptate, este dna Smaranda Braescu si ar putea fi Miles Hawk? Daca se poate sa aduceti argumente v-as ramine indatorat! Am gasit undeva ca ar putea fi vorba de un IAR 22 ?
Multumesc inca o data
da aveti dreptate, este dna Smaranda Braescu si ar putea fi Miles Hawk? Daca se poate sa aduceti argumente v-as ramine indatorat! Am gasit undeva ca ar putea fi vorba de un IAR 22 ?
Multumesc inca o data
Pai e scris negru pe alb in mai multe carti, articole si in explicatia de sub poza. Avionul ei personal era acest Miles Hawk, cumparat cu greu...:
"Sosită în ţară în martie 1933, a decis să renunţe la paraşutism (ultimul salt a avut loc în vara aceluiaşi an, la Constanţa) şi săşi cumpere un avion pentru raiduri internaţionale. Banii s-au adunat greu. România traversa o perioadă de criză economică şi puţine persoane erau dispuse să facă donaţii. Totuşi, Banca Naţională i-a oferit 150.000 de lei, Primăria Capitalei alţi 150.000, iar Ministerul de Finanţe încă 100.000. Alte instituţii sau persoane particulare au oferit sume mai mici. În toamna anului 1935 a intrat în posesia unui avion Miles Hawk Major, fabricat în Anglia, pe care l-a botezat „Aurel Vlaicu”. Cu acesta, în primăvara anului 1936, a obţinut cea mai importantă realizare ca aviatoare: traversarea Mării Mediterane."
in registrul inmatricularilor e de asemenea notat :
YR-ADB Miles M.2H Hawk Major 150 YR-ADB Mlle.Braesco 14.03.36 76
http://www.airhistor...gy/reg_YR-.html
#8
Postat 09 October 2017 - 08:47 PM
Multumesc mult de tot pt informatii!
1-0-9, la 09 October 2017 - 07:07 PM, a spus:
Pai e scris negru pe alb in mai multe carti, articole si in explicatia de sub poza. Avionul ei personal era acest Miles Hawk, cumparat cu greu...:
"Sosită în ţară în martie 1933, a decis să renunţe la paraşutism (ultimul salt a avut loc în vara aceluiaşi an, la Constanţa) şi săşi cumpere un avion pentru raiduri internaţionale. Banii s-au adunat greu. România traversa o perioadă de criză economică şi puţine persoane erau dispuse să facă donaţii. Totuşi, Banca Naţională i-a oferit 150.000 de lei, Primăria Capitalei alţi 150.000, iar Ministerul de Finanţe încă 100.000. Alte instituţii sau persoane particulare au oferit sume mai mici. În toamna anului 1935 a intrat în posesia unui avion Miles Hawk Major, fabricat în Anglia, pe care l-a botezat „Aurel Vlaicu". Cu acesta, în primăvara anului 1936, a obţinut cea mai importantă realizare ca aviatoare: traversarea Mării Mediterane."
in registrul inmatricularilor e de asemenea notat :
YR-ADB Miles M.2H Hawk Major 150 YR-ADB Mlle.Braesco 14.03.36 76
http://www.airhistor...gy/reg_YR-.html
"Sosită în ţară în martie 1933, a decis să renunţe la paraşutism (ultimul salt a avut loc în vara aceluiaşi an, la Constanţa) şi săşi cumpere un avion pentru raiduri internaţionale. Banii s-au adunat greu. România traversa o perioadă de criză economică şi puţine persoane erau dispuse să facă donaţii. Totuşi, Banca Naţională i-a oferit 150.000 de lei, Primăria Capitalei alţi 150.000, iar Ministerul de Finanţe încă 100.000. Alte instituţii sau persoane particulare au oferit sume mai mici. În toamna anului 1935 a intrat în posesia unui avion Miles Hawk Major, fabricat în Anglia, pe care l-a botezat „Aurel Vlaicu". Cu acesta, în primăvara anului 1936, a obţinut cea mai importantă realizare ca aviatoare: traversarea Mării Mediterane."
in registrul inmatricularilor e de asemenea notat :
YR-ADB Miles M.2H Hawk Major 150 YR-ADB Mlle.Braesco 14.03.36 76
http://www.airhistor...gy/reg_YR-.html
#9
Postat 14 October 2017 - 09:20 PM
Citeaza
GabrielS
Dude...este Smaranda Braescu ! Avionul este un Miles Hawk .
Dude...este Smaranda Braescu ! Avionul este un Miles Hawk .
Haha! Ca sa vezi cat ma pricep la femei!
Bine ca ati gasit referintele.
1-0-9: vad ca esti si moderator: nu-mi primesc notificarile la timp, desi sunt abonat cu "notificare imediata". Poti ajuta cu asta?
Multumesc,
GabrielS
Aceasta postare a fost editata de GabrielS: 14 October 2017 - 09:24 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1